Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Хатунцева С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Хатунцева С. М. 
Адаптація викладача-початківця до професійно-педагогічної діяльності у вищому навчальному закладі : моногр. / С. М. Хатунцева; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : Юго-Восток, 2007. - 175 c. - Бібліогр.: с. 139-158. - укp.

Розкрито сутність адаптації викладача-початківця до професійно-педагогічної діяльності. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, які забезпечують адаптацію викладача-початківця вищої школи. Визначено критерії та рівні його адаптації до професійно-педагогічної діяльності.

Раскрыта сущность адаптации начинающего преподавателя к профессионально-педагогической деятельности. Обоснованы и экпериментально проверены педагогические условия, обеспечивающие адаптацию начинающего преподавателя высшей школы. Определены критерии и уровни его адаптации к профессионально-педагогической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ю952.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695089 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Хатунцева С. М. 
Педагогічні умови адаптації викладача-початківця до професійно-педагогічної діяльності у вищому навчальному закладі : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С. М. Хатунцева; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2005. - 22 c. - укp.

Розкрито суть адаптації викладача-початківця вищої школи до професійно-педагогічної діяльності. Уперше визначено, обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, які її забезпечують. Виявлено труднощі та недоліки у діяльності викладчів-початківців, уточнено критерії та рівні адаптації викладу до професійно-педагогічної діяльності. Розвинуто дефініції "адаптація", "адаптивність".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА338694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Хатунцева С. М. 
Саморозвиток як компонент самовдосконалення вчителя / С. М. Хатунцева // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 45. - С. 168-179. - Бібліогр.: 9 назв - укp.

Вивчено науковий фонд літератури з питань сутності саморозвитку вчителя як компонента самовдосконалення. Проведено аналіз науково-теоретичного підґрунтя проблеми саморозвитку особистості, основою якого є розгортання сутності людини через її індивідуальність. Визначено саморозвиток майбутнього вчителя як свідому цілеспрямовану діяльність, скеровану на розвиток власної індивідуальності, усвідомлення професійної спрямованості особистості, що виявляється у розумінні значущості вчительської діяльності, наявності стійкого інтересу до педагогічної діяльності.

Осуществлен анализ научно-теоретических основ по проблеме саморазвития личности, основой которого является развертывание сущности человека через ее индивидуальность. Определено саморазвитие будущего учителя как сознательную активную целенаправленную деятельность, направленную на развитие собственной индивидуальности, осмысление профессиональной направленности личности, проявляемой в понимании значимости учительской деятельности, наличия стойкого интереса к педагогической деятельности.

Science Foundation studied the literature on self-development of the teacher as a component of self-improvement. The analysis of the scientific and theoretical foundations of the problem of self-development, which is based on the deployment of the essence of man, through its personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського