1. |
Тарасун В. В. Концепція розвитку, навчання і соціалізації дітей з аутизмом : Навч. посіб. для вищ. навч. закл. / В. В. Тарасун, Г. М. Хворова; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К. : Наук. світ, 2004. - 98 c. - Бібліогр.: 103 назв. - укp.Висвітлено природу дитячого аутизму, зміст його теоретичних концептуальних моделей. Описано особливості прояву клінічної картини та психологічної структури асинхронного типу затримки розвитку дітей, проаналізовано вітчизняний і зарубіжний досвід психолого-педагогічної корекції дизонтогенезу. Викладено підхід до вирішення проблем навчання, розвитку та соціалізації дітей з аутизмом, розкрито теоретико-методологічні (правові, філософські, соціокультурні, нейропсихологічні) засади та соціально-економічні передумови вирішення проблеми. Описано комплексну психолого-педагогічну модель допомоги дітям з аутизмом. Освещена природа детского аутизма, раскрыто содержание его теоретических концептуальных моделей. Описаны особенности проявления клинической картины и психологической структуры асинхронного типа задержки развития детей, проанализированы отечественный и зарубежный опыт психолого-педагогической коррекции дизонтогенеза. Изложен подход к решению проблем обучения, развития и социализации детей с аутизмом, раскрыты теоретико-методологические (правовые, философские, социокультурные, нейропсихологические) основы и социально-экономические предпосылки решения проблемы. Описана комплексная психолого-педагогическая модель помощи детям с аутизмом. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.5я73-1
Шифр НБУВ: ВА653038 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Хворова Г. М. Комплексна психолого-педагогічна технологія корекції розвитку активності дитини з аутизмом : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Г. М. Хворова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2010. - 22 c. - укp.Розроблено складові комплексної технології, зокрема, корекція активності дітей з аутизмом з опорою на рівні побудови рухів М.О. Бернштейна, корекція ігрової активності, корекція активності засобами мистецтва та творчий розвиток, корекція активності засобами музики й інтегративний літній табір. Представлено психолого-педагогічну діагностику, що слугує створенню індивідуальної корекційної програми. Висвітлено шляхи оптимізації взаємодії батьків і дітей з аутизмом. Доведено, що комплексна психолого-педагогічна технологія корекції розвитку комунікативної активності дитини з аутизмом сприяє підвищенню рівня комунікативної активності за мотиваційним, емоційним і діяльнісним критеріями. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.5 + Ю948.29
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА371699 Пошук видання у каталогах НБУВ
|