Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Хлєбникова Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Троцко Г. В. 
Українські дитячі та молодіжні громадські організації : Навч. посіб. / Г. В. Троцко, І. М. Трубавіна, Т. М. Хлєбникова; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 1999. - 206 c. - Бібліогр.: 48 назв. - укp.

Висвітлюються основні завдання та напрямки державної молодіжної політики щодо дитячих та молодіжних громадських організацій, їх значення, місце в сучасному громадському житті України та національній виховній системі, законодавчий механізм реалізації державної молодіжної політики. Особливу увагу приділено сутності діяльності сучасних українських дитячих та молодіжних громадських організацій, завданням, цілям, змісту, формам та методам роботи з дітьми та молоддю, а також історії виникнення та існування організацій в Україні, їх традиціям, тенденціям розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф75(4УКР) я7 + Ч422(4УКР) я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Хлєбникова Т. М. 
Управління впровадженням особистісно орієнтованого навчання / Т. М. Хлєбникова // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37. - С. 4-12. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Охарактеризовано алгоритм управління впровадженням особистісно орієнтованого навчання в навчально-виховний процес закладу освіти. Визначено параметри та критерії моніторингу якості освіти та розроблено кваліметричну модель упровадження особістисно орієнтованого навчання.

Охарактеризован алгоритм управления внедрением личностно ориентированного обучения в учебно-воспитательный процесс образовательного учреждения. Определены параметры и критерии мониторинга качества образования и разработана квалиметрическая модель внедрения личностно ориентированного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського