Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Хмель Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Дні науки (актуальні проблеми теоретичної, прикладної, вікової та педагогічної психології) : Матеріали студ. наук.-практ. конф., 27 - 28 квіт. 2005 р. / ред.: Н. Д. Хмель; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. Ін-т психології. - О., 2005. - 147 c. - укp.

Проаналізовано особливості профорієнтації старшокласників, розвиток мотивації навчальної діяльності у дітей молодшого шкільного віку, психологічні особливості взаємозв'язку вербального та візуального мислення в підлітковому віці. Розкрито вплив різного темпераменту на види пам'яті, стресових ситуацій на особистість юнаків залежно від індивідуальних особливостей. Наведено результати досліджень темпераменту й агресивності у психологічній науці. Розглянуто питання діагностики професійної компетенції вчителя. Висвітлено комунікативний аспект у структурі професійних якостей психологів.

Проанализированы особенности профориентации старшеклассников, развитие мотивации учебной деятельности у детей младшего школьного возраста, психологические особенности взаимосвязи вербального и визуального мышления в подростковом возрасте. Изучены влияния разного темперамента на виды памяти, стрессовых ситуаций на личность юношей в зависимости от индивидуальных особенностей. Приведены результаты исследований темперамента и агрессивности в психологической науке. Рассмотрены вопросы диагностики профессиональной компетенции учителя. Освещен коммуникативный аспект в структуре профессиональных качеств психологов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я431(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА667712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Хмель Н. М. 
Формування психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.10 / Н. М. Хмель; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи за умов соціально-економічних змін. Проаналізовано взаємозв'язок між рівнем сформованості психологічної готовності, організаційно-професійними, соціально-демографічними та сімейними характеристиками. Структура психологічної готовності включає мотиваційний, когнітивний, операційний, особистісний компоненти. Адаптовано психодіагностичну методику "Шкала для вивчення опору змінам" з метою подальшого дослідження особливостей ставлення майбутніх педагогів до ситуацій змін. Підтверджено надійність шкал методики за допомогою факторного та кореляційного аналізу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380755 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дин Синь 
Особенности протекания процесса социальной адаптации китайских студентов / Дин Синь, Н. Д. Хмель // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2009. - 14, вип. 18. - С. 34-43. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Проанализированы результаты эмпирического исследования особенностей протекания процесса социальной адаптации китайских студентов. Рассмотрены основные трудности, с которыми сталкиваются китайские студенты в ходе адаптации к условиям обучения в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ч484(4УКР)48

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Хмель Н. Д. 
Влияние СМИ на воспитание толерантности подрастающего человека / Н. Д. Хмель, А. Д. Шараф // Наука і освіта. - 2010. - № 1. - С. 83-89. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Сделан теоретический анализ состояния проблемы психологического информационного воздействия через СМИ на подструктуру направленности личности младшего школьника. Сосредоточено внимание на проблеме формирования толерантности как психофизиологической устойчивости личности. Выделены составляющие, которые делают толерантность качеством, приносящем успех и хорошие взаимоотношения. Посредством анкетирования диагностировано состояние проблемы воспитания толерантности у подрастающего человека через СМИ. Освещены результаты исследования состояния проблемы отношения учителей к медиаобразованию школьников и воспитанию их в духе толерантности. Акцентировано внимание на то, что, несмотря на поддержку большинством педагогов задач развития критического мышления аудитории на материале медиакультуры, ими существенно завышается важность медиаобразовательных занятий и, наоборот, принижается значимость развития демократического мышления учащихся, их знаний о теории и истории медиа/медиакультуры. Констатировано, что только после чтения медиаобразовательных спецкурсов студентам всех педагогических вузов, в школу придут медиаграмотные учителя, которые повлияют на медиаобразовательный процесс, а также на воспитание детей в духе толерантности.

Проаналізовано стан проблеми психологічного інформаційного впливу через ЗМІ на підструктуру спрямованості особистості молодшого школяра. Зосереджено увагу на проблемі формування толерантності як психофізіологічної стійкості особистості. Виокремлено складові, які роблять толерантність якістю, що приносить успіх і хороші взаємини. За допомогою анкетування діагностовано стан проблеми виховання толерантності у підростаючої людини через ЗМІ. Висвітлено результати дослідження стану проблеми ставлення вчителів до медіаосвіти школярів і виховання їх в дусі толерантності. Акцентовано увагу на те, що, незважаючи на підтримку більшістю педагогів завдань розвитку критичного мислення аудиторії на матеріалі медіакультури, ними істотно завищується важливість медіаосвітніх занять і, навпаки, принижується значущість розвитку демократичного мислення учнів, їх знань про теорію та історію медіа/медіакультури. Констатовано, що тільки після читання медіаосвітніх спецкурсів студентам усіх педагогічних вузів, до школи прийдуть медіаграмотні вчителі, які вплинуть на медіаосвітній процес, а також на виховання дітей у дусі толерантності.

Made a theoretical analysis of the psychological problems of information to influence through the media focus on the substructure of personality of students. Focusing on the issue of tolerance formation as psychophysiological stability of personality.Authors distinguish a list of "ingredients" that make the quality of tolerance that bring success and good relationships. Through questioning diagnosed state of the development of tolerance among young people through the media. Deals with the results of research of the problem of teachers' attitudes to media education of pupils and educating them in a spirit of tolerance. The attention to the fact that, despite the support of a majority of teacher development objectives of the critical thinking of the audience on the material of media culture, they have greatly overestimated the importance of "safety" problems of media education classes and, conversely, played down the significance of the development of democratic thinking of students, their knowledge of theory and history of media / media culture. It was found that only after reading media education of special courses for students of all educational institutions, school teachers come media literate, which will affect the media education, as well as to raise their children in a spirit of tolerance.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.49 + Ч421.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Хмель Н. Д. 
Социальная адаптация иностранных студентов как проблема практической психологии образования / Н. Д. Хмель, Синь. Синь Дин // Наука і освіта. - 2009. - № 9. - С. 114-117. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

С целью оптимизации процесса социальной адаптации (ПСА) иностранных студентов, в частности из Китая, изучено своеобразие, проанализированы имеющиеся в психологии исследования этого феномена, в результате чего определена система показателей, по которым выделены особенности ПСА китайских студентов в Украине: особенности влияния индивида на социальную среду, участие в социальной деятельности, потребности и мотивы поведения, социальная роль. Отмечено, что неадекватное поведение индивида в социальной среде, сформированное на неправильном представлении о себе и своих возможностях, приводит к нарушению социальной адаптации. Представлены результаты пилотажного исследования при помощи методики диагностики самооценки Спилбергера, Ханина ПСА китайских студентов (ок. 100 человек), обучающихся в различных вузах г. Одессы. Эмпирически подтверждено, что половина обследованных студентов требует особого внимания в связи с высокими показателями у них уровня реактивной и личностной тревожности, что может привести к их дезадаптации. Предложено изучение ряда содержательных и организационных вопросов, связанных с разработкой системы психологического сопровождения ПСА иностранных студентов.

Із метою оптимізації процесу соціальної адаптації (ПСА) іноземних студентів, зокрема з Китаю, вивчено своєрідність, проаналізовано наявні в психології дослідження цього феномену, в результаті чого визначено систему показників, за якими виділено особливості ПСА китайських студентів в Україні: особливості впливу індивіда на соціальне середовище, участь у соціальній діяльності, потреби і мотиви поведінки, соціальна роль. Відзначено, що неадекватна поведінка індивіда в соціальному середовищі, що сформована на неправильному уявленні про себе і свої можливості, призводить до порушення соціальної адаптації. Наведено результати пілотажного дослідження за допомогою методики діагностики самооцінки Спілбергера, Ханіна ПСА китайських студентів (бл. 100 осіб), які навчаються у різних ВНЗ м. Одеси. Емпірично підтверджено, що половина обстежених студентів вимагає особливої уваги у зв'язку з високими показниками у них рівня реактивної та особистісної тривожності, що може призвести до їх дезадаптації. Запропоновано вивчення ряду змістових і організаційних питань, пов'язаних із розробкою системи психологічного супроводу ПСА іноземних студентів.

The article substantiates necessity of studying the process of social adaptation of foreign (Chinese) students due to increate in their quantity in higher educational institutions of Ukraine. It describes some approaches to definition of the phenomenon of social adaptation in psychological literature.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + С5*332.1-213.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Оценка диэлектрической проницаемости эритроцитов при выявлении сенсибилизации к анестезирующему средству артифин с помощью метода КВЧ-диэлектрометрии / Э. Н. Солошенко, А. К. Кондакова, В. Г. Колесников, Н. В. Хмель, З. М. Шевченко, Т. П. Ярмак // Дерматологія та венерологія. - 2013. - № 3. - С. 32-37. - Библиогр.: с. 36-37 - рус.

Проведено виміри діелектричної проникності еритроцитів паралельно з виміром швидкості осідання еритроцитів у присутності анестетика нового покоління артифрину. Високий коефіцієнт кореляції (r = 0,917) одержаних результатів за двома методиками свідчать про інформативність застосування НВЧ-діелектрометрії для оцінки сенсибілізації до артифрину та про доцільність її використання як експрес-методу діагностики лікарської хвороби.

Проведены измерения диэлектрической проницаемости эритроцитов параллельно с измерением скорости оседания эритроцитов в присутствии анестетика нового поколения артифрина. Высокий коэффициент корреляции (r = 0,917) полученных данных по двум методикам свидетельствует об информативности применения КВЧ-диэлектрометрии для оценки сенсибилизации к артифрину и о целесообразности ее использования в качестве экспресс-метода диагностики лекарственной болезни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р419.22-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15288 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гидратация как маркер диагностики аутоиммунной патологии / Э. Н. Солошенко, В. Г. Колесников, А. К. Кондакова, Н. В. Хмель, З. М. Шевченко, Т. П. Ярмак // Дерматологія та венерологія. - 2014. - № 3. - С. 103-104. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р603.52-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15288 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Диэлектрическая проницаемость эритроцитов при действии местных анестетиков амидной группы / Э. Н. Солошенко, Н. В. Хмель, А. К. Кондакова, В. Г. Колесников, З. М. Шевченко, Т. П. Ярмак // Дерматологія та венерологія. - 2016. - № 2. - С. 83-91. - рус.

Проведено дослідження діелектричної проникності еритроцитів пацієнтів з лікарською хворобою та практично здорових донорів за присутності місцевих анестетиків - артифрину, убістезіну та септонесту за допомогою НВЧ-діелектрометрії міліметрового діапазону радіохвиль. Оцінювання гідратації еритроцитів проводилося за параметром реальної частини комплексної діелектричної проникності в області дисперсії вільної води на частоті f=37,7 ГГц. Сенсибілізація еритроцитів до місцево-анестезувальних препаратів оцінювалась методом визначення швидкості осідання еритроцитів. Одержано достатньо корелювальні експериментальні дані за двома методиками.

Проведено исследование диэлектрической проницаемости эритроцитов пациентов с лекарственной болезнью и практически здоровых доноров в присутствии местных анестетиков - артифрина, убистезина и септонеста с помощью СВЧ-диэлектрометрии миллиметрового диапазона радиоволн. Оценка гидратации эритроцитов проводилась по параметру реальной части комплексной диэлектрической проницаемости в области дисперсии свободной воды на частоте f = 37,7 ГГц. Сенсибилизация эритроцитов местно-анестезирующих препаратов оценивалась методом определения скорости оседания эритроцитов. Получено достаточно коррелирующие экспериментальные данные по двум методикам.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р419.22 + Р252.711.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15288 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Оценка сенсибилизации к бытовым аллергенам методом КВЧ-диэлектрометрии / Э. Н. Солошенко, А. К. Кондакова, В. Г. Колесников, Н. В. Хмель, З. М. Шевченко, Т. П. Ярмак // Дерматологія та венерологія. - 2016. - № 3. - С. 84-85. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р60-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15288 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Хмель Н. 
Розчинність Mn у бінарній сполуці TiBV2DCo при 1070 К / Н. Хмель, Г. Дмитрів // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. хім.. - 2013. - Вип. 54, ч. 1. - С. 52-56. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г534.22 + Г534.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/х. Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Хмель Н. Н. 
Естественная резистентность и продуктивность коров различных помесных сочетаний красно-пестрой породы : Дис... канд. с.-х. наук: 06.00.34 / Н. Н. Хмель; Харьковский зооветеринарный институт. - Х., 1996. - 162 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: П60-64 + П603.9 червоно-ряба + П847.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС50403 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Хмель Н. В. 
Специфіка бандурних перекладень музики бароко: виконавсько-текстологічний аспект : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03 / Н. В. Хмель; Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової. - Одеса, 2018. - 19 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.697 + Щ313(4УКР)4-211

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА436815 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського