Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Хмеляр І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Романишина Л. М. 
Органічна хімія : Навч. підруч. / Л. М. Романишина, Р. О. Сабадишин, І. М. Хмеляр, М. М. Лукащук. - Рівне : Рівнен. друк., 2006. - 503 c. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні положення органічної хімії та класи органічних сполук. Розкрито теоретичні основи природи хімічного зв'язку, вплив будови на реакційну здатність органічних сполук, описано явища ізотермії. Розглянуто промислові та лабораторні методи одержання основних класів органічних сполук, проаналізовано їх фізичні та хімічні властивості, визначено галузі застосування. Наведено відомості про основні номенклатурні правила органічних сполук, наукову діяльність вчених-хіміків, їх вклад у розвиток органічної хімії, історію відкриття деяких органічних речовин.

Освещены теоретические положения органической химии и классы органических соединений. Раскрыты теоретические основы природы химической связи, влияние структуры на реакционную способность органических соединений, описаны явления изотермии. Рассмотрены промышленные и лабораторные методы получения основных классов органических соединений, проанализированы их физические и химические свойства, определены отрасли применения. Приведены сведения об основных номенклатурных правилах органических соединений, научной деятельности ученых-химиков, их вкладе в развитие органической химии, истории открытия некоторых органических веществ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г2я73-1

Шифр НБУВ: ВС43642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Хмеляр І. М. 
Формування творчих здібностей учнів природничо-математичних ліцеїв в умовах інноваційних технологій : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / І. М. Хмеляр; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2009. - 20 c. - укp.

Розкрито суть і структурні компоненти творчої особистості. Обгрунтовано зміст та розроблено модель формування творчих здібностей ліцеїстів, що включає: мету, блок організації навчального процесу (зміст навчання, принципи, методи й засоби), компоненти формування творчої особистості (фізіологічний, мотиваційний, емоційний, інтелектуальний), дидактичні умови, етапи (мотиваційний, усвідомлення, тренувальний, репетиторський, контролюючий), фактори, складові творчих здібностей, критерії, рівні сформованості творчих здібностей, результат. Визначено дидактичні умови формування творчих здібностей ліцеїстів, а саме: використання діяльнісного та проблемного підходів, впровадження модульно-рейтингової та інформаційної технологій навчання, використання нетрадиційних форм занять і методів їх проведення, впровадження принципу диференціації та індивідуалізації навчання й контролю, підвищення педагогічної майстерності викладачів, які забезпечують дієвість моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365688 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Романишина Л. М. 
Формування ключових компетентностей майбутніх фахівців у процесі навчання в медичному коледжі / Л. М. Романишина, І. М. Хмеляр, М. М. Лукащук // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 2. - С. 71-78. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто питання реформування медичної освіти в медичному коледжі, що потребує формування ключових компетентностей – загальнонавчальних, предметних, професійних, адаптаційних. З’ясовано, що їх формування забезпечується застосуванням стратегій навчання відповідно до поставленої мети, здатністю до аналізу власної діяльності, критичного оцінення поглядів та вчинків інших, організацією та презентацією власної діяльності. Обґрунтовано використання діяльнісного підходу до вивчення ключових компетентностей особистості та подано модель їх формування.

Рассмотрены вопросы реформирования медицинского образования в медицинском коледже, которое требует формирования ключевых компетентностей - общеобразовательных, предметных, профессиональных, адаптационных. Выяснено, что их формирование обеспечивается применением стратегий обучения в соответствии с поставленной целью, способностью к анализу собственной деятельности, критической оценки взглядов и поступков других, организацией и презентацией собственной деятельности. Обосновано использование деятельностного подхода к изучению ключевых компетентностей личности и приведена модель их формирования.

The article deals with the issue of medical education reform in college, which requires the formation of key competencies,: all educational, objective, professional and adaptable. Their formation is provided through the use of learning strategies according to the purpose, the ability to analyze their own activities, critical evaluation of views and actions of the others; organization and presentation of their activities. The influence of activity key competencies of individuals is considered and provides a model of their formation is presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Хмеляр І. 
Діяльнісний підхід як один зі шляхів формування ключових компетентностей, котрі обслуговують особистість тa її природний талант: реалізація в умовах навчання у коледжі / І. Хмеляр, М. Лукащук // Нова пед. думка. - 2011. - № 1. - С. 68-73. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Обгрунтовано діяльнісний підхід до формування ключових компетентностей особистості. Подано модель формування ключових компетентностей. Зазначено, що вища професійна освіта нині вимагає вдосконалення технології навчання та виховання, що базується на використанні інноваційних технологій, що передбачають розробки спеціального програмного, інформаційного та методичного забезпечення. Визначено переваги та значення системи підготовки молодших спеціалістів перед традиційними засобами навчання студентів. Виділено етапи проблеми навчальної діяльності на основі досліджень науковців.

Обосновано деятельностной подход к формированию ключевых компетенций личности. Подано модель формирования ключевых компетентностей. Указано, что высшее профессиональное образование сегодня требует совершенствования технологии обучения и воспитания, базирующейся на использовании инновационных технологий, предусматривающих разработки специального программного, информационного и методического обеспечения. Определены преимущества и значение системы подготовки младших специалистов перед традиционными среддеятельностнoй подход, компетентность, ключевые компетентности, инновационные образовательные технологии

Аctivity approach to the development of core competencies of the individual. Filed model of key competences. Indicated that higher professional education today requires an improvement of technology training and education, based on the use of innovative technologies that provide the development of special software, information and methodological support. The advantages and importance of training junior specialists to traditional means of teaching students. Stages of problem-based learning activities of research scientists.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тутченко М. І. 
Спостереження хірургічного лікування флегмони Фурньє / М. І. Тутченко, І. В. Клюзко, Д. І. Кравцов, В. С. Андрієць, С. Ф. Марчук, В. І. Смовженко, О. А. Сіренко, І. В. Хмеляр // Клініч. хірургія. - 2014. - № 3. - С. 65-66. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р696.61-59

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26838 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Андрієць В. С. 
Патогенетичне лікування анальної тріщини / В. С. Андрієць, В. І. Смовженко, А. С. Бацюн, С. О. Симоненко, І. В. Хмеляр, І. П. Лук'янчук, І. С. Унгурян, В. В. Ігнатюк, Ю. В. Андрієць // Хірургія України. - 2017. - № 2. - С. 50-52. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Мета роботи - поліпшити результати лікування пацієнтів з анальною тріщиною шляхом використання комплексного лікування. У період з 2008 до 2016 р. на базі Клінічної лікарні № 15 м. Київ обстежено та проліковано 425 хворих, з них 248 увійшли в основну групу, решта - у контрольну. В основній групі, окрім фісуректомії, застосовували комплексне лікування з використанням системних венотоніків (детралекс). В основній групі тривалість лікування в середньому становила (23,8 +- 0,6) доби. Працездатність відновилася в середньому на (17,3 +- 0,8) доби. Підвищення якості життя відзначено на (14,0 +- 0,2) доби. Частота рецидивів становила лише 2,8 %. У контрольній групі повного загоєння досягнуто в середньому на (28,0 +- 1,2) доби. Тривалість лікування була більшою, ніж в основній групі, - (28,0 +- 1,2) доби. Працездатність відновилася в середньому на (21,3 +- 1,4) доби. Підвищення якості життя відзначено на (20,0 +- 1,1) доби. Висновки: терапія хворих з анальною тріщиною з використанням комплексного підходу надала змогу знизити ймовірність розвитку рецидивів на 15,2 %, прискорити відновлення працездатності на (4,0 +- 0,6) доби. Використання системних венотоніків (детралекс) у комплексній терапії прискорило загоєння анальних тріщин на (4,2 +- 0,3) доби. Одержані результати надають підставу для рекомендації використовувати комплексну терапію як стандартний метод під час лікування анальної тріщини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.766.402-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24001 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Андрієць В. С. 
Індивідуальний підхід у лікуванні хронічного геморою / В. С. Андрієць, В. І. Смовженко, С. О. Симоненко, І. В. Хмеляр, І. П. Лук'янчук, І. С. Унгурян, В. В. Ігнатюк, Ю. В. Андрієць // Хірургія України. - 2018. - № 3. - С. 88-90. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Мета роботи - оцінити результати застосування індивідуального підходу в хірургічному лікуванні пацієнтів з хронічним гемороєм. У дослідження увійшло 385 пацієнтів, яких було розподілено на 3 групи. В основній групі (n = 153) застосовували індивідуальний підхід: за наявності гемороїдальних вузлів I або II і III або IV ступеня в одного і того ж пацієнта видаляли гемороїдальні вузли III або IV ступеня та обов'язково виконували деартерилізацію з можливою мукопексією гемороїдальних вузлів I або II ступеня. Усі втручання супроводжувалися системним підходом. У і контрольній групі (n = 110) виконували гемороїцектомію за Мілліганом - Морганом за наявності хоча б одного гемороїдального вузла IV або III ступеня. У II контрольній групі (n = 122) виконували гемороїдектомію лише гемороїдального вузла III або IV ступеня. За використання індивідуального підходу вдалося досягнути стійких результатів. При цьому термін загоєння рани та больовий синдром зменшилися у порівнянні з такими у разі гемороїдектомії за Мілліганом - Морганом. Висновки: застосування індивідуального підходу в лікуванні геморою надало змогу скоротити термін загоєння післяопераційних ран на 30 %, зменшити інтенсивність больового синдрому на 3 бали, зберегти при цьому радикальність втручання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.766.403

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24001 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського