Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Хотченко І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Хотченко І. А. 
Оцінювання навчальних досягнень школярів і студентів: історико-педагогічний аспект / І. А. Хотченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 12. - С. 147-149. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання узагальнення набутого досвіду побудови й розвитку шкали оцінювання навчальних досягнень школярів і студентів різних країн світу. Аналіз набутого досвіду свідчить про неможливість уніфікування шкали оцінки, обрання однієї єдиної для усіх шкали вимірювання знань учнів та студентів і стверджувати, що вона є найкращою. Один з шляхів до успішного розв'язання питання реформування шкали вимірювання знань - накопичувати досвід, аналізувати результати досліджень у цій галузі та запозичувати найкраще з існуючого.

Рассмотрен вопрос приобретённого опыта построения и развития шкалы оценивания учебных достижений школьников и студентов разных стран мира. Анализ приобретенного опыта свидетельствует о невозможности унификации шкалы оценки, избрания одной единой для всех шкалы измерения знаний учеников и студентов и утверждать, что она есть наилучшей. Один из путей успешного решения вопроса реформирования шкалы измерения знаний - накапливать опыт, анализировать результаты исследований в этой области и заимствовать лучшее из существующего.

The question of the acquired experience of construction and development of the scale of evaluating of educational achievement of pupil and students from different countries of the world is considered in the article. Analysis of the got experience testifies to impossibility of unification scales of an assessment election of one uniform for all scale of measurement of knowledge of pupils and students. One of pathes to a successful solution of a problem of reforming scale of measurement of knowledge - to accumulate experience, to analyze outcomes of researches in this range and to borrow best of existing.


Ключ. слова: шкала оцінювання, навчальні досягнення, студенти, школярі, контроль, бал
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Хотченко І. А. 
З досвіду проведення єдиного державного іспиту в Китайській Народній Республіці / І. А. Хотченко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 17. - С. 333-338. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Узагальнено досвід з проведення єдиного державного іспиту в Китайській Народній Республіці, проаналізовано позитивні та негативні наслідки впровадження даного виду контролю результатів навчально-пізнавальної діяльності молоді.

Обобщен опыт проведения единого государственного экзамена в Китайской Народной Республике, проанализированы позитивные и негативные последствия внедрения данного вида контроля результатов учебно-познавательной деятельности молодежи.

The purpose of this article is the generalization of experience of holding the uniform graduating examination in People's Republic of China, and also the analysis of positive and negative results of implementing the youth's educational cognitive activities control of the kind.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(5КИТ) + Ч421.285.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Хотченко І. А. 
Організація контролю навчальних досягнень студентів у вищих закладах освіти Китаю в другій половині XX століття : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. А. Хотченко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2014. - 20 c. - укp.

Досліджено важливу складову китайської самобутньої системи освіти - організацію контролю навчальних досягнень студентів у вищих закладах освіти в Китаї. Проведено ретроспективний аналіз дослідження проблеми контролю навчальних досягнень студентів у вищих закладах освіти Китаю в другій половині XX ст., з'ясовано передумови становлення та розвитку цього феномену. Систематизовано погляди науковців, педагогів і громадських діячів Китаю на суть, роль, форми, методи та функції організації контролю навчальних досягнень студентів у вищих закладах освіти в Китаї. Визначено етапи: (1949 - 1961 рр.) - етап некритичного впровадження в практику вищої школи Китаю радянського досвіду організації контролю навчальних досягнень студентів; (1962 - 1976 рр.) - етап цілеспрямованого знищення Урядом існуючої практики організації контролю навчальних досягнень студентів у вищих закладах освіти Китаю; (1977 - 2000 рр.) - етап інтенсивного розвитку цієї проблеми. Сформульовано адекватні до них тенденції розвитку освіти Китаю. Висвітлено напрями творчого використання прогресивних теоретичних ідей та узагальненого досвіду організації контролю навчальних досягнень студентів вищих закладів освіти Китаю у практиці вищої школи України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.28 + Ч484(5КИТ)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА405510 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського