Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Цапик С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Цапик С. 
Особливості вокальної підготовки молодших школярів у дитячій музичній школі / С. Цапик // Нова пед. думка. - 2007. - № 3. - С. 66-68. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано вплив особистісних орієнтацій в процесі вокального виховання на формування інтересів, потреб і творчих можливостей учнів у спеціалізованому закладі музичної освіти. Доведено актуальність подальших наукових розробок з цієї проблематики.

Проанализировано влияние индивидуальных ориентаций в процессе музыкального воспитания на формирование интересов и нужд учеников в специализированном учреждении музыкального образования. Доказана актуальность дальнейших научных изысканий по этой проблематике.

The article deals with the influence of individual orientations during musical education on formation of interests and needs of pupils in the specialized establishment of music education. The urgency of the further scientific researches on this problematics is proved.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.38-7р(4УКР)2-3 + Щ31р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Цапик С. 
Розвиток уміння вокального мовлення молодших школярів на початковому етапі музичної освіти / С. Цапик // Нова пед. думка. - 2009. - № 1. - С. 116-119. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Запропоновано теоретичні та методологічні аспекти вокального виховання молодших школярів (МШ). Уточнено поняття "вокальні уміння" як інтегрованої цілісності компонентів: вокальні дихання, звуковедення і мовлення. Увагу акцентовано на розвитку уміння вокального мовлення (ВМ) у МШ, яке є умінням вокально правильно розмовляти, тобто вимовляти слова на опертому диханні і в правильній позиції звуку. Виділено характерні співацькій дикції дітей недоліки (млявість артикуляції, затиснутість нижньої щелепи, форсований спів тощо) та запропоновано систему вправ для розвитку артикуляційного апарату, дикційної гімнастики, вправи на дикційну виразність; вправи на дотримання норм утворення голосних звуків. Зазначено, що сучасна українська вокальна орфоепія базується на нормах загальновживаної літературної вимови та відрізняється від останньої специфікою співацької редукції, умовами утворення голосних і залежністю від знакової специфіки музичної нотації. Для подальшого дослідження рекомендовано подальше теоретичне обгрунтування і практичну реалізацію у пропонованій методиці розвитку вокальних умінь МШ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.3-713.5 + Щ31 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Цапик С. В. 
Методичні засади розвитку дитячого співацького голосу (зарубіжний досвід) / С. В. Цапик // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 36. - С. 212-215. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено проблему вокального виховання дітей молодшого шкільного віку на початковому етапі музичної освіти. Визначено імовірнісні шляхи перспективної реорганізації роботи над розвитком вокальних умінь дітей в початкових класах спеціалізованих закладів музичної освіти, з урахуванням досвіду зарубіжних педагогів-практиків.

Освещена проблема вокального воспитания детей младшего школьного возраста на начальном этапе музыкального образования. Определены вероятные пути реорганизации в работе над развитием вокальных умений детей в начальных класах детских специализированных музыкальных учреждений, учитывая опыт иностранных педагогов-практиков.

The article deals with the problem of junior schoolchildren vocal upbringing on the initial stage of musical education. The possible ways concerning the reorganization of work and developing of children's vocal skills on initial stages of education inspecialized musical schools are revealed while analyzing the experience of foreign practicing teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.38р(4/8)2

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського