Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Царенко М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Слюсар І. Т. 
Корми з осушеного гектара / І. Т. Слюсар, М. І. Штакал, М. К. Царенко. - К. : Аграр. наука, 1998. - 164 c. - Библиогр.: 30 назв. - укp.

У монографії викладено результати багаторічних польових і лабораторних досліджень авторів щодо високопродуктивного й екологічного використання осушуваних грунтів Лісостепу для виробництва кормів. Дано характеристику осушуваних грунтів, показано регулювання їх водно-повітряного режиму, сучасні підходи до їх використання, наведено структуру посівних площ, висвітлено особливості технологій вирощування однорічних кормових культур, створення і використання культурних сінокосів і пасовищ, програмування врожаїв та агроекологічні аспекти використання осушуваних грунтів.


Індекс рубрикатора НБУВ: П22-463(4УКР),021

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587725 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Боговін А. В. 
Трав'янисті біогеоценози, їхнє поліпшення та раціональне використання / А. В. Боговін, І. Т. Слюсар, М. К. Царенко. - К. : Аграр. наука, 2005. - 359 c. - Бібліогр.: с. 348-356. - укp.

Узагальнено багаторічні дослідження, а також досягнення сучасної науки в галузі вивчення лучних, степових, болотних та інших типів трав'янистих біогеоценозів як кормовиробничих і природоохоронних складових природно територіальних комплексів України. Визначено типологічний склад лучних і болотних угіль. Висвітлено еколого-біологічні та фітоценотичні особливості видів трав'янистих рослин, їх взаємовідносини в ценозах і закономірності динаміки рослинного покриву під дією різних екологічних факторів.

Обобщены многолетние исследования, а также достижения современной науки в области луговых, степных, болотных и других типов травянистых биогеоценозов как кормопроизводственных и природоохранных составляющих природно территориальных комплексов Украины. Определен типологический состав луговых и болотных угодий. Освещены эколого-биологические и фитоценотические особенности видов травяных растений, их взаимоотношения в ценозах и закономерности динамики растительного покрова под действием различных экологических факторов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е0*806.3 + П22

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661319 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гохман О. Р. 
Дослідження пружних характеристик текстурованих матеріалів / О. Р. Гохман, В. К. Жуковський, А. Ю. Попов, І. І. Дончев, М. О. Царенко // Укр. фіз. журн. - 2002. - 47, № 2. - С. 197-200. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Запропоновано комплексний підхід до вивчення пружних властивостей текстурованих листових матеріалів, що використовує динамічний метод вимірювання модуля Юнга, метод голографічної інтерферометрії для визначення коефіцієнта Пуассона і рентгенівський метод знаходження інтегральних характеристик текстури. Застосування розробленого підходу до прокатаних листів сплаву ВТ5-1кт дозволило визначити коефіцієнт Пуассона і залежність модуля Юнга від напрямку прокатки в площині прокатки, деякі компоненти тензора податливості монокристалів сплаву, а також значення модуля Юнга в напрямку, нормальному до площини листа, і модуля зсуву в площині прокатки.


Індекс рубрикатора НБУВ: В251.1в73

Шифр НБУВ: Ж26988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Петриченко В. Ф. 
Наукові основи інтенсифікації польового кормовиробництва в Україні : навч. посіб. / В. Ф. Петриченко, Г. П. Квітко, М. К., Царенко, А. О. Бабич, В. В. Лихочвор, С. Е. Амонс, В. І. Аралов, С. А. Бернадзіковський, В. П. Борона, І. М. Брунь; Ін-т кормів, Укр. акад. аграр. наук. - Вінниця : ФОП Данилюк В.Г., 2008. - 238 c. - укp.

З урахуванням результатів багаторічних досліджень Інституту кормів УААН Вінницького державного аграрного університету обгрунтовано методологічні засади інтенсифікації сучасного польового кормовиробництва та технологій вирощування кормових культур, кормових сівозмін, конвеєрного виробництва кормів. Запропоновано раціональну структуру посівних площ кормових і зернофуражних культур, визначено агроекологічні принципи підбору й оцінювання їх видів. Показано роль і значення мінеральних та органічних добрив у підвищенні врожайності та якості кормів.

С учетом реультатов многолетних исследований Института кормов УААН Винницкого государственного аграрного университета сформулированы методологические основы интенсификации современного полевого кормопроизводства и технологий выращивания кормовых культур, кормовых севосмен, конвейерного производства кормов. Определена рациональная структура посевных площадей кормовых и зернофуражных культур, обоснованы агроэкологические принципы подбора и оценивания их видов. Показаны роль и значение минеральных и органических удобрений в повышении урожайности и качества кормов.


Індекс рубрикатора НБУВ: П22 (4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726706 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ковальчук В. В. 
Методологічні засади природознавства (про апробацію електронного навчального посібника) / В. В. Ковальчук, М. О. Царенко, О. О. Іляшенко, В. М. Колесніченко // Наша шк.. - 2010. - № 3. - С. 59-61. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Актуалізовано необхідність побудови логічно обгрунтованого мультимедійного курсу, зокрема, для студентів філософського відділення педагогічного університету за темою "Методологічні засади природознавства". Розроблено систему візуально-орієнтованих інформаційних фреймів за темою та проведено їх апробацію в учбовому процесі філософського відділення Південноукраїнського державного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Описано використання візуальних методів навчання і виховання, коли викладач ставить перед студентами задачу і надає їм можливість знаходити засоби її вирішення, спираючись на раніше придбані знання та вміння. Підсумовано, що описана експериментальна робота допоможе виявити найбільш сприятливі умови для участі студентів у семінарах з елементами науково-пізнавальної творчості.

Актуализирована необходимость построения логически обоснованного мультимедийного курса, в частности, для студентов философского отделения педагогического университета по теме "Методологические основы естествознания". Разработана система визуально-ориентированных информационных фреймов по теме и проведена их апробация в учебном процессе философского отделения Южноукраинского государственного педагогического университета имени К. Д. Ушинского. Описано использование визуальных методов обучения и воспитания, когда преподаватель ставит перед студентами задачу и предоставляет им возможность находить способы ее решения, опираясь на ранее приобретенные знания и умения. Подытожено, что описанная экспериментальная работа поможет выявить наиболее благоприятные условия для участия студентов в семинарах с элементами научно-познавательного творчества.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Б. я73

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ковальчук В. В. 
Методологічні засади сучасної освіти: про необхідність зближення природничих і гуманітарних наук / В. В. Ковальчук, М. О. Царенко, М. І. Паньков // Наша шк.. - 2008. - № 4. - С. 139-146. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено проблему становлення методологічних засад однієї з пріоритетних галузей гуманітарного знання - філософії освіти, які мають визначальний вплив на зміну ціннісних орієнтацій сучасної освіти і за допомогою яких можливий синтез сциєнтично-технократичного та гуманітарного напрямів освіти. Сформульовано завдання, визначено об'єкт і предмет дослідження, використано наступні методи: системно-структурний щодо вивчення феномену філософії освіти; компаративний аналіз різних концепцій в межах філософії освіти; метод статистичної обробки експериментальних даних навчально-виховного процесу. Виділено декілька основних напрямів, у межах яких розглядаються різноманітні підходи, аспекти і трактування окресленої проблеми. Запропоновано концепцію методологічних засад філософії освіти, на рівні якої передбачається подолання проблем сучасної освітньої діяльності та розвиток гуманітарного знання в цілому, оскільки поняття "освіта людини" є точкою перетинання різних галузей знання. Розкрито суть концепції, яка полягає у формулюванні структурних елементів філософії освіти на основі виявлення та аналізу існуючих протиріч і парадоксів в сучасній освітній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч30 в2: Ю2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ковальчук В. В. 
Про здогади у математиці та аналогії і порівняння у фізиці (методична розробка) / В. В. Ковальчук, С. Ф. Дуда, М. О. Царенко, К. О. Подостроєць // Наша шк.. - 2009. - № 5. - С. 92-97. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено процедуру складання алгоритмів до побудови системи навчальних фреймів, спрямованих на вивчення певних розділів фізики та математики. Розроблено пропозиції щодо мотивованого вивчення точних наук (особливо математики, фізики, інформатики) на підставі індивідуального підходу до шкільного колективу. Зазначено, що така методика повинна впроваджуватися етапами, алгоритмізовано, що кожний з етапів має охоплювати якомога більше наукових складових у доступному для учнів вигляді, причому немає необхідності досягати відразу повного засвоєння знань, але слід постійно повторюватися, повертаючись до вивчення певної теми, розділу, проходячи весь шлях вивчення майже від самого початку. Проведено системний аналіз методів, що використовуються в процесі навчання фізики і математики та є розвитком принципу аналогій. Запропоновано таблицю, що є доповненням і поглибленням принципу аналогії в конкретному випадку.

Исследована процедура составления алгоритмов для построения системы учебных фреймов, направленных на изучение определенных разделов физики и математики. Разработаны предложения по мотивированному изучению точных наук (особенно математики, физики, информатики) на основе индивидуального подхода к школьному коллективу. Указано, что такая методика должна внедряться этапами, алгоритмизировано, и что каждый из этапов должен охватывать как можно больше научных составляющих в доступном для учащихся виде, причем нет необходимости добиваться сразу полного усвоения знаний, но следует постоянно повторяться, возвращаясь к изучению определенной темы, раздела, проходя весь путь изучения почти с самого начала. Проведен системный анализ методов, используемых в процессе обучения физике и математике и являющихся развитием принципа аналогий. Предложено таблица, которая является дополнением и углублением принципа аналогии в конкретном случае.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-35 + В3 р2-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Царенко М. О. 
Експериментальна перевірка моделі формування інформаційно-технологічної компетентності майбутнього вчителя фізики / М. О. Царенко, М. А. Паркіна // Наша шк.. - 2011. - № 3. - С. 38-41. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

У ході теоретично-експериментального дослідження уточнено сутність понять "компетентність", "професійна компетентність", "компетенція". Обгрунтовано, що інформаційно-технологічна компетенція є невід'ємною частиною загальної професійної підготовки майбутнього вчителя до педагогічної діяльності за умов інформатизації освіти. Визначено структурні компоненти зазначеної компетенції - інформаційний і технологічний; охарактеризовано їх складові: когнітивну, технічну, дидактико-методичну, комунікативну, мотиваційну, рефлексивну. Висвітлено та конкретизовано сутність кожної складової як сукупності відповідних знань, умінь, навичок. Експериментально перевірено модель формування інформаційно-технологічної компетенції майбутнього вчителя, яка передбачає мету, завдання, етапи (початковий, базовий і продуктивний), шляхи формування компетенції на кожному етапі, та доведено її ефективність за формування складових зазначеної компетенції. У графічному вигляді подано розподіл студентів за рівнями сформованості інформаційно-технологічної компетенції. Розроблено комплекс дидактичних і методичних матеріалів, що забезпечують реалізацію створеної моделі в навчальному процесі педагогічного університету.

В ходе теоретико-экспериментального исследования уточнена суть понятий "компетентность", "профессиональная компетентность", "компетенция". Обосновано, что информационно-технологическая компетенция является неотъемлемой частью общей профессиональной подготовки будущего учителя к педагогической деятельности в условиях информатизации образования. Определены структурные компоненты этой компетенции - информационный и технологический; охарактеризованы их составляющие: когнитивная, техническая, дидактико-методическая, коммуникативная, мотивационная, рефлексивная. Освещена и конкретизирована сущность каждой составляющей как совокупность соответствующих знаний, умений, навыков. Экспериментально проверена модель формирования информационно-технологической компетенции будущего учителя, предусматривающая цели, задачи, этапы (начальный, базовый и продуктивный), пути формирования компетенции на каждом этапе и доказана ее эффективность при формировании составляющих указанной компетенции. В графическом виде представлено распределение студентов по уровням сформированности информационно-технологической компетенции. Разработан комплекс дидактических и методических материалов, обеспечивающих реализацию созданной модели в учебном процессе педагогического университета.

In work the nature and structure of information and technological competence of future teachers, the criteria and level indexes; experimentally verified model of information-technology competence of future teachers, the complex teaching and learning materials to ensure its implementation in practice of the learning process Pedagogical University; further Development has gained competence approach to modern teacher training. The effectiveness of the developed model of information-technology competenceof future teachers confirmed the results of experiment.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Царенко М. О. 
Застосування інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні іноземних мов / М. О. Царенко, К. П. Поліщук // Наша шк.. - 2011. - № 3. - С. 56-59. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано можливості використання комп'ютерних та Інтернет технологій в процесі вивчення іноземних мов в середніх і ВНЗ. Зосереджено увагу на інформаційно-комунікативних технологіях, які застосовуються у вивченні іноземних мов, та на конкретних прикладах висвітлено форми роботи за допомогою навчальних сайтів, програми Skype, форумів та електронних словників. Зроблено висновок, що інформаційно-комунікативні технології - це не лише спілкування з живим носієм мови, але й важливі засоби для вивчення іноземної мови. Для подальшого наукового дослідження запропоновано деталізувати використання зазначених технологій в системі дошкільної, середньої та вищої освіти.

Проанализированы возможности использования компьютерных и Интернет технологий при изучении иностранных языков в средних и ВУЗ. Сосредоточено внимание на информационно-коммуникативных технологиях, применяемых при изучении иностранных языков, и на конкретных примерах рассмотрены формы работы с помощью учебных сайтов, программы Skype, форумов и электронных словарей. Сделан вывод, что информационно-коммуникативные технологии - это не только общение с живым носителем языка, но и важные средства для изучения иностранного языка. Для дальнейшего научного исследования предложено детализировать использование указанных технологий в системе дошкольного, среднего и высшего образования.

Ways to study a foreign language through the school site, program Skype, forums and electronic dictionaries.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2 + Ч30 в2:З97 + Ш12-912.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Царенко М. 
Формування методологічної компетентності майбутнього вчителя фізики / М. Царенко, Б. Буховець // Наша шк.. - 2011. - № 1/2. - С. 27-30. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблеми методологічної складової професійної підготовки вчителя фізики. Проаналізовано структуру методологічних знань та шляхи формування методологічної компетентності педагога. Визначено зміст методологічної компетентності вчителя фізики. Розкрито суть управління формуванням методологічної компетентності. Обгрунтовано етапи механізму структурування навчального матеріалу та інтеграції наукових знань різного рівня. Виокремлено педагогічні умови ефективності управління формуванням методологічної компетентності.

Рассмотрены проблемы методологической составляющей профессиональной подготовки учителя физики. Проанализированы структуру методологических знаний и пути формирования методологической компетентности педагога. Определено содержание методологической компетентности учителя физики. Раскрыта суть управления формированием методологической компетентности. Обосновано этапы механизма структурирования учебного материала и интеграции научных знаний различного уровня. Выделены педагогические условия эффективности управления формированием методологической компетентности.

The problems of the methodological implications of training teachers of physics. Analyzed the structure of methodological knowledge and ways of forming the methodological competence of the teacher. The content of the methodological competence of teachers of physics. Revealed the formation of a methodological nature management competence. Substantiated stages of structuring mechanism of the material and the integration of scientific knowledge at various levels. Identified pedagogical conditions the formation of effective management of the methodological competence.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Царенко М. О. 
Формування інформаційно-технологічної компетентності майбутнього вчителя фізики / М. О. Царенко, Г. Щербина // Наша шк.. - 2011. - № 5. - С. 47-52. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Теоретично обгрунтовано сутність інформаційно-технологічної компетентності майбутнього вчителя. Розроблено та розглянуто поетапну модель формування інформаційно-технологічної компетенції майбутнього фахівця як особистості, що володіє визначеним набором компетенцій і здатна успішно адаптуватися до умов життєдіяльності, що постійно змінюються. Уточнено сутність понять "компетентність", "компетенція", "професійна компетентність". Вказано на переорієнтацію оцінювання результату освіти з понять "підготовленість", "освіченість", "загальна культура" "вихованість" на поняття "компетенція", "компетентність", які характеризують компетентнісний підхід в освіті. Висвітлено трикомпонентну структуру діяльності вчителя, в якій досліджено конструктивний, організаційний, комунікативний елементи. Визначено складові інформаційно-технологічної компетенції: когнітивну, дидактично-методичну, комунікативну, технічну. Наведено їх стислу характеристику.

Теоретически обоснована сущность информационно-технологической компетентности будущего учителя. Разработана и рассмотрена поэтапная модель формирования информационно-технологической компетенции будущего специалиста как личности, обладающей определенным набором компетенций и способной успешно адаптироваться к условиям жизнедеятельности, которые постоянно меняются. Уточнена сущность понятий "компетентность", "компетенция", "профессиональная компетентность". Указано на переориентацию оценки результата образования с понятий "подготовленность", "образованность", "общая культура", "воспитанность" на понятия "компетенция "компетентность", которые характеризуют компетентностный подход в образовании. Освещена трехкомпонентная структура деятельности учителя, в которой исследованы конструктивный, организационный, коммуникативный элементы. Определены составляющие информационно-технологической компетенции: когнитивная, дидактически-методическая, коммуникативная, техническая. Приведена их краткая характеристика.

An important task of national education is to prepare the younger generation to life and work in today's informational society. Solving the task requires an integrated approach to information learning process in secondary schools and leads to the urgent need for highly qualified teacher training capable to effectively use the powerful potential of modern information and communication technologies in various fields of professional activity and are able not only to use, but to active creation of information learning environment at school. Theory and practice due to the need and feasibility model to interpret the expert as a person who has defined set of competencies that can successfully adapt to living conditions that are constantly changing, competitive labor market. Reorientation of education evaluation result of the terms "training", "enlightenment", "general culture", "breeding" with the term "competence", "competence", of learners, describes the competency approach to education.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Царенко М. О. 
Сучасні інтерактивні технології навчання в освіті / М. О. Царенко, О. П. Усаченко // Наша шк.. - 2013. - № 3. - С. 21-27. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Подано інтерактивні технології як різновид активних методів навчання, коли навчальний процес будується на взаємодії всіх, хто до нього залучений. Відображено спосіб одержання знань і досвіду шляхом взаємодії з навчальним оточенням, за якого вчитель виступає лише помічником у самостійній роботі учнів. Відмічено необхідність стимулювання та балансування фізичної, соціальної і пізнавальної активності учасників інтерактивного навчання. Перелічені основні переваги і недоліки інтерактивного навчання та рекомендовано шляхи подолання складностей. Зосереджено увагу на процесі оцінювання навчальних досягнень учнів, зокрема, методологічних підходах та основних етапах розробки процедури оцінювання. Наведено структуру інтерактивного уроку, що складається з п’яти послідовних етапів: мотивації, визначення теми й очікуваних результатів, надання необхідної інформації, інтерактивних вправ і підбиття підсумків.

Представлены интерактивные технологии как разновидность активных методов обучения, когда учебный процесс построен на взаимодействии всех, кто в него вовлечён. Отражён способ получения знаний и опыта путём взаимодействия с учебной средой, при котором учитель выступает только помощником в самостоятельной работе учеников. Отмечена необходимость стимулирования и сбалансирования физической, социальной и познавательной активности участников интерактивного обучения. Перечислены основные преимущества и недостатки интерактивного обучения и рекомендованы пути преодоления трудностей. Сосредоточено внимание на процессе оценивания учебных достижений учеников, в том числе, методологических подходах и основных этапах разработки процедуры оценивания. Приведена структура интерактивного урока, который состоит из пяти последовательных этапов: мотивации, определения темы и ожидаемых результатов, предоставления необходимой информации, интерактивных упражнений и подведения итогов.

Interactive technology was presented as a kind of active learning methods, when the learning process is built on the cooperation of all who are involved in it. The way to gain knowledge and experience by interacting with the learning environment was reflected, in which the teacher acts only as an assistant in independent work of pupils. Noted the need to stimulate and balance the physical, social and cognitive activity during the interactive learning. The major advantages and disadvantages of interactive learning and recommended ways to overcome the difficulties were listed. The attention was focused on the process of estimation of pupils' educational achievements, including methodological approaches and the main stages of assessment procedures development. The structure of an interactive lesson was illustrated, which consists of five consecutive stages: motivation, determination of topics and expected results, providing the necessary information, interactive exercises and summarizing.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Царенко М. О. 
Використання інтерактивних технологій при вивченні фізики / М. О. Царенко, Ю. В. Семко // Наша шк.. - 2014. - № 1. - С. 39-45. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Наведено певні методики, які використовуються під час вивчення фізики в середній школі з використанням програмно-педагогічних і телекомунікаційних засобів в навчальному процесі школи. Розглянуто дистанційне навчання та контроль знань учнів через інтернет. Наведено приклади інтернет-ресурсів для проведення різних дослідів під час лекцій та лабораторних робіт. Проаналізовано існуючі комп’ютерні мультимедійні курси та застосування їх у курсах фізики в загальноосвітній школі. Зазначено, що практика використання програмно-педагогічних засобів на уроках фізики показала: якщо учням пропонувати інтерактивні моделі для самостійного вивчення, то навчальний ефект виявляється надзвичайно низьким – необхідні індивідуальні роздаткові матеріали із завданнями і запитаннями різного рівня складності. Вміщено стислий огляд освітніх серверів з фізики.

Приведены некоторые методики, которые используются при изучении физики в средней школе с использованием программно-педагогических и телекоммуникационных средств в учебном процессе школы. Рассмотрены дистанционное обучение и контроль знаний учащихся через интернет. Приведены примеры интернет-ресурсов для проведения различных опытов во время лекций и лабораторных работ. Проанализированы существующие компьютерные курсы и применение их при изучении физики в общеобразовательной школе. Отмечено, что практика использования программно-педагогических средств на уроках физики показала: если ученикам предлагать интерактивные модели для самостоятельного изучения, то учебный эффект оказывается чрезвычайно низким - необходимы индивидуальные раздаточные материалы с заданиями и вопросами различного уровня сложности. Помещен краткий обзор образовательных серверов по физике.

Are some of the techniques that are used in the study of physics at the high school using software and teaching and communication tools in the educational process of the school. Considered distance learning and knowledge control of students over the Internet. The examples of online resources for various experiments during lectures and laboratory work. Analyzed the existing computer courses and their application in the study of physics in secondary school. It is noted that the practice of using software and educational tools in the classroom physics has shown that when students offer interactive models for self-study, the training effect is extremely low - need individual handouts with tasks and questions of different levels of complexity. Includes a brief overview of the educational servers in physics.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)21-363

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
14.

Усов В. В. 
Текстура й анізотропія механічних властивостей виробів зі стопу Inconel 718, одержаних 3D-друком з порошків / В. В. Усов, Н. М. Шкатуляк, Н. І. Рибак, М. О. Царенко, Д. В. Павленко, Д. В. Ткач, О. О. Педаш // Metallophysics and Advanced Technologies. - 2023. - 45, № 1. - С. 111-125. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: К391.91-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14161 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського