Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Цвид-Гром О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Цвид-Гром О. П. 
Традиційна символіка весільного фольклору Західного Полісся : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.01.07 / О. П. Цвид-Гром; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. - Л., 2000. - 16 c. - укp.

Вперше досліджено традиційну весільну символіку Західного Полісся, з'ясовано значення весільних символів (пісенних, структурних, атрибутивних), встановлено їх первісну семантику. Проведено структурно-історичний аналіз весільного обрядового тексту, визначено фактори, які стали основою для ідейно-смислових регіоналізмів на знаковому рівні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш3(2=1УК)-633 + Т52(23=УКР3А/Я)-519.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА309411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Цвид-Гром О. П. 
Організація самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання іноземних мов у закладах вищої освіти / О. П. Цвид-Гром, М. М. Носенко, В. Г. Рєзнік, О. А. Боньковський // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки : наук. дослідж., досвід, пошуки: зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 38. - С. 236-250. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено важливу роль самостійної роботи студентів у процесі вивчення іноземних мов в умовах дистанційного навчання у ЗВО. Дистанційна освіта в галузі іноземних мов вимагає від викладача ретельного планування навчальної діяльності здобувачів вищої освіти, моніторингу, контролю та зворотного зв'язку. Водночас, дистанційне навчання підвищує ефективність самостійної роботи студентів, розширює їх кругозір, забезпечує гармонійний розвиток умінь пізнавальної діяльності студентів, сприяє формуванню іншомовної комунікативної компетенції, гарантує високий результат опанування іноземної мови. Дистанційне навчання надає можливість вибудовувати процес самонавчання найбільш зручним для студентів чином та отримувати необхідні засоби самонавчання. Наголошено на важливості дотримання принципів організації самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання у ЗВО (принцип чіткого зв'язку самостійної роботи з курсом навчання, врахування індивідуальних здібностей, рівня знань, навичок та вмінь кожного студента, вибір оптимальних засобів досягнення навчальних цілей тощо). Зазначено, що головне завдання організації самостійної роботи студентів у ЗВО полягає не тільки в оптимізації її окремих видів, але й у створенні умов для підвищення активності, самостійності та відповідальності студентів у здійсненні всіх видів навчальної діяльності в умовах дистанційного навчання іноземних мов. Активізація самостійної роботи студентів передбачає застосування відповідних їх рівню освітніх технологій, покликана вирішувати завдання розвитку дослідницьких умінь та творчої активності. Індивідуалізація самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання сприяє підвищенню успішності самостійної науково-дослідної діяльності, створює умови для самовизначення та самореалізації студента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського