Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Церклевич В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Церклевич В. С. 
Університетська освіта : навч. посіб. / В. С. Церклевич; Хмельниц. кооп. торг.-екон. ін-т. - Хмельниц., 2010. - 240 c. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Розкрито сутність та основні парадигми університетської освіти (УО), особливості історичного формування системи УО України та провідних закордонних країн. Охарактеризовано сучасні європейські інтеграційні процеси в освіті. Висвітлено основні етапи формування зони європейської вищої освіти в контексті Болонського процесу. Описано основні форми навчальної діяльності у сучасних ВНЗ. Визначено завдання та функції студентського самоврядування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4)711я73 + Ч484(4УКР)711я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА739058 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Церклевич В. С. 
Створення сприятливого освітнього середовища як умова інтегрування студентів з обмеженими функціональними можливостями в групу однокурсників / В. С. Церклевич, О. М. Гурман // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2010. - Вип. 3. - С. 130-134. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто педагогічні умови й особливості інтегрування студентів з обмеженими функціональними можливостями в групу однокурсників та академічну спільноту ВНЗ. Визначено умови формування сприятливого освітнього середовища вищої школи щодо вказаної категорії студентів, складові, принципи й особливості організації інтегрованого навчання, дотримання яких забезпечить найбільшу ефективність процесу інтегрування.

Рассмотрены педагогические условия и особенности интегрирования студентов с ограниченными функциональными возможностями в группу однокурсников и академическое сообщество ВУЗ. Выделены условия формирования дружественной образовательной среды высшей школы относительно указанной категории студентов, составляющие, принципы и особенности организации интегрированного обучения, применение которых обеспечит наивысшую эффективность процесса интегрирования.

In the article the pedagogical conditions and peculiarities of disabled students integration in a group of fellow students and academic community of higher education have been substantiated. Determining factors for the formation of favorable learning environment for higher education students of the indicated category, components, principles and peculiarities of integrated learning organization have been defined. Following such factors assures the most effective integration process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Церклевич В. С. 
Соціально-педагогічні умови інтеграції студентів з обмеженими функціональними можливостями у групу однокурсників вищого навчального закладу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / В. С. Церклевич; Ін-т пробл. виховання, НАПН України. - К., 2012. - 18 c. - укp.

Здійснено теоретичний аналіз досліджуваної проблеми, уточнено сутність інтеграції студентів з обмеженими функціональними можливостями у групу однокурсників ВНЗ, зміст поняття "інтегрована група". Визначено критерії, показники, рівні інтегрованості таких студентів у групу однокурсників ВНЗ. Обгрунтовано та перевірено соціально-педагогічні умови інтеграції студентів з обмеженими функціональними можливостями у групу однокурсників ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.94 + Ч312

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА387216 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського