Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Цюра С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Біляковська О. О. 
Дидактика вищої школи : навч. посіб. / О. О. Біляковська, І. Я. Мищишин, С. Б. Цюра; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Л., 2013. - 358 c. - Бібліогр.: с. 302-309 - укp.

Висвітлено загальні засади теорії освіти та навчання, шляхи та способи організації навчального процесу за умов реформування системи вищої освіти України. Розглянуто сутність, зміст і завдання процесу навчання у ВНЗ, методи форми та засоби його організації, можливості педагогічного контролю та оцінювання навчальної діяльності студентів з урахуванням новітніх тенденцій розвитку суспільства. Зазначено, що світоглядно-філософські концепти другої половини XX ст. видозмінили дидактику вищої школи з особистісно-відчуженої передметно-орієнтованої на особистісно-орієнтовану. Під впливом інформаційного чинника у навчальному процесі вищої школи відбулася суттєва переорієнтація з навчання готової інформації (одержання сукупності знань і умінь) на навчання способам її знаходження, опрацювання, стратегіям мислення, творчості. У мотивації навчання з'явилася установка на інформацію як особисто значиму категорію, на спрямованість та створення особистого інформаційно-ресурсного потенціалу - досвіду самостійної організації навчальних дій, старатегій мислення, метакогнітивних умінь.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771661 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гуменюк О. 
Педагогічний вплив на розвиток професійної концепції студента - майбутнього лікаря-стоматолога / О. Гуменюк, С. Цюра // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 1. - С. 85-93. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проведено цілісний аналіз тих особливостей формування особистості студента, що виражаються у професійній "Я-концепції", виходячи з того, що людина є самоорганізованою системою. У ході дослідження виявлено особливості "Я-концепції", що зумовлюють критично низькі показники ефективності діяльності у лікарській практиці: нездатність прогнозувати свою поведінку, передбачати її у нестандартній ситуації, відсутність досвіду аналізувати дію механізмів психічного зміщення, компенсації, агресивна поведінка, конфліктність як типова характеристика стилю спілкування з пацієнтами і колегами, нездатність приймати самостійні професійні рішення тощо. За результатами аналізу виявлено рівні вияву "Я-професійного". Підкреслено, що напрями роботи із сферою "Я-професійного" створюють цілий спектр умов щодо істотного розширення педагогічного простору для самоорганізовуваного розвитку майбутнього фахівця.

Проведен целостный анализ тех особенностей формирования личности студента, которые выражаются в профессиональной "Я-концепции", исходя из того, что человек является самоорганизующей системой. В ходе исследования выявлены особенности "Я-концепции", которые предопределяют критически низкие показатели эффективности деятельности во врачебной практике: неспособность прогнозировать свое поведение, предвидеть ее в нестандартной ситуации, отсутствие опыта выявлять и анализировать действие механизмов психического смещения, компенсации, агрессивное поведение, конфликтность как типичная характеристика стиля общения с пациентами и коллегами. По результатам анализа выявлены уровни проявления "Я-профессионального". Подчеркнуто, что направления работы со сферой "Я-профессионального" создают целый спектр условий относительно существенного расширения педагогического пространства для самоорганизующего развития будущего специалиста.

carried out a holistic analysis of the features of formation of the student's personality, which are expressed in a professional, self-concept, based on the fact that man is self-organizing system. The study revealed features of "self-concept" that predispose critically low levels of performance in medical practice: the inability to predict their behavior, to anticipate it in unusual situations, lack of experience to identify and analyze the effects of a psychological bias compensation, which almost automatically allow us to find justification for their own mistakes the transfer of responsibility to other people or circumstances, aggressive behavior, there is no conflict as typical characteristic of the style of communication with patients and colleagues as a way to overcome the internal discomfort, shifting attention outward, the inability to make independent professional decisions, etc. The analysis found the level of expression 'I'm a professional. It was stressed that the activities with the scope of "I-professional" create a range of conditions for a significant expansion of teaching space for self-organizing development of future professionals.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-7 + Р11(4УКР) р86

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Цюра С. 
Громадянські цінності сучасної студентської молоді: синергетичний підхід / С. Цюра // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 57-65. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто механізми самоорганізації системи громадянських цінностей в юнацькому віці. Проаналізовано можливості безпосереднього й опосередкованого педагогічного впливу на розвиток цінностей громадянського суспільства в середовищі студентської молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352 + Ч481.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Цюра С. 
Психологічні та психолінгвістичні особливості дослідження сфери сенсів особистості майбутнього вчителя / С. Цюра // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2008. - Вип. 23. - С. 98-109. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто механізми утворення мотиваційно-сенсових відношень до педагогічної діяльності, загальні структурні прототипові характеристики поняття вчителя та його вживання у сучасній практиці. Проаналізовано можливості методів дослідження сфери особистісних сенсів майбутнього вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Цюра С. 
Особливості методології порівняльних педагогічних досліджень / С. Цюра // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 2/3. - С. 7-13. - Бібліогр.: с.13 (7 назв) - укp.

Наведено дані вітчизняних та зарубіжних компаративних педагогічних досліджень. Розглянуто методологію порівняльного аналізу як конкретно-наукову. Виділено ряд її теоретичних концептів, принципи та підходи до організації дослідження. Викладено завдання конструктивістського компаративного педагогічного пошуку.

Приведены данные отечественных и зарубежных компаративных педагогических исследований. Рассмотрена методология сравнительного анализа как конкретно-научная. Выделены ряд ее теоретических концептов, принципы и подходы к организации исследования. Изложены задачи конструктивистского компаративного педагогического поиска.

Рrovide data of domestic and foreign comparative educational research. The methodology of comparative analysis of how specific scientific. It highlighted a number of theoretical concepts, principles and approaches to research.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Цюра С. В. 
English for masters of arts majoring in Ukrainian philology : [навч. посіб.] / С. В. Цюра; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2016. - 127 c. - Бібліогр.: 14 назв. - укp. - англ.

Посібник укладено відповідно до типової програми з курсу англійської мови для студентів-філологів університетів та з урахуванням загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-923.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА803181 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського