Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (32)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Чашечникова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Чашечникова О. С. 
Функції та їх графіки. Побудова графіків функцій та рівнянь, аналітичний вираз яких містить тригонометричні функції : навч-метод. посіб. / О. С. Чашечникова, Л. Г. Чашечнікова, О. В. Мартиненко. - Рівне : Волин. обереги, 2008. - 132 c. - Бібліогр.: с. 129. - укp.

Наведено систематизований матеріал про тригонометричні функції, їх властивості та графіки. Особливу увагу приділено побудові графіків функцій і рівнянь, аналітичний вираз яких містить тригонометричні функції.

Приведен систематизированный материал о тригонометрических функциях, их свойствах и графиках. Особое внимание уделено построению графиков функций и уравнений, аналитическое выражение которых содержит тригонометрические функции.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.121.1я73

Шифр НБУВ: ВА702789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чашечникова О. С. 
Створення творчого середовища в умовах диференційованого навчання математики : монографія / О. С. Чашечникова. - Суми : Вінниченко М.Д.; Литовченко Є.Б., 2011. - 411 c. - Бібліогр.: 652 назв. - укp.

Висвітлено теоретико-методичні основи розвитку творчого мислення учнів шкіл за умов диференційованого навчання математики. Визначено шляхи реалізації системи формування та розвитку творчої особистості школяра, зокрема, створення творчого середовища у процесі навчання математики. Наведено вимоги до організації навчально-пізнавального процесу, методичні рекомендації для сприяння розвитку інтелектуальних та творчих здібностей різних груп учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-36 + Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА744776 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Чашечникова О. С. 
Теоретико-методичні основи формування і розвитку творчого мислення учнів в умовах диференційованого навчання математики : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / О. С. Чашечникова; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2011. - 40 c. - укp.

Обгрунтовано тезу, що розвиток творчого мислення учнів у навчанні математики доцільно тлумачити і як мету, і як засіб, і як мотивувальний фактор навчання математики, а відповідну навчально-пізнавальну діяльність з математики - як формування готовності учнів до творчості через створення творчого навчального середовища. Виокремлено характеристики творчого мислення, які можуть бути продіагностовані у процесі навчання математики. Створено концептуальну модель формування та розвитку творчого мислення учнів за умов диференційованого навчання математики, яка включає взаємопов'язані методичну систему навчання математики, спрямовану на формування якісної інтелектуальної бази школярів з предмета, та систему створення творчого середовища у процесі навчання математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386339 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чашечникова О. С. 
Інтелектуальна компетентність учнів як одна з умов успішного навчання математики / О. С. Чашечникова, І. М. Москаленко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 155. - С. 117-124. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто позитивний вплив використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі навчання математики на формування та розвиток інтелектуальної компетентності учнів, а також підвищення ефективності підготовки старшокласників до зовнішнього незалежного оцінювання з математики за умови використання програмних засобів навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + В1 р21-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чашечникова О. С. 
Спрямованість навчання математики на активізацію пізнавальної діяльності учнів-гуманітаріїв / О. С. Чашечникова, І. В. Шишенко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 155. - С. 124-131. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Уточнено визначення поняття "активізація пізнавальної діяльності учнів" щодо процесу навчання математики учнів-гуманітаріїв та запропоновано підходи до організації спільної діяльності вчителів та учнів-гуманітаріїв на уроках математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + В1 р21-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чухрай З. 
Впровадження рівневої диференціації навчання математики через застосування завдань на дослідження / З. Чухрай, О. Чашечникова // Нова пед. думка. - 2008. - № 3. - С. 75-78. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Продемонстровано можливості застосування завдань на дослідження у процесі диференційованого навчання математики студентів та учнів, які не мають високого рівня навчальних досягнень. Зроблено висновок, що використання рівневої диференціації навчання математики в середній та вищій школі сприяє отриманню досвіду дослідницької діяльності, незалежно від рівня навченості.

Продемонстрированы возможности применения заданий на исследование в процессе дифференцированного обучения математике студентов и учеников, которые не имеют высокого уровня достижений в учебе. Сделан вывод, что использование уровневой дифференциации в обучении математике в средней и высшей школе способствует получению опыта исследовательской деятельности, независимо от уровня знаний.

This article proposes the ways of differential studying of mathematics in secondary and high schools.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Чашечникова О. 
Олімпіади з математики для всіх школярів. Організація підготовки та самопідготовки учнів / О. Чашечникова, Л. Чашечникова // Нова пед. думка. - 2010. - № 2. - С. 17-19. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Продемонстровано можливості залучення учнів класів нематематичного профілю до творчої діяльності з математики на досвіді олімпіад з математики для школярів при Українській академії банківської справи Національного банку України (м. Суми) та при Сумському аграрному університеті. Увагу акцентовано на розвитку творчої особистості учнів нематематичних спеціальностей за допомогою математики завдяки принципу переносу (вироблені у процесі однієї спеціальної діяльності творчі навички використовуються для вирішення проблем в іншій діяльності). Відзначено, що завдання олімпіад спрямовані на виявлення учнів, здатних творчо використовувати знання програмного матеріалу за нестандартних умов, і наведено приклади таких завдань. Наголошено, що колективне обговорення завдань у формі евристичної бесіди сприяє формуванню в учнів інтелектуальної активності, пізнавальної ініціативи. Запропоновано проводити олімпіади з математики для "нематематиків" на рівні держави.

Продемонстрированы возможности привлечения учащихся классов нематематических профиля к творческой деятельности по математике на опыте олимпиад по математике для школьников при Украинской академии банковского дела Национального банка Украины (г. Сумы) и при Сумском аграрном университете. Внимание акцентировано на развитии личности учащихся нематематических специальностей с помощью математики благодаря принципу переноса (произведенные в процессе одной специальной деятельности творческие навыки используются для решения проблем в другой деятельности). Отмечено, что задачи олимпиад направлены на выявление учащихся, способных творчески применять знания программного материала в нестандартных условиях, и приведены примеры таких задач. Отмечено, что коллективное обсуждение задач в форме эвристической беседы способствует формированию у учащихся интеллектуальной активности, познавательной инициативы. Предложено проводить олимпиады по математике для "нематематика" на уровне государства.

In the article the question of organization student's preparation of un mathematical type classes is examined to participating in Olympiads from mathematics as a way of bringing in of greater circle of schoolboys to creative activity from mfthematics.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-364

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Чашечникова О. С. 
Вияв когнітивного стилю учня в процесі навчання математики / О. С. Чашечникова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 29. - С. 104-109. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Предложены примеры срабатывания разных характеристик в процессе учебно-познавательной деятельности по математике, опираясь на которые можно определить когнитивный стиль учащихся.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Чашечникова О. С. 
Дифференциация обучения математике в гетерогенных классах / О. С. Чашечникова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2000. - Вип. 13. - С. 48-53. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Рассмотрена проблема дифференциации обучения в классах с разным уровнем умений и навыков учеников. Приведен пример ее реализации с помощью создания систем упражнений, которые требуют эвристического подхода по теме "Квадратичная функция".


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Чашечникова О. С. 
До проблеми розвитку творчих здібностей / О. С. Чашечникова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 17. - С. 3-14. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Чашечникова О. С. 
Організаційно-діяльнісний блок системи розвитку творчого мислення / О. С. Чашечникова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 27. - С. 69-74. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто окремі аспекти створення творчого середовища в процесі навчання математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Чашечникова О. С. 
Організація самостійної діяльності учнів у процесі актуалізації знань і вмінь з математики / О. С. Чашечникова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 23. - С. 91-97. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Зазначено, що проблема розвитку творчої особистості в процесі навчання математики не є новою, але викликає постійний інтерес, у ній розкриваються все нові аспекти. Розглянуто можливості розвитку самостійного творчого мислення учнів у процесі актуалізації знань і вмінь.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-367

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Чашечникова О. С. 
Проблема взаємопов'язаності процесів формування і розвитку творчих здібностей старшокласників і майбутніх вчителів математики / О. С. Чашечникова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 18. - С. 19-33. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-3 + В1 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Чашечникова О. С. 
Реалізація диференційованого підходу в процесі введення нового навчального матеріалу / О. С. Чашечникова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 28. - С. 134-139. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Рассмотрены вопросы дифференцированного подхода в процессе подачи нового материала по математике.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Чашечникова О. С. 
Система компонентів творчого мислення, що можуть діагностуватися в процесі навчання математики / О. С. Чашечникова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 22. - С. 81-87. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Запропоновано систему компонентів творчого мислення учнів, яких можна діагностувати в процесі навчання математики. Зазначено, що дана система компонентів є універсальною відносно будь-якого навчального предмету. Формуючись і розвиваючись в процесі навчання математики, кожний із цих компонентів можна використовувати як у процесі вивчення інших навчальних предметів, так і в процесі розв'язування проблемних завдань в реальному житті. Запропонована система компонентів творчого мислення сприятиме діагностиці творчого мислення учнів класів різного профілю під час спостерігання за реальним процесом їх навчально-пізнавальної математичної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Чашечникова О. С. 
Створення творчого середовища у процесі навчання математики з метою формування в учнів готовності до творчості / О. С. Чашечникова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 24. - С. 169-175. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

This article is about the possibilities of making of such an atmosphere in the process of teaching mathematics, that promote the appearance of creative qualities of the pupils personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Чашечникова О. С. 
Тактика пізнавальної поведінки учнів у процесі розв'язування творчих та умовно-творчих завдань з математики / О. С. Чашечникова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 30. - С. 143-149. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано можливості визначення творчих завдань та якісної діагностики рівня розвитку творчого мислення учнів в процесі навчання математики, зважаючи на різні тактики їх пізнавальної поведінки.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Чашечникова О. С. 
Тести: можливості подолання протиріччя між вимогою об'єктивності оцінки знань учнів та необхідністю врахування їх індивідуальних особливостей / О. С. Чашечникова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 21. - С. 99-105. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Запропоновано адаптувати тести контролюючого характеру до потреб диференціації навчання математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу "ІТМ*плюс-2014" : матеріали міжнар. дистанц. наук.-метод. конф., 20 - 21 берез. 2014 р., Суми : у 3 ч. Ч. 2 / упоряд.: О. С. Чашечникова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка, Акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Брян. держ. пед. ун-т ім. І.Г. Петровського. - Суми, 2014. - 122 c. - укp. - рус.

Здійснено структурування системи методичних компетенцій, що опановує майбутній учитель математики профільної школи протягом своєї методичної підготовки у ВНЗ. Розглянуто мотивацію як один з компонентів формування математичної компетентності студентів. Приділено увагу застосуванню векторного методу до розв'язання задач з алгебри та планіметрії. Обгрунтовано структуру білінгвальної предметної компетенції майбутнього магістр фізики. Досліджено методичні особливості викладання спецкурсу "Прилади та пристрої спінтроніки". Охарактеризовано науково-дослідну діяльність студентів як засіб розвитку їх творчого потенціалу. Вивчено методи нерівностей. Проаналізовано стохастичну підготовку майбутніх економістів у навчальних закладах Німеччини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: С11423/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу "ІТМ*плюс-2014" : матеріали міжнар. дистанц. наук.-метод. конф., 20 - 21 берез. 2014 р., Суми : у 3 ч. Ч. 3 / упоряд.: О. С. Чашечникова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка, Акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Брян. держ. пед. ун-т ім. І.Г. Петровського. - Суми, 2014. - 64 c. - укp. - рус.

Визначено переваги використання дистанційних форм навчання математики в моделі змішаного навчання. Приділено увагу проблемі підвищення ефективності навчання природних предметів та профорієнтації учнів за умов інформаційного суспільства. Досліджено сучасні засоби навчання вищої математики та їх використання для навчання студентів технологічних спеціальностей. Розглянуто використання нових інформаційних технологій під час вивчення поняття об'єму тіла у шкільному курсі стереометрії. З'ясовано особливості організації змішаного навчання аналітичної геометрії у синхронному та асинхронному режимах. Охарактеризовано засоби навчання історії математики. Проаналізовано проблему розуміння школярами основної та старшої школи навчального матеріалу з механіки, уточнено особливості організації навчальної діяльності учнів на уроках фізики, визначено психолого-педагогічні засади використання мультимедійних засобів навчання під час навчання механіки. Наведено технології хмарних обчислень в курсі інформатики економічного ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: С11423/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського