Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Чекан О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Мусієнко Ю. В. 
Вплив біологічно активних препаратів на протяжність стадій опоросу / Ю. В. Мусієнко, І. Б. Вощенко, О. М. Чекан // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2006. - № 2. - С. 140-143. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: П876.11 + П65-272.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Чекан О. М. 
Діагностика, прогнозування та профілактика післяродової патології у свиноматок : Автореф. дис... кадн. вет. наук : 16.00.07 / О. М. Чекан; Львів. нац. акад. вет. медицини ім. С.З.Гжицького. - Л., 2004. - 19 c. - укp.

Установлено та вивчено параметри співпадання основних клінічних, морфологічних, метаболічних показників у свиноматок до родів, під час родів і в перші дні післяродового періоду у разі фізіологічного та патологічного перебігу пуерперального періоду. Для ранньої діагностики та прогнозування післяродової патології та ефективного застосування профілактичних заходів слід враховувати показники утерограми та вагінальних мазків-відбитків, показники ректального дослідження, біохімічних, морфологічних і гормональних показників крові та характер змін гістоструктури матки. Апробовано та доведено доцільність застосування біологічно активних препаратів - тканинного препарату "ПДЕ" та "Естрофан" з метою профілактики післяродової патології за різних схем їх введення, а також метод профілактики післяродової патології у свиноматок з заcтосуванням препарату "Кобактан", який сприяє значному зниженню кількості випадків запальних процесів органів статевої системи у пуерперальному періоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П876.15-925

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Чекан О. Е. 
Художній простір музичного твору: генеза та функціонування : Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01 / О. Е. Чекан; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. - К., 1999. - 17 c. - укp.

Дисертацію присвячено проблемі художнього простору музичного твору в історичному (становлення та розвиток категорії музичного твору) та в культурологічному (просторові уявлення та їхнє відображення в художньому творі) аспектах. На широкому українському музичному матеріалі (обрядовий фольклор, партесні мотети українського бароко, сучасні камерні кантати та камерна опера) вирішено питання про співвідношення реального, перцептуального та концептуального просторів щодо музики. Аналіз музичних творів побудовано з урахуванням максимально широких контекстних шарів - вербального, фольклорно-етнографічного, історико-культурного.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.0/2 + Щ313(4УКР),0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307220 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чекан О. І. 
Формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп'ютерних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / О. І. Чекан; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - Одеса, 2014. - 21 c. - укp.

Увагу зосереджено на проблемі формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп'ютерних технологій. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп'ютерних технологій. Визначено сутність феномена "професійна компетентність майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп'ютерних технологій", виявлено критерії та показники формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп'ютерних технологій. Охарактеризовано рівні сформованості професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп'ютерних технологій. Розроблено та реалізовано дидактичну модель формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами комп'ютерних технологій. Уточнено сутність понять "компетентність", "компетенція", "професійна компетентність". Набули подальшого розвитку теорія та методика формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253 + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА408828 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чекан О. 
Використання комп’ютерних технологій в умовах модернізації навчального процесу ВНЗ / О. Чекан // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 16. - С. 189-192. - Бібліогр.: 5 назв - укp.

Обгрунтовано науково-методичні основи щодо використання комп’ютерних технологій майбутніми вихователями дітей дошкільного віку за умов модернізації навчального процесу ВНЗ. Проаналізовано досвід навчальних закладів, що свідчить про можливості використання комп'ютерної техніки у всіх ланках навчально-виховного процесу. Вивчено теоретичні засади проблеми інформатизації освіти. Визначено основну мету та завдання засобів і методів використання комп’ютерно-орієнтованих технологій майбутніми вихователями дітей дошкільного віку за умов модернізації навчального процесу ВНЗ. Викладено нові вимоги до майбутніх фахівців дошкільної освіти щодо підвищення компетентності. Розкрито дидактичні можливості комп’ютера як багатофункціональної навчальної машини. Виділено типи навчальних занять з використанням комп’ютерних технологій. Продемонстровано методику застосування технології мультимедіа під час занять. Наведено метод розробки лекційного курсу з використанням комп’ютерно орієнтованих технологій за умов модернізації навчального процесу у ВНЗ.

Обоснованы научно-методические основы использования компьютерных технологий будущими воспитателями детей дошкольного возраста в условиях модернизации учебного процесса ВУЗ. Проанализирован опыт учебных заведений, что свидетельствует о возможности использования компьютерной техники во всех звеньях учебно-воспитательного процесса. Изучены теоретические основы проблемы информатизации образования. Определена основная цель и задачи средств и методов использования компьютерно-ориентированных технологий будущими воспитателями детей дошкольного возраста в условиях модернизации учебного процесса ВУЗ. Изложены новые требования к будущим специалистам дошкольного образования в области повышения компетентности. Выдвинуты дидактические возможности компьютера как многофункциональной учебной машины. Выделены типы учебных занятий с использованием компьютерных технологий. Продемонстрирована методика применения технологии мультимедиа во время занятий.

In the article the scientific and methodological foundations for the use of computer technology by future teachers of preschool children in the modernization of the educational process of higher education is grounded. The experience of schools, indicating the possibility of using computer technology at all levels of the educational process is analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чекан О. І. 
Застосування комп'ютерних технологій у професійній діяльності вихователя дошкільного навчального закладу : навч. посіб. для студентів ВНЗ та вихователів ДНЗ / О. І. Чекан. - Київ : Слово, 2015. - 183 c. - Бібліогр.: с. 107-117 - укp.

Розкрито сутність і характеристику понять "компетенція", "компетентність", "професійна компетентність"; поняття "комп'ютерні технології" та місце комп'ютерних технологій у навчальному процесі ВНЗ і ДНЗ. Висвітлено особливості застосування комп'ютерних технологій у роботі з дітьми. Подано методику професійної компетентності вихователів ДНЗ засобами комп'ютерних технологій. Описано конспекти різних видів і типів занять, дитячі освітні комп'ютерні ігри, гігієнічні норми та рекомендації щодо роботи за комп'ютером, офтальмотренаж, поради батькам.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.384 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА794035 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

''Візантійщина'': візантійський цивілізаційний спадок у Центрально-Східній Європі : [зб. ст.] / В. Бирледяну, О. Бігун, Р. Демчук, О. Дзярнович, А. Домановський, М. Домановська, О. Друздєв, І. Куций , А. Лідов, М. Лосицький, С. Лучканин, А. Окара, О. Петриківська, Ю. Петрунін, В. Петрушка, О. Роменський, В. Селевко, С. Сорочан, К. Сєніна, С. Суворов, В. Трофімов, О. Файда, О. Чекан; ред.: А. Домановський, О. Файда; Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна, Центр укр. студій ім. Д.І. Багалія, Укр. асоц. візант. студій. - Харків : Майдан, 2018. - 331 c. - укp.

Увагу приділено визначенню місця Візантії на ментальних картах українських істориків XIX ст. Розглянуто білоруську історіографію про візантійський цивілізаційний спадок. Зроблено акцент на походженні румунського народу та його мови, становленні румунської державності тощо. Розглянуто образи й інтерпретації поствізантійського спадку. Висвітлено досвід румунської історіографії. Увагу приділено питанню Візантії в євразійському дискурсі. Розглянуто візантійську спадщину як фактор побудови нової української ідентичності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(44/45)4/6-7 + Т3(0)44

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА833332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Професійна підготовка фахівців у системі дошкільної та початкової освіти в умовах політкультурного середовища: теоретико-практичний аспект : колект. монографія / Т. О. Атрощенко, Х. В. Барна, Т. І. Бондар, С. Г. Гавришко, О. М. Добош, В. В. Іванова, О. М. Кас'яненко, В. І. Кобаль, А. К. Микуліна, К. М. Михайлова, О. М. Пинзеник, Г. І. Рего, Н. М. Русин, М. О. Томашевська, О. М. Фенцик, О. Й. Фізеші, О. І. Чекан, М. Т. Черепаня, Н. І. Черепаня, М. В. Швардак, Т. Д. Щербан, Г. В. Щербан; ред.: В. І. Кобаль; Мукачівський державний університет. - Мукачево : Ред.-видав. центр МДУ, 2021. - 433 c. - Бібліогр.: с. 399-430 - укp.

Представлено результати науково-дослідницької діяльності авторського колективу щодо професійної підготовки фахівців у системі дошкільної та початкової освіти. Висвітлено історичні та теоретико-методичні аспекти розвитку освіти, навчання та виховання. Визначено актуальні питання навчання та виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах полікультурного середовища. Презентовано досвід організації процесу підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах сучасної системи освіти. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти готовності вихователів до роботи в умовах інклюзії. Досліджено проблеми культурологічного підходу до підготовки педагога засобами національного мистецтва. Увагу приділено сучасним підходам до організації контролю й оцінки знань, умінь і навичок студентів із дошкільної педагогіки. Подано інформацію щодо реалізації принципу акмеологічного підходу у формуванні професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами проєктування. Висвітлено філологічно-методичний аспект формування професійної компетентності під час підготовки вчителя початкових класів у ЗВО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА855268 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського