Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Чепига Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Чепига Л. П. 
Виды Я-концепции подростков, обучающихся по системе Д.Б.Эльконина - В.В.Давыдова / Л. П. Чепига // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 176-182. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Проаналізовано результати дослідження розвитку Я-концепції підлітків у процесі навчальної діяльності. Показано, що становлення підлітка як суб'єкта навчальної діяльності сприяє формуванню позитивної Я-концепції, яка будується на підставі когнітивного компонента самосвідомості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ч421.331.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чепига Л. П. 
Специфика самоотношения учащихся 6-х классов в зависимости от способа организации учебной деятельности подростков / Л. П. Чепига // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". - 2000. - Т. 6. - С. 201-206. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Наведено порівняльний аналіз особливостей ставлення до себе, самооцінки, рівня вимогливості шестикласників, які навчаються за традиційною системою навчання та системою Д.Б.Ельконіна - В.В Давидова. Висунуто припущення, що ставлення до себе підлітків-шестикласників, які навчаються за системою розвиваючого навчання, грунтується на самоаналізі, тобто когнітівному компоненті Я-концепції, водночас в основі ставлення до себе підлітків, які навчаються за традиційною системою, лежить здебільшого афективний компонент Я-концепції. У дослідженнях використано такі методики: "Опитник самовідношення" В.В.Століна, дослідження самооцінки С.А.Будассі, дослідження рівня домагань за Шварцландером. Результати дослідження показали, що підлітки-шестикласники, які навчаються за прогресивною системою навчання, відрізняються від однолітків, які навчаються за традиційною системою, більш позитивним ставлення до себе, як до особистості, та більш високою самооцінкою завдяки тому, що у них присутні сформований інтерес до пізнання власної особистості, прагнення отримувати інформацію про себе та брати відповідальність за події власного життя, ставити перед собою складні завдання в ситуації непередбаченості.


Ключ. слова: учащиеся, развивающее обучение, самоотношение, учебная деятельность
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.17 + Ч421.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69505 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Куліков Л. М. 
Графеноподібні наноструктури автоінтеркальованого диселеніду ніобію / Л. М. Куліков, Л. М. Чепига, В. М. Талаш, Л. Г. Аксельруд // Металлофизика и новейшие технологии. - 2011. - 33, спец. вып. - С. 75-84. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г125.425-4 + В371.236 + В372.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14161 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського