Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Чередніченко Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Шапран Л. Ю. 
Англійська мова : підруч. / Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця, Г. А. Чередніченко, О. П. Авраменко. - К. : ІНКОС, 2007. - 716 c. - Бібліогр.: с. 715-716. - англ.

Наведено відомості з граматики, фонетики та лексики англійської мови, розроблено навчальні завдання, спрямовані на розвиток умінь читання, говоріння та письма. Визначено особливості англійської вимови й орфографії, викладено правила читання, описано будову речення, охарактеризовано числівники, особові та присвійні займенники, розглянуто відмінки іменників, зокрема, присвійний відмінок. Запропоновано оригінальні тексти для читання, проблемні завдання для обговорення, вправи для розвитку писемного мовлення та навчальні ігри.

Приведены сведения по грамматике, фонетике и лексике английского языка, разработаны учебные задания, направленные на развитие умений чтения, проговаривания и письма. Определены особенности английского произношения и орфографии, изложены правила чтения, описано строение предложения, охарактеризованы числительные, личные и притяжательные местоимения, рассмотрены падежи существительных, в частности, притяжательный падеж. В данное издание включены оригинальные тексты для чтения, проблемные задания для обсуждения, упражнения для развития письменной речи и учебные игры.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-923.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС45032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шапран Л. Ю. 
Тест як форма контролю у викладанні іноземних мов у вищих навчальних закладах / Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця, Г. А. Чередніченко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2006. - № 18. - С. 94-97. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

З'ясовано, що навчання іноземних мов має бути інтегрованим у навчанні всіх основних видів мовленнєвої діяльності. Тому організація контролю навчального процесу вимагає дедалі ширшого впровадження тестування, зокрема з використанням комп'ютерних тестових програм.


Ключ. слова: тестовий контроль, тестування, оцінювання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Чередніченко Г. О. 
Взаємообгрунтування моралі та права у філософії П.Д.Юркевича : автореф. дис... канд. філософ. наук / Г. О. Чередніченко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2007. - 16 c. - укp.

Здійснено історико-філософський аналіз етико-правового вчення П.Д.Юркевича у контексті науково-теоретичного осмислення проблеми співвідношення категорій моралі та права. В антрополого-екзистенційному аспекті розглянуто ідею моральної свідомості людини. Досліджено поняття серця та любові як бази моральних взаємовідносин у суспільстві. З'ясовано роль моральних законів та значення права у системі моральних ідей суспільства. Проаналізовано ідею справедливості як основу концепту морально-правових відносин. З'ясовано критерії розмежування моралі та права у контексті концепції природного права. Розкрито суть тези про взаємозв'язок, взаємовплив і взаємообгрунтування категорій моралі та права у філософії П.Д.Юркевича.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(4УКР)5-8 Юркевич, П. + Ю703.2 + Х002.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353529 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чередніченко Г. А. 
Формування творчих здібностей майбутніх бакалаврів-менеджерів у процесі фахової підготовки : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. А. Чередніченко; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. - Чернігів, 2009. - 20 c. - укp.

Розкрито суть, зміст творчих здібностей майбутніх бакалаврів-менеджерів. Проаналізовано наукові підходи до проблеми формування творчих здібностей і визначено змістові аспекти їх формування. Виявлено й обгрунтовано специфічні принципи та педагогічні умови формування даних здібностей. На підставі теоретичних і методичних засад розроблено модель і методику формування творчих здібностей майбутніх бакалаврів-менеджерів у процесі фахової підготовки. Показано ефективність застосування методики даного формування, яка передбачає поетапне включення студентів у творчу навчально-професійну діяльність і створення ними у процесі цієї діяльності творчих освітніх продуктів. Обгрунтовано критерії, показники та рівні сформованості творчих здібностей майбутніх бакалаврів-менеджерів. Визначено оптимальні способи використання різних форм, методів і засобів навчання з метою ефективного формування даних здібностей. У процесі експериментального навчання доведено доцільність використання педагогічних умов і основних компонент моделі формування творчих здібностей майбутніх бакалаврів у процесі їх фахової підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.1 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тверезовська Н. Т. 
Метод діалогу культур у процесі викладання іноземних мов / Н. Т. Тверезовська, Г. А. Чередніченко // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2010. - Вип. 17. - С. 133-139. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Вказано на важливість методу діалогу культур у процесі викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах, визначено принципи методики діалогу культур у підготовці фахівців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чередніченко Г. А. 
Методика навчання іншомовного професійно-орієнтованого читання студентів немовних вищих навчальних закладів / Г. А. Чередніченко, Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2010. - Вип. 17. - С. 150-157. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто основні види вправ та завдань для навчання іншомовного професійно-орієнтованого читання студентів немовних вищих навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.332.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Чередніченко Г. А. 
Методика роботи з періодичною пресою у процесі вивчення іноземної мови у немовних ВНЗ / Г. А. Чередніченко, Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2011. - Вип. 18. - С. 283-291. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито важливість використання газет і періодичних видань як цінного джерела навчання студентів в процесі вивчення іноземної мови, також запропоновано різноманітні види роботи з періодичними виданнями і способи навчання студентів роботі з газетами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Чередніченко Г. А. 
Навчання усному іншомовному спілкуванню студентів немовних ВНЗ на матеріалі засобів масової інформації / Г. А. Чередніченко, Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2011. - № 37/38. - С. 309-313. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито важливість використання газет і періодичних видань як цінного джерела навчання студентів в процесі вивчення іноземної мови, а також запропоновано різноманітні види роботи з періодичними виданнями і способи навчання студентів роботі з газетами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Чередніченко Г. А. 
Розвиток міжкультурної комунікативної компетенції майбутніх економістів у процесі вивчення іноземних мов / Г. А. Чередніченко, Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2010. - Вип. 16. - С. 248-255. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто важливість розвитку міжкультурної комунікативної компетенції майбутніх економістів і визначено основні етапи оволодіння міжкультурною компетенцією у процесі вивчення іноземних мов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Чередніченко Г. А. 
Електронний підручник у процесі навчання студентів іноземної мови / Г. А. Чередніченко, Л. Шапран, Л. Куниця // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2012. - Вип. 20. - С. 203-212. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито важливість використання електронного підручника (ЕП) як цінного джерела навчання студентів, визначено переваги та проблеми створення та використання ЕП та виокремлено основні етапи підготовки ЕП.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Чередніченко Г. А. 
Мультимедійні технології у процесі викладання дисципліни «Іноземна мова» у технічних вищих навчальних закладах / Г. А. Чередніченко, Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 4. - С. 134-138. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто можливості застосування мультимедійних технологій у процесі викладання дисципліни «Іноземна мова». Зазначено, що мультимедійні технології є найпотужнішим джерелом пізнавальної активності студентів, розвитку їх творчих здібностей, інтересів,умінь і навичок та інших інтелектуальних чинників.

Рассмотрены возможности применения мультимедийных технологий в процессе преподавания дисциплины «Иностранный язык». Обозначено, что мультимедийные технологии являются мощнейшим источником познавательной активности студентов, развития их творческих способностей, интересов, умений и навыков и других интеллектуальных факторов.

It is shown the possibilities of application of multimedia technology in teaching the course "Foreign Language". Multimedia technologies are the most powerful source of the cognitive activity of students. They can develop their creative capabilities, interests, abilities and skills and other intellectual factors.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Чередніченко Г. 
Формування позитивної мотивації майбутніх менеджерів у процесі навчально-творчої діяльності / Г. Чередніченко // Нова пед. думка. - 2008. - № 3. - С. 93-96. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Викладено методологічні принципи дослідження проблеми мотивації до навчальної діяльності майбутніх менеджерів і виокремлено компоненти мотиваційної структури навчальної діяльності. У результаті дослідження визначено умови, що сприяють ефективному формуванню позитивної мотивації майбутніх менеджерів у процесі навчально-творчої діяльності: відбір навчального матеріалу; посилення проблемності змісту і методів навчання; створення позитивного емоційного клімату; залучення студентів до активної пошукової діяльності; врахування індивідуально-психологічних особливостей студентів; організація позанавчальної діяльності у ВНЗ, яка б сприяла формуванню творчої особистості майбутніх спеціалістів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-723 + У9(4УКР)212.14 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Чередніченко Г. 
Суть поняття та проблема формування творчих здібностей майбутніх спеціалістів / Г. Чередніченко, Л. Шапран, Л. Куниця // Нова пед. думка. - 2009. - № 2. - С. 43-45. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

На основі аналізу наукової літератури показано складність і багатозначність проблеми творчих здібностей (ТЗ): їх природу, компоненти, критерії, показники розвитку, методи і прийоми формування.Розкрито суть поняття "творчі здібності"; класифікацію здібностей, поділ їх на групи: загальні і спеціальні, кожна з яких ділиться відповідно на елементарні й складні; структуру творчих здібностей, в якій виділено такі компоненти ("блоки"): мотиваційно-творча активність, інтелектуально-логічні здібності особистості, інтелектуально-евристичні, інтуїтивні, світоглядні якості особистості тощо. Звернено увагу на такі чинники, як показник інтеграції окремих здібностей по відношенню до різних видів діяльності, що характеризує пластичність здібностей, можливість їх інтеграції та взаємодії в різних видах діяльності; сукупність педагогічних умов формування ТЗ та відсутність літератури з вивчення даного аспекту проблеми.

На основе анализа научной литературы показаны сложность и многозначность проблемы творческих способностей (ТС): их природа, компоненты, критерии, показатели развития, методы и приемы формирования. Раскрыты суть понятия "творческие способности"; классификация способностей, разделение их две группы: общие и специальные, каждая из которых делится соответственно на элементарные и сложные; структура творческих способностей, в которой выделены такие компоненты ("блоки"): мотивационно-творческая активность, интеллектуально-логические способности личности, интеллектуально-эвристические, интуитивные, мировоззренческие качества личности и др. Обращено внимание на такие факторы, как показатель интеграции отдельных способностей в отношении различных видов деятельности, характеризующий пластичность способностей, возможность их интеграции и взаимодействия в различных видах деятельности; совокупность педагогических условий формирования ТС и отсутствие литературы по изучению данного аспекта проблемы.

The problem of the formation of creative abilities (TC) of future specialists. Based on the analysis of scientific literature shows the complexity and ambiguity problems TS: their nature, components, criteria, indicators of development, methods and techniques of formation. Disclosure: the essence of the concept of "creativity"; classification capabilities, the division into two groups: general and special, each of which is divided accordingly into elementary and complex, the structure of creative abilities, which identified nine components (blocks): motivation, creativity activity, intellectual and logical ability of the person; intellectual heuristic, intuitive, ideological personality traits, moral quality, aesthetic quality and communicative, creative quality, ability to self-government, individual personality traits. The attention to such factors as the rate of integration of individual capabilities in the various activities characterizing the ductility capacity, the possibility of their integration and interaction in various spheres of activity, a set of pedagogical formation conditions of creativity and lack of literature on the study of this aspect of the problem.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1-724 + Ч451.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Чередніченко Г. 
Педагогічні умови формування управлінської компетентності майбутніх менеджерів у процесі фахової підготовки / Г. Чередніченко, Т. Талашова // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 262-264. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито педагогічні умови формування управлінської компетентності майбутніх менеджерів у процесі їх професійного становлення.

Раскрыты педагогические условия формирования управленческой компетентности будущих менеджеров в процессе их профессионального становления.

Pedagogical terms of forming of administrative competence of future managers are exposed in the process of their professional becoming.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шапран Л. Ю. 
Business correspondence and communication at work : навч.-метод. посіб. / Л. Ю. Шапран, Г. А. Чередніченко, Л. І. Куниця; Нац. ун-т харч. технологій. - Київ : НУХТ, 2011. - 186, [1] c. - укp. - англ.

Висвітлено загальні питання перекладу наукової та технічної літератури. Увагу приділено способам і прийомам перекладу певних явищ англійської підмови науки та техніки. Розглянуто теорію та практику анотування та реферування наукових текстів. Наведено вправи на відповідні труднощі перекладу, зразки анотацій і рефератів, анкет, ділових документів, лексико-граматичних іспитових тестів і зразок оформлення титульної сторінки реферату. Висвітлено особливості усної та писемної бізнес-комунікації (ділове листування, влаштування на роботу, підготовка резюме, супроводжувального листа), характерні для Великобританії та США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-937.13

Шифр НБУВ: ВА824659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Business correspondence and communication at work : підруч. для студентів ВНЗ / Л. Ю. Шапран, Г. А. Чередніченко, Л. І. Куниця, Л. В. Вікторова. - 2-ге вид., стер. - Київ : Кафедра, 2019. - 277 c. - укp. - англ.

Докладно розглянуто такі питання, як пошук роботи, етапи пошуку, правила написання резюме та заповнення анкети. Розкрито класифікацію міжнародної кореспонденції, різновиди ділових листів, вимоги міжнародних і національних стандартів до їх оформлення. Висвітлено структуру й особливості оформлення англомовної ділової кореспонденції, специфіку оформлення факсових та електронних міжнародних повідомлень. Наведено правила успішної усної комунікації, а саме: модель ефективного спілкування, основні комунікаційні бар'єри, вправи для вдосконалення навичок слухання, ефективне використання мови тіла. Матеріал подано англійською мовою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-937.13 + У580-131 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА840368 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського