Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Черепанин В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Черепанин В. М. Практики тілесності в сучасному мистецтві: боді-арт і випадок Олега Кулика / В. М. Черепанин // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Теорія та історія культури. - 2005. - Т. 40. - С. 81-85. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Розглянуто одну з актуальних тенденцій сучасного акціоністського мистецтва - боді-арт. Передусім акцентується на феномені тілесного перформансу і постаті Олега Кулика. Деякі прояви боді-арту, пов'язані з муками тіла, досліджуються на прикладі художнього проекту "Тіло-Радикали". Ключ. слова: О. Кулик, акціоністське мистецтво, боді-арт, тілесний перформанс Індекс рубрикатора НБУВ: Щ103(0)6-239.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69184/Теор.,іст.культ. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Черепанин В. М. Трансформація візантійського іконографічного канону в мистецтві некласичної естетики : автореф. дис... канд. філософ. наук / В. М. Черепанин; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2008. - 16 c. - укp.Досліджено трансформацію візантійського іконографічного канону в мистецтві некласичної естетики XX ст. Проаналізовано концепти "ідеї" та "символу" як основні об'єкти зображення ікони та сучасного мистецтва. Визначено стилістичні особливості ікони в мистецтві XX ст., зокрема, іконографічні деформації, умовність образу та "літературність" художнього твору в контексті звернення до візантійської традиції в художніх течіях західного модернізму та постмодернізму, українського та російського авангарду та в неофіційному пізньорадянському мистецтві. Розглянуто шляхи та способи використання в мистецьких течіях XX ст. таких естетичних принципів ікони, як зображення часопростору, зворотня перспектива, теорія світла та символічна мова кольорів. Проведено паралель між об'єктами (творами) східнохристиянського та сучасного мистецтва у схожості їх сприйняття та між суб'єктами (художником та іконописцем) в їх трактуванні авторської індивідуальності. Виявлено спільний для ікони та мистецтва некласичної естетики принцип - презентацію трансцендентного сакрального. На підставі дослідження теоретичних і стилістичних настанов представників сучасного мистецтва й естетичної програми ікони висвітлено суттєві досягнення щодо розуміння ікони та вивчення гетерогенного мистецтва некласичної естетики. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю812.283 + Ю811.12
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА355407 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|