Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Черновол-Ткаченко Р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Черновол-Ткаченко Р. І. 
Концептуальні засади управління дисциплінарними відносинами в навчальному закладі / Р. І. Черновол-Ткаченко // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37. - С. 13-22. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Досліджено концептуальне осмислення теоретико-методологічних, науково-методичних та правових основ управління дисциплінарними відносинами в навчальному закладі. Обгрунтовано необхідність розробки і застосування методики експертних оцінок рівня управління не тільки через визначення методологічних підходів, а й механізмів реалізації, ступеня впливу на кінцеві результати діяльності навчального закладу.

Исследовано концептуальное осмысление теоретично-методологических, научно-методических и правовых основ управления дисциплинарными отношениями в учебном заведении. Обоснована необходимость разработки и применения методики экспертных оценок уровня управления не только через определение методологических подходов, но и механизмов реализации, степени влияния на конечные результаты деятельности учебного заведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ресурсне забезпечення якості освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 19 берез. 2014 р., Харків. Ч. 1 / ред.: Р. І. Черновол-Ткаченко, О. І. Мармази; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди, Хмельниц. гуманітар.-пед. акад., Полтав. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. М.В. Остроградського. - Харків, 2014. - 480, [1] c. - укp.

Досліджено взаємодію управлінської кафедри із загальноосвітнім навчальним закладом як важливий ресурс модернізації його діяльності. Систематизовано наявні наукові погляди на проблему формування іміджу керівника та з'ясовано компоненти такого іміджу. Охарактеризовано інноваційну готовність як один з аспектів управління інноваційною діяльністю педагогів. Наведено методи ефективного управління ресурсом власного часу в організації професійної діяльності особистості. Проаналізовано психологічне здоров'я сім'ї за нікотинізму. Розкрито суть превентивної діяльності вчителя. Приділено увагу розвитку метапізнання у дитячому віці. Висвітлено сучасні підходи до оцінювання якості роботи дошкільних навчальних закладів. Обгрунтовано мотиваційні моделі конформної поведінки. Вивчено гендерні стереотипи у телевізійній рекламі. Розроблено опитувальник для визначення духовного інтелекту особистості. Розглянуто саноцентриську спрямованість особистості на різних етапах онтогенезу. Охарактеризовано продуктивне навчання як засіб реалізації особистісно орієнтованого підходу в методичній роботі закладу освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355334/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Організаційно-методичне забезпечення моніторингових досліджень якості освіти : матеріали наук.-практ. конф., 20 берез. 2013 р., Харків. Ч. 1 / ред.: Р. І. Черновол-Ткаченко; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2013. - 386 c. - укp.

Розкрито особливості оновлення професіограми керівника школи. Досліджено вплив соціально-психологічного клімату на згуртованість педагогічного колективу. Проаналізовано шляхи оновлення методичної роботи в загальноосвітній школі. Визначено роль методичної роботи в підвищенні якості роботи класних керівників. Увагу приділено формуванню психолого-педагогічної компетентності класних керівників. Викладено технологічний аспект формування готовності педагогів до інноваційної діяльності в ДНЗ. Висвітлено організацію взаємодії ДНЗ та школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355419/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Психолого-педагогічні та управлінські концепти розвитку сучасної освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 23 квіт. 2015 р., Харків . Ч. 1 / ред.: Р. І. Черновол-Ткаченко, О. І. Мармази, О. Є. Гречаник; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди, Ін-т післядиплом. освіти, Хмельниц. гуманіт.-пед. акад., Полтав. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. М.В. Остроградського. - Харків, 2015. - 430 c. - укp.

Висвітлено організаційно-педагогічні умови управління якістю роботи дошкільного навчального закладу. Розкрито особливості управління розвитком виховної системи сільської школи. Охарактеризовано складові саморегуляції. Увагу приділено питанням формування готовності педагога профільного позашкільного закладу до інноваційної діяльності. Розглянуто системний підхід до національно-патріотичного виховання в школі. Викладено підходи та методи навчання асертивності. Наведено сутнісну характеристику професійного самовдосконалення підагога. Проаналізовано методи формування акмеологічної позиції педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) я43 + Ю940 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355738/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Освіта дорослих: світові тенденції, українські реалії та перспективи : монографія / Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенко, Р. І. Черновол-Ткаченко, Л. Б. Лук'янова, В. В. Сагуйченко, В. О. Вихрущ, О. М. Іонова, В. В. Партола, Н. А. Фроленкова, І. Д. Загрійчук, Л. П. Гарник , І. І. Снігурова, Т. О. Олійник, М. М. Товстяк, Т. В. Плужнікова, О. І. Краснова, О. Г. Краснов, Н. І. Товтин, О. М. Пєхота, О. В. Аніщенко, С. М. Прийма, І. Ю. Кириченко, О. В. Москаленко, О. В. Баніт, Т. Є. Комісова, А. В. Мамотенко, Л. П. Коваленко, І. А. Прокопенко, К. П. Завгородня, Л. І. Ващенко, А. І. Прокопенко, С. О. Доценко, С. С. Ізбаш, В. М. Кухаренко, М. А. Кислова, О. М. Касьянова, Г. А. Шахова, Т. О. Стриженко, К. Д. Каруник, Д. В. Сотніков, Т. Т. Андреєва, А. П. Андреєва, О. В. Дзюбенко, В. М. Носаченко, С. В. Харченко, М. В. Хорош, Д. В. Паламарчук, Л. А. Паламарчук, Є. Б. Новікова, Н. С. Скрипник, І. М. Трубавіна, Л. Г. Цибулько, Н. В. Харченко, А. В. Костріков, І. А. Голованова, Н. О. Ляхова, І. В. Бєлікова, О. В. Філатова, А. Г. Разумна, О. В. Квасник, В. С. Харківський, С. В. Панченко, А. О. Каграманян, В. В. Захарченко, Н. В. Бєлікова, Н. М. Туренко, Г. О. Головченко, Я. А. Черкаський, В. В. Григораш, О. В. Григораш, О. Є. Гречаник, О. І. Мармаза, В. В. Григораш, О. М. Попович, С. В. Королюк, М. В. Швардак, В. Р. Дубюк, Л. Ю. Вітер, І. Г. Герасимова, Т. В. Галич, О. Г. Коваленко, С. О. Каплун, Т. М. Хлєбнікова, А. І. Чаговець, Т. В. Галич, О. А. Коваленко, Л. М. Коваленко, Т. В. Водолазська, М. О. Портян, І. Г. Сіваченко, Н. І. Білик, Є. П. Нелін, О. Є. Долгова, М. В. Горват, М. І. Кузьма-Качур, Л. В. Ткаченко, О. С. Хмельницька, О. В. Колісник, О. А. Самойленко, О. В. Бєлікова, Н. М. Бессонова, О. О. Греул, С. О. Дитюкк, О. М. Воронцова, О. В. Водолаженко, О. А. Жерновникова, О. І. Проскурня, Г. В. Дейниченко, Т. І. Дейніченко, В. А. Гладуш, М. В. Хижняк, В. В. Ушмарова, Н. Ю. Брижак, О. О. Мішкулинець, Т. В. Висікайло, Л. В. Беземчук, А. В. Мартем'янова, К. В. Соколова, І. О. Шпак, І. Г. Яловега, Н. О. Пономарьова, С. С. Зуб, С. А. Веприк, Л. В. Олефіренко, О. В. Темченко, О. М. Ліба, М. Ю. Штима, Т. І. Молнар, Ю. М. Багно, О. М. Сергійчук, О. М. Пинзеник, В. П. Коц, С. М. Коц, Ю. Д. Бойчук, О. С. Казачінер, О. Л. Войно-Данчишина, А. П. Аніщенко, М. О. Яріко, А. В. Боярська-Хоменко, В. В. Коваленко, М. Л. Ростока, В. В. Яковенко, О. А. Козлюк, О. І. Косарєва, О. М. Фенцик; ред.: Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Харків : Бровін О. В., 2020. - 546 c. - Бібліогр. в кінці гл. - укp. - англ.

Визначено освіту дорослих як чинник розвитку людського капіталу в умовах глобалізаційних та євроінтеграційних процесів, розкрито особливості теорії та практики організації навчання дорослих в Україні та провідних країнах світу. Висвітлено особливості андрагогічної науки та її значення для системи управління людськими ресурсами, окреслено тенденції професійної підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації педагогів та андрагогів, визначено освітні потреби різних категорій дорослого населення. Розглянуто новітні моделі підвищення кваліфікації вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444 (4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА847632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Розвиток системи управління закладом освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 19 трав. 2021 р. / ред.: Т. І. Бережна, О. Галус, В. Зелюк, О. Г. Козлова, Р. І. Черновол-Ткаченко, О. І. Мармаза, О. Є. Гречаник; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2021. - 322 c. - укp.

Висвітлено теоретико-прикладні аспекти розвитку системи управління закладами освіти в контексті реалізації Закону України “Про освіту”, підготовки керівних кадрів нової формації, менеджерів різних сфер народного господарювання. Розкрито інноваційні підходи до управління закладом освіти, питання управління якістю освіти й освітньої діяльності, професійного розвитку педагогічних і науково-педагогічних працівників. Розглянуто когнітивний менеджмент і стрес-менеджмент як важливі складові самоменеджменту педагога. Охарактеризовано види педагогічної підтримки майбутніх учителів. Увагу приділено професійному зростанню педагогів в умовах закладу освіти, формуванню інформаційної культури менеджера, стимулюванню розвитку творчої компетентності педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА854164 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського