Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Черніков П$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Черніков П. І. 
Прилуччина - край козацький : навч.-метод. посіб. з історії України та рідного краю / П. І. Черніков; М-во аграр. політики та продовольства України, Прилуц. агротехн. коледж. - Т. : Підруч. і посіб., 2013. - 95 c. - Бібліогр.: с. 95 - укp.

На основі архівних матеріалів, історичних документів досліджено феномен козацтва: генезис, характерні риси й особливості. Розкрито роль козацтва на Прилуччині, його участь у національно-визвольній війні, боротьбі за возз'єднання українських земель, незалежність України. Розглянуто Прилуцький полк як військову й адміністративно-територіальну одиницю на Лівобережній Україні. Увагу приділено подіям доби Руїни на Прилуччині, боротьбі за возз'єднання українських земель, а також завершальному періоду козацької доби.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР-4ЧЕР)-22 Прилуччина я7 + Т3(4УКР)4-294

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Черніков П. С. 
Оптимальне управління гребними електроенергетичними установками електроходів на маневрах : автореф. дис. ... канд. техн. наук :05.22.20 / П. С. Черніков; Одеський національний морський університет. - Одеса, 2019. - 27 c. - укp.

Увагу присвячено пошуку оптимальних параметрів сигналів управління гребними електроенергетичними установками (ГЕЕУ), які забезпечують найкращі маневрені якості електроходів з єдиною судновою електроенергетичною системою. Розроблено математичну модель і метод розрахунку перехідних режимівроботи ГЕЕУ в складі суднового пропульсивного комплексу. Знайдено узагальнені безрозмірні параметри комплексу. Виявлено значущі параметри, які суттєво впливають на маневрені характеристики електроходів і на показники якості роботи ГЕЕУ при маневруванні. Запропоновано новий вид сигналів управління ГЕЕУ. Проаналізовано та виявлено вплив на оптимальне управління зміни навантаження суднової мережі, та навпаки. Проведено оптимізаційні розрахунки та знайдено оптимальні параметри сигналів управління ГЕЕУ на маневрах. Достовірність основних результатів дисертаційної роботи підтверджено відповідністю результатів математичного моделювання з експериментальними даними натурних випробувань. Зауважено, що розроблені практичні рекомендації щодо оптимального управління охоплюють широкий клас суден з електрорухом. Вони призначені для використання в процесі експлуатації електроходів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О423.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА438342 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського