Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=О423.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Яровенко В. А. 
Расчет и оптимизация переходных режимов пропульсивных комплексов электроходов / В. А. Яровенко; Одес. держ. мор. ун-т. - О. : Маяк, 1999. - 187 c. - Библиогр.: 56 назв. - рус.

Висвітлюються питання динаміки пропульсивних комплексів суден з електрорухом. Вперше розроблена узагальнююча математична модель несталих режимів роботи. Наведені способи розрахунків і оптимізації перехідних процесів. Запропоновані практичні рекомендації, які сприяють підвищенню ефективності експлуатації електроходів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О423.2-01 + О455-016

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590969 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Яровенко В. А. 
Оценка маневренных характеристик электроходов на начальных стадиях их проектирования / В. А. Яровенко, Е. И. Зарицкая, П. С. Черников // Вісн. Нац. техн. ун-ту "ХПІ". Сер. Електр. машини та електромех. перетворення енергії. - 2017. - № 1. - С. 57-63. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Надежность и безопасность маневренных операций определяется совместной работой электроэнергетических установок, движителей и корпуса электроходов. Предложен способ оценки маневренных характеристик электроходов на начальных этапах проектирования. Выявлены параметры пропульсивных комплексов, наиболее значимо влияющие на эти показатели. Разработаны простые математические модели - аналитические зависимости показателей от параметров комплексов. Модели позволяют на начальных стадиях проектирования в условиях ограниченной информации прогнозировать маневренные свойства судов и находить пути их улучшения.


Індекс рубрикатора НБУВ: О423.2-011.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29210:Елект.маш.енерг. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Яровенко В. А. 
Управление гребными электродвигателями электроходов при движении по криволинейной траектории / В. А. Яровенко, П. С. Черников, Е. И. Зарицкая, А. Н. Шумило // Електротехніка і електромеханіка. - 2020. - № 5. - С. 58-65. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Цель работы - поиск оптимального управления гребными электродвигателями (ГЭД) электроходов при движении по криволинейной траектории. В качестве критериев оптимальности выбраны показатели, характеризующие судно. Оптимальные законы управления ГЭД, обеспечивающие наилучшие маневренные характеристики электроходов, могут быть найдены при совместном рассмотрении гребной электроэнергетической установки, гребных винтов и корпуса судна. Разработан метод расчета переходных режимов пропульсивных комплексов электроходов при маневрировании на криволинейной траектории. Предложен новый способ формирования законов управления ГЭД. Выявлен характер целевых функций и разработан метод оптимизации параметров сигналов управления. Проведены оптимизационные расчеты и найдено оптимальное управление гребными электродвигателями электроходов при движении по криволинейной траектории. Оптимизация проведена по критерию минимума расхода энергии и по критерию минимума выбега судна. Проиллюстрирована эффективность оптимизации. Метод поиска оптимальных законов управления построен по системному принципу, что позволяет оптимизировать управление гребными электродвигателями по конечному результату. Предложенные рекомендации могут использоваться и при проектировании гребных электроэнергетических установок и при их эксплуатации.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.22 + О423.2-082.022

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23986 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Черніков П. С. 
Оптимальне управління гребними електроенергетичними установками електроходів на маневрах : автореф. дис. ... канд. техн. наук :05.22.20 / П. С. Черніков; Одеський національний морський університет. - Одеса, 2019. - 27 c. - укp.

Увагу присвячено пошуку оптимальних параметрів сигналів управління гребними електроенергетичними установками (ГЕЕУ), які забезпечують найкращі маневрені якості електроходів з єдиною судновою електроенергетичною системою. Розроблено математичну модель і метод розрахунку перехідних режимівроботи ГЕЕУ в складі суднового пропульсивного комплексу. Знайдено узагальнені безрозмірні параметри комплексу. Виявлено значущі параметри, які суттєво впливають на маневрені характеристики електроходів і на показники якості роботи ГЕЕУ при маневруванні. Запропоновано новий вид сигналів управління ГЕЕУ. Проаналізовано та виявлено вплив на оптимальне управління зміни навантаження суднової мережі, та навпаки. Проведено оптимізаційні розрахунки та знайдено оптимальні параметри сигналів управління ГЕЕУ на маневрах. Достовірність основних результатів дисертаційної роботи підтверджено відповідністю результатів математичного моделювання з експериментальними даними натурних випробувань. Зауважено, що розроблені практичні рекомендації щодо оптимального управління охоплюють широкий клас суден з електрорухом. Вони призначені для використання в процесі експлуатації електроходів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О423.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА438342 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського