Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Чжан Ї$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Чжан Ї.  
Вокально-педагогічна творчість як передумова виконавської діяльності співака : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. / Ї. Чжан; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. - О., 2006. - 16 c. - укp.

Розкрито проблему вокально-педагогічної творчості професійного співака з позицій психолого-педагогічного та мистецтвознавчого аспектів. Проаналізовано сутність та специфіку вокально-виконавської та вокально-педагогічної творчості, їх взаємозумовленість та взаємозалежність. На основі порівняльного аналізу вокальної культури двох країн (України та Китаю) розроблено технологію, методичні принципи та практичні прийоми формування вокально-виконавських навичок у класі соціального співу. Розроблено модель творення вокально-виконавського образу як основи підготовки студента до вокально-виконавської творчості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7 р + Щ314-73(4УКР) + Щ314-73(5КИТ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341588 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чжан Їфу 
Формування художньо-образного сприйняття у майбутніх учителів музики в процесі інструментально-виконавської підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Чжан Їфу; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 20 c. - укp.

Уперше розроблено й апробовано поетапну методику формування художньо-образного сприйняття у майбутніх учителів музики під час інструментально-виконавської підготовки, що базується на активізації та взаємодії музично-слухової сфери, асоціативних і конструктивно-логічних форм мислення, художніх і виконавсько-технологічних компонентів у творчій діяльності щодо осягнення й інтерпретації образного змісту музичних творів. Визначено сутність і структуру художньо-образного сприйняття майбутніх учителів музики, критерії та показники його сформованості. Розроблено принципи та педагогічні умови ефективного формування художньо-образного сприйняття у майбутніх учителів музики під час інструментально-виконавської підготовки. Створено організаційно-методичну модель формування художньо-образного сприйняття у майбутніх учителів музики під час інструментально-виконавської підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА426295 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Чжан Ївень 
Тема "вічної жіночності" в європейській оперній творчості: до проблеми гендерного підходу в мистецтвознавстві : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03 / Чжан Ївень; Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової. - Одеса, 2021. - 20 c. - укp.

Розкрито значення гендерної теми та явища "вічної жіночності" для оперної творчості, визначено їх поняттєве місце в сучасному оперознавчому дискурсі. Висвітлено своєрідність втілення гендерної теми в оперній творчості, значення явища й поняття "вічно-жіночного" в еволюції оперного жанру. Зазначено, що розгляд сучасного мистецтвознавчого дискурсу гендерної проблематики дозволяє оновлювати музикознавчі підходи до жанрової природи та головних образних настанов опери. Визначено естетичні та мистецтвознавчі передумови трактування "жіночої теми" й ідеї "вічно-жіночного" в музиці. Висвітлено провідні шляхи та засоби концептуалізації жіночої теми і жіночих образів у європейській опері, включно зі створенням специфічної музичної концептосфери "вічної жіночності". Визначено типологічні тенденції оперної характерології та їх взаємозалежність із семантикою оперних жіночих образів. З'ясовано гендерні особливості концептуалізації прекрасного, любові та долі в оперній формі. Доведено, що тема любові та жіноча тема - тема "вічної жіночності" - утворюють єдину й нерушиму смислову основу. Музикознавчі критерії вивчення жіночих образів в опері як складного концептуального явища дозволяють долучати до концептосфери "вічно-жіночного" долю та прекрасне. Розвиток музично-текстологічного аспекту вивчення теми "вічної жіночності" дозволяє поглибити уявлення про мелодично-тематичний тезаурус жіночих образів в опері, довести важливість оперної музично-мовної репрезентації ідеї "вічно-жіночного".


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ335.413(4)-342

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА450257 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського