Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Чжан Янь$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Чжан Янь. Янь 
Европейские методы исследования китайской классической музыки [Електронний ресурс] / Янь. Янь Чжан // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 6. - С. 135-141. - Библиогр.: 5 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2006/

Розглянуто європейську концепцію розвитку давньої китайської філософії, що розглядає музику як найважливіший засіб установлення правильного державного устрою, порядку в родині та гармонії в душі людини.

Рассмотрена европейская концепция развития древней китайской философии, которая рассматривает музыку как важнейшее средство установления правильного государственного устройства, порядка в семье и гармонии в душе человека.

A projection on European conception of development of ancient Chinese philosophy, which examines a music as major mean of establishment of the correct political system, order in family and harmony in the soul of man, is given in the article.


Ключ. слова: древняя китайская музыка, музыкальная культура, традиции
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(5КИТ)3 + Щ310.0/2 + Ю3(5КИТ)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чжан Яньфен 
Методика вокальної художньо-виконавської підготовки майбутніх учителів музики в університетах України і Китаю : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Чжан Яньфен; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему вокальної художньо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики. На засадах компаративістського підходу зроблено зіставлення позицій українських і китайських учених щодо вокальної підготовки. Конкретизовано положення про художньо-синтезовану сутність вокального мистецтва, регулятивно-творчу функцію мотивації в засвоєнні комплексу художньо-виконавських навичок як засобу творчої самореалізації. Обгрунтовано та введено в науковий обіг поняття "вокальна художньо-виконавська підготовка майбутнього вчителя музики", розкрито компонентну структуру такого утворення. Дослідним шляхом визначено недоліки художньо-виконавської підготовки вчителя музики - вокаліста в університетах України та Китаю. Також обгрунтовано критерії та показники стану вокальної художньо-виконавської підготовки, подано характеристику рівнів та їх кількісні параметри. Формувальна методика, створена на підставі єдності компетентнісного, акмеологічного, антропологічного, партисипативного та лінгвокультурного підходів, відповідних принципів, педагогічних умов, методів, спеціально розроблених творчих завдань та етюдів. Запропоновано етапи впровадження складників методики. Окрему увагу приділено підготовці майбутнього вчителя музики з Китаю до проведення уроків Пекінської опери, що увійшли до навчальних планів багатьох шкіл Китаю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-7 р(4УКР)31-3 + Щ314-7 р(5КИТ)31-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА389480 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського