Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Чжу Лін$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Чжу Лін 
Інтерпретація європейської музики китайськими співаками: німецька пісенна лірика у виконанні Дільбер Юнус / Чжу Лін // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2020. - Вип. 34. - С. 81-88. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто особливості сучасних версій прочитання камерно-вокальних творів європейських композиторів китайськими співаками. Охарактеризовано передумови та шляхи формування традицій китайської вокальної школи, процеси адаптації західних моделей виконавської культури та поєднання різної специфіки музичного мислення. Розкрито принципи формування репертуарної політики китайських вокалістів. На основі аналізу пісень німецьких композиторів доби раннього та пізнього романтизму "Auf Flugeln des Gesanges" Ф. Мендельсона та "Maria Wiegenlied" М. Регера у виконанні видатної китайської співачки Дільбер Юнус сформульовано висновки, що в процесі адаптації європейських зразків у китайсько-мовних версіях може порушуватись фонічний профіль вокальних мініатюр, а їх зміст - насичуватись новими смислами, складаючи підгрунтя для творчого інтерпретаційного національно-орієнтованого підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.04-712 + Щ314.043.4-73(4)-831 Юнус Д.

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чжу Лін 
Інтерпретація європейської музики китайськими співаками: німецька пісенна лірика у виконанні Дільбер Юнус / Чжу Лін // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2020. - Вип. 36. - С. 64-71. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто особливості сучасних версій прочитання камерно-вокальних творів європейських композиторів китайськими співаками. Охарактеризовано передумови та шляхи формування традицій китайської вокальної школи, процеси адаптації західних моделей виконавської культури та поєднання різної специфіки музичного мислення. Розкрито принципи формування репертуарної політики китайських вокалістів. На основі аналізу пісень німецьких композиторів доби раннього та пізнього романтизму "Auf Flugeln des Gesanges" Ф. Мендельсона та "Maria Wiegenlied" М. Регера у виконанні видатної китайської співачки Дільбер Юнус сформульовано висновки, що в процесі адаптації європейських зразків у китайсько-мовних версіях може порушуватись фонічний профіль вокальних мініатюр, а їх зміст - насичуватись новими смислами, складаючи підгрунтя для творчого інтерпретаційного національно-орієнтованого підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4)-183(5КИТ) + Щ314-73(5КИТ)-83 Юнус Д.

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Чжу Лін 
"Im wunderschonen Monat Mai" Р. Шумана в інтерпретації Лей Сюй, Х. Шефер та Б. Бонней / Чжу Лін // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2022. - Вип. 40. - С. 52-60. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто питання інтерпретації камерно-вокальної музики західноєвропейських композиторів китайською, німецькою та американською співачками. Проаналізовані погляди різних музикознавців на проблему вокально-виконавського стилю як передумови інтерпретаційних розбіжностей. Визначено, що на особливості прочитання камерно-вокального твору впливають епохальні, національні параметри стилю виконавця, традиції конкретної виконавської школи та особливості його мови. Уточнюється поняття оперного та камерного амплуа виконавця, що не завжди виявляє залежність від природніх даних співака. Відзначається, що особливостями камерно-вокального виконавства є відчуття ансамблевої взаємодії, точність виконавської інтонації та майстерність у втіленні найінтимніших почуттів. Наголошено на особливостях німецької мови, де на перший план висуваються просодія та фонетика, що спонукає виконавців шукати нові джерела вокальної виразності. У відповідності до визначених позицій аналізується тексто-музичні особливості та виконавські версії першої пісні "Im wunderschonen Monat Mai" з вокального циклу "Dichterliebe" ор. 48 Р. Шумана, зроблені китайською співачкою Лей Сюй, німецькою виконавицею Х. Шефер та американкою Б. Бонней. Робиться висновок про високу якість усіх трьох версій, проте виділяється варіант Х. Шефер як наближений до еталону у зв'язку з мовленнєвим параметром. Підкреслюється перспективність розвитку китайської школи камерного співу, зважаючи на професійну якість та індивідуальність трактовки Лей Сюй відомого шуманівського романсу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314-712.5(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського