Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (23)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Чистякова І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Бубенко П. Т. 
Амортизація і відтворення основних фондів житлово-комунальних підприємств : монографія / П. Т. Бубенко, В. І. Тітяєв, О. В. Димченко, О. М. Таряник, І. А. Чистякова, О. В. Шкурко; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. - Х., 2010. - 255 c. - укp.

Розглянуто питання амортизаційної політики та відтворення основних фондів житлово-комунальних підприємств. Висвітлено проблеми інноваційного відтворення засобів виробництва, впровадження нових організаційних форм управління житлово-комунальними комплексами. Охарактеризовано методи нарахування амортизації, особливості визначення справедливої вартості та корисності функціонування й утримання основних фондів.

Рассмотрены вопросы амортизационной политики и воспроизводства основных фондов жилищно-коммунальных предприятий. Освещены проблемы инновационного воспроизведения средств производства, внедрения новых организационных форм управления жилищно-коммунальными комплексами. Охарактеризированы методы начисления амортизации, особенности определения справедливой стоимости и пользы функционирования и содержания основных фондов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.0-571.1-96 + У9(4УКР)441.0-571.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА728804 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чистякова І. А. 
Економічне стимулювання відтворення основних засобів в амортизаційній політиці житлово-комунальних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / І. А. Чистякова; Харк. нац. акад. міс. гос-ва. - Х., 2010. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретичні питання економічної суті амортизації, її впливу на фінансові результати діяльності підприємств. Удосконалено методичні засади розрахунку нових норм амортизації для будинків, які, на відміну від існуючих, враховують значний діапазон у співвідношенні термінів експлуатаційної надійності окремих конструктивних елементів капітальних споруд.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.0-571.16 + У052.9(4УКР)244.10-145.711.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371697 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Жарких В. Ю. 
Інтелектуальна власність та патентознавство : конспект лекцій / В. Ю. Жарких, І. М. Чистякова, С. Х. Яворський, Т. А. Пальшкова; Одес. нац. політехн. ун-т. - О. : Наука і техніка, 2008. - 58 c. - укp.

Розглянуто основні принципи правової охорони та захисту об'єктів права інтелектуальної власності. Розкрито особливості правової охорони об'єктів промислової власності, селекційних досягнень, нетрадиційних рішень, топографії інтегральних схем, комерційної таємниці. Увагу приділено способам індивідуалізації товаровиробників, охороні та захисту авторського права і суміжних прав, економіці інтелектуальної діяльності.

Рассмотрены основные принципы правой охраны и защиты объектов права интеллектуальной собственности. Раскрыты особенности правовой охраны объектов промышленной собственности, селекционных достижений, нетрадиционных решений, топографии интегральных схем, коммерческой тайны. Уделено внимание способам индивидуализации товаропроизводителей, охране и защите авторского права и смежных прав, экономике интеллектуальной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.у я73-2 + Х839(4УКР)3 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726583 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чистякова І. А. 
Організаційно-педагогічні засади діяльності інноваційних шкільних мереж Великої Британії : монографія / І. А. Чистякова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми : Мрія, 2013. - 181 c. - Бібліогр.: с. 138-164 - укp.

Розглянуто теоретичні та історичні засади діяльності інноваційних шкільних мереж Великої Британії, простежено етапи розвитку та показано особливості їх діяльності у Великій Британії та Україні. Охарактеризовано організаційні форми діяльності інноваційних шкільних мереж. Доведено, що умовою їх успішного розвитку є застосування інноваційних моделей лідерства, а саме: трансформаційного, дистрибутивного, екзекутивного, кооперативного та мережевого, які уособлюють нові підходи до управління мережевою освітньою структурою, що здійснює діяльность за умов неперервних змін. Визначено перспективи використання прогресивних здобутків інноваційних шкільних мереж Великої Британії в Україні на національному (державному), місцевому та інституційному рівнях, що включають законодавчий, управлінський, організаційно-педагогічний і методичний аспекти розгляду проблеми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ВЕЛ)4 + Ч421,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768007 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Коваленко Н. В. 
Соціальна робота в пенітенціарній системі України : навч. посіб. / Н. В. Коваленко, О. Б. Кривонос, Ж. Ю. Чернякова, І. А. Чистякова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми : Мрія, 2014. - 247 c. - укp.

Охарактеризовано соціальну роботу із засудженими й бувшими засудженими. Розглянуто характерні ознаки різних категорій засуджених, а також осіб, звільнених з місць позбавлення волі, й методичні прийоми їх ефективного подолання. Викладено основні форми, методи, засоби, технології роботи із різними категоріями засуджених. Увагу приділено історії і теорії розвитку соціальної роботи в пенітенціарних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х884.9(4УКР)02 я7 + С40(4УКР) я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА776491 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чистякова І. О. 
Санаторно-курортне забезпечення як форма соціально-правового захисту населення України : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.05 / І. О. Чистякова; МОНМС України, Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2012. - 19 c. - укp.

Проаналізовано поняття правовідносин у сфері санаторно-курортного забезпечення та визначено їх суб'єкти, об'єкти та зміст. Під цим правовідносинами визначено вольові, персоніфіковані суспільні відносини, в яких одна сторона (фізична особа) наділена правом вимагати санаторно-курортного забезпечення, а інша (орган соціального захисту або інший орган, на який покладено обов'язок забезпечувати громадян санаторно-курортним лікуванням) - обов'язком забезпечити реалізацію даного права. Об'єктом правовідносин є путівка до санаторно-курортного закладу. Розкрито основні ознаки санаторно-курортного забезпечення: метою санаторно-курортного забезпечення є відновлення та зміцнення здоров'я населення; санаторно-курортне лікування проходить в спеціалізованих оздоровчих закладах, які розташовані на землях оздоровчого призначення, що мають природні лікувальні ресурси; санаторно-курортному забезпечення здійснюється для осіб за наявності в них певних медичних показань; повне або часткове покриття витрат на санаторно-курортне забезпечення здійснюється Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Фондом соціального страхування від нещасних випадків, Державним бюджетом України й іншими бюджетами, визначеними законом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)143

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА389307 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Чистякова І. А. 
Організаційно-педагогічні засади діяльності інноваційних шкільних мереж Великої Британії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. А. Чистякова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми, 2012. - 20 c. - укp.

Вперше в українській педагогічній науці цілісно з'ясовано організаційно-педагогічні засади діяльності інноваційних шкільних мереж (ІШМ) Великої Британії. У межах характеристики теоретичних засад досліджуваного феномену, схарактеризовано понятійно-термінологічний апарат дослідження ("інноваційна шкільна мережа", "організаційно-педагогічні засади діяльності ІШМ") та виокремлено етапи розвитку ІШМ у Великій Британії: виникнення прото-мереж (XVI - середина XIX ст.), розвиток ІШМ, що втілювали ідеї різних течій реформаторської педагогіки (кінець XIX - перша половина XX ст.), масовізація ІШМ у межах розвитку рухів альтернативних шкіл та ефективності школи (1960 - 1980-ті рр.), перетворення ІШМ на пріоритет освітньої політики Великої Британії (1990-ті pp. - початок XXI ст.). Окреслено нормативні засади ІШМ, зокрема, проаналізовано документи реформ, у яких визначено основні аспекти їх функціонування. На прикладі сучасних ІШМ Великої Британії ("Проект двох міст", "Фонд спеціалізованих шкіл", "Підвищуємо якість освіти для всіх", школи-маяки) виявлено змістові засади діяльності ІШМ: формування готовності школи до надання якісної освіти всім учням, до співробітництва у справі поширення прогресивного педагогічного й управлінського досвіду, розвиток системи неперервної професійної освіти вчителів і шкільних менеджерів, активізація співробітництва з батьками учнів, з місцевою освітньою адміністрацією, бізнесовими структурами, громадськістю у здійсненні змін. З'ясовано процесуальні засади діяльності ІШМ Великої Британії: особливості взаємодії членів мережі в межах чотирьох моделей ІШМ (централізованого лідерства, підмереж, складених основ, концентричного кола), найбільш поширені форми спільної діяльності членів мережі. Визначено можливості використання прогресивного досвіду британської системи освіти в аспекті досліджуваної проблеми в Україні на національному, місцевому й інституцінному рівнях з виокремленням законодавчого, освітньо-політичного, організаційно-педагогічного та методичного аспектів запропонованих рекомендацій. Уточнено науковий зміст основоположних понять дослідження "інновація", "освітня інновація", "мережеве суспільство", "шкільна мережа". Подальшого розвитку дістала характеристика нових підходів до лідерства за умов змін (мережевого, дистрибутивного, екзекутивного, кооперованого) в контексті діяльності ІШМ. У науковий обіг уведено маловідомі та раніше невідомі англомовні джерела, історичні документи та факти, що стосуються особливостей діяльності ІШМ Великої Британії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ВЕЛ) + Ч421,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА38985 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Чистякова І. 
Особливості управління європейськими академічними університетськими мережами / І. Чистякова // Порівнял.-пед. студії. - 2014. - № 1. - С. 56-60. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто діяльність інноваційних академічних університетських мереж в Європі та особливості управління ними. Розкрито сутність понять "мережування навчальних закладів", "інноваційна освітня мережа", "університетська мережа". Подано класифікацію університетських мереж. Охарактеризовано засади діяльності провідних університетських мереж, зокрема Europaeum, The Coimbra Group, Utrecht Network.

Рассмотрены особенности управления европейскими академическими университетскими сетями. Выяснена сущность понятий "сетирование учебных заведений", "инновационная образовательная сеть", "университетская сеть", "академическая университетская сеть". Представлена авторская классификация университетских сетей. Раскрыты основы деятельности ведущих академических университетских сетей. Выявлены общие признаки управления исследуемыми сетями.

The features of European management academic campus network. The essence of the concepts of "networking schools", "innovative educational network", "University Network", "Academic University Network." Posted original classification of university networks.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Чистякова І. 
Змістові особливості діяльності європейської асоціації університетів / І. Чистякова // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 4. - С. 139-144. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано змістові особливості діяльності інноваційної освітньої мережі Європейської Асоціації Університетів. Визначено поняття "інноваційні освітні мережі". Показано виміри міжнародних мереж у галузі вищої освіти, зокрема окреслено головні параметри міжнародних мереж у галузі вищої освіти, проведемо аналіз цих мереж за такими критеріями: розмір мережі, обмеження і правила щодо прийняття нових членів, часові обмеження, рамки спільної діяльності у мережі, інтеграція діяльності, рівність у мережі, інтенсивність співробітництва. Висвітлено основні пріоритети робочої програми Європейської Асоціації Університетів. Зроблено висновок, що інноваційні освітні мережі сприяють інноваційним розробкам та поширенню прогресивної практики, активізації професійного розвитку педагогів. Викладено основні пріоритети European University Association та всіх університетів, що входять до мережі: формування Європейського простору вищої освіти, наукові дослідження та інновації, інтернаціоналізація вищої освіти і досліджень, підвищення якості освіти, управління, фінансування та автономії європейських університетів.

Проанализированы содержательные особенности деятельности инновационной образовательной сети Европейской Ассоциации Университетов. Уточнены определенные аспекты понятия "инновационные образовательные сети". Представлены измерения международных сетей в области высшего образования, в частности, обозначены главные параметры международных сетей в области высшего образования, проведен анализ этих сетей по следующим критериям: параметры сети, ограничения и правила принятия новых членов, временные ограничения, рамки совместной деятельности в сети, интеграция деятельности, равенство в сети, интенсивность сотрудничества. Освещены основные приоритеты рабочей программы Европейской Ассоциации Университетов. Сделан вывод о том, что инновационные образовательные сети способствуют инновационным разработкам и распространению прогрессивной практики, активизации профессионального развития педагогов. Изложены основные приоритеты European University Association и всех университетов, входящих в сетевую корпорацию: формирование Европейского пространства высшего образования, научные исследования и инновации, интернационализация высшего образования, повышение качества образования европейских университетов.

The European University Association (EUA) plays an important role in the future European higher education through research and unique knowledge in the education and diversity of the network. The activity of the EUA is characterized by providing equitable quality education in all educational institutions of the network and development of innovative practices. The content features of innovative education network the European University Association are analyzed in the article. The concepts of innovative educational networks are determined. The main tasks of the European University Association activity are submitted.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4) л5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Освіта для XXI століття: виклики, проблеми, перспективи : матеріали I Міжнар. наук.-практ. конф., 29 - 30 жовт. 2019 р., Суми : [у 2 т.]. Т. 1 / ред.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, Т. М. Дегтяренко, С. Б. Кузікова, Г. Ю. Ніколаї, О. І. Огієнко, О. Г. Козлова, С. М. Кондратюк, М. О. Лазарєв, Н. М. Павлущенко, А. О. Поляничко, І. А. Чистякова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка, Сум. облдержадмін., НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих, Сум. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Суми : Вид-во СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2019. - 211 c. - укp. - англ.

Увагу приділено питанням організаційно-педагогічного забезпечення, стратегічним пріоритетам і формам інноваційного розвитку системи дошкільної, початкової та шкільної освіти в Україні та світі, а також проблемам і перспективам інноваційного розвитку вищої освіти у глобальному та національному вимірах змін. Проведено аналіз альтернативних і варіативних програм навчання та виховання дітей дошкільного віку з розділу "театралізована діяльність". Окреслено сучасні тенденції розвитку екологічного виховання дітей дошкільного віку. Досліджено проблему формування міжособистісних відносин молодших школярів у науковій літературі. Розглянуто характерні особливості та напрями розвитку партнерських відносин американської школи з університетами. Подано інформацію про емоційну культуру як пріоритетний напрям змісту соціально-педагогічної реабілітації вихованців шкіл соціальної реабілітації закритого типу. Окреслено тенденції реформування докторської підготовки в європейському просторі вищої освіти. Описано шляхи оптимізації музично-теоретичної підготовки учнівської молоді в Китаї.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В358068/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Освіта для XXI століття: виклики, проблеми, перспективи : матеріали I Міжнар. наук.-практ. конф., 29 - 30 жовт. 2019 р., Суми : [у 2 т.]. Т. 2 / ред.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, Т. М. Дегтяренко, С. Б. Кузікова, Г. Ю. Ніколаї, О. І. Огієнко, О. Г. Козлова, С. М. Кондратюк, М. О. Лазарєв, Н. М. Павлущенко, А. О. Поляничко, І. А. Чистякова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка, Сум. облдержадмін., НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих, Сум. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Суми : Вид-во СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2019. - 172 c. - укp. - англ.

Розглянуто світовий досвід розвитку дистанційних форм освіти у вітчизняному контексті управління інноваційним розвитком закладу освіти, питання інноваційних технологій професійної підготовки педагогів, освіти обдарованих, інклюзивної освіти в контексті інноваційного розвитку, а також проблеми підготовки соціальних працівників за сучасних умов та освіти дорослих в Україні та світі. Увагу приділено дистанційному навчанню англійського аргументативного письма студентів-правників як предмету методичного дослідження. Визначено роль управлінської культури адміністратора у формуванні іміджу установ культури. Висвітлено особливості підвищення професійного рівня шкільного вчителя у Польщі. Розкрито виховний потенціал закладів загальної середньої освіти щодо розвитку обдарованих учнів. Розглянуто історичні передумови розвитку фізкультурно-оздоровчого та спортивного руху осіб з обмеженими можливостями. Проаналізовано проблему формування компетентності майбутніх соціальних працівників до роботи з обдарованими дітьми. Висвітлено деякі аспекти розвитку компаративістики в освіті дорослих Греції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В358068/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сбруєва А. А. 
Організаційно-педагогічні засади діяльності інноваційних шкільних мереж Великої Британії та США : монографія / А. А. Сбруєва, І. А. Чистякова, Ю. І. Самойлова; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. - Суми : Сум. деж. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка, 2019. - 298 c. - Бібліогр.: с. 255-286 - укp.

Проаналізовано особливості діяльності інноваційних шкільних мереж Великої Британії та США. Визначено теоретичні засади діяльності інноваційних шкільних мереж. Виокремлено історичні етапи розвитку інноваційних шкільних мереж у Великій Британії та США. Окреслено нормативні, змістові та процесуальні засади діяльності інноваційних шкільних мереж Великої Британії та США. Подано рекомендації щодо творчого використання прогресивного досвіду британської та американської систем середньої освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА861002 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Трансверсальність у професійній підготовці майбутнього фахівця: глобальний, європейський та національний контексти : колект. монографія / М. Бойченко, T. Klochkova, I. Protsenko, А. Сбруєва, K. Shykhnenko, М. Бикова, Ж. Чернякова, Н. Кулик, А. Нечипоренко, І. Чистякова; ред.: М. Бойченко; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. - Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2023. - 333 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.

Окреслено актуальні питання професійної підготовки майбутнього фахівця на засадах трансверсальності у глобальному, європейському та національному контекстах, а саме: роль університету як агента трансверсальності в розбудові освітньо-наукового простору. Описано особливості професійної підготовки докторів філософії у глобальному контексті. Розглянуто проблеми технологізації магістерської підготовки здобувачів освіти, розвиток трансверсальних компетентностей педагогічних кадрів та національні здобутки в галузі неформальної освіти на засадах трансверсальності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 р30 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865992 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського