Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Чмут Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Чмут Т. К. 
Етика ділового спілкування : Курс лекцій / Т. К. Чмут, Г. Л. Чайка, М. П. Лукашевич, І. Б. Осечинська; ред.: І. В. Хронюк; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 1999. - 203 c. - укp.

Розглянуто моральні та психологічні засади культури ділового спілкування та його техніку. Розкрито поняття етики, моралі, моральної та психологічної культури ділового спілкування. Проаналізовано його етико-психологічні проблеми в сучасному суспільстві з урахуванням науково-практичних висновків вітчизняних та зарубіжних етиків і психологів, зокрема, представників гуманістичної етики та психології. Запропоновано шляхи підвищення моральної та психологічної культури спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю715.4 я7 + Ю953.41 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА594956 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чмут Т. К. 
Культура спілкування : Навч. посіб. / Т. К. Чмут; Хмельниц. ін-т регіон. упр. та права. - 2-е вид., доп. і переробл. - Хмельницький : ХІРУП, 1999. - 354 c. - укp.

Розкривається широке коло проблем етики і психології ділового спілкування. Висвітлюються теоретико-психологічні основи спілкування та його культури, їх рівні, види та форми, розглядаються механізми, стратегії взаємодії та взаєморозуміння, аналізуються шляхи самовдосконалення особистості як суб'єкта спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю717.70 я73 + Ю953.41 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593264 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Чмут Т. К. 
Етика ділового спілкування : Навч. посіб. / Т. К. Чмут, Г. Л. Чайка. - 4-е вид., стер. - К. : Вікар, 2004. - 223 c. - (Вища освіта XXI ст.). - укp.

Розкрито суть понять этичних норм ділового спілкування (ДС), а також складові, що формують його культуру, описано психологічні механізми. Проаналізовано особливості формування в Україні наукової думки про спілкування, дослідження питань етики та культури ДС на сучасному етапі. Наведено шляхи запобігання та розв'язання конфліктів, а також розвитку культури спілкування студентів вищих навчальних закладів.

Раскрыты сущность понятий этических норм делового общения (ДО), а также составные части, формирующие его культуру, описаны психологические механизмы. Проанализированы особенности формирования в Украине научной мысли, касающейся проблем общения, исследования вопросов этики и культуры ДО на современном этапе. Приведены пути предупреждения и решения конфликтов, а также развития культуры общения студентов высших учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю787.11я73 + Ю953.41я73

Шифр НБУВ: ВА656682 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чмут Т. К. 
Етика ділового спілкування : Навч. посіб. / Т. К. Чмут, Г. Л. Чайка. - 2-е вид., переробл. і доповн. - К. : Вікар, 2002. - 224 c. - (Сер. "Вища освіта XXI ст."). - укp.

Розглянуто етичні норми та психологічні механізми ділового спілкування, розкрито складові, що формують його культуру. Проаналізовано спілкування як особливий вид творчої діяльності людини та загальнолюдську цінність. Обговорено напрямки розвитку мови як засобу спілкування. Визначено типи соціально-психологічних конфліктів на виробництві, розкрито їх суть, запропоновано класифікацію, висвітлено шляхи формування готовності до виходу з конфлікту. Розглянуто особливості публічного виступу та спілкування лектора з аудиторією. Охарактеризовано форми колективного обговорення проблем: переговори, нараду, збори та дискусію.

Рассмотрены этические нормы и психологические механизмы делового общения, раскрыты составляющие, формирующие его культуру. Проанализировано общение как особый вид творческой деятельности человека и общечеловеческая ценность. Обсуждены пути развития языка как способа общения. Определены типы социально-психологических конфликтов на производстве, раскрыто содержание понятий и предложена их классификация, освещены особенности формирования готовности к выходу из конфликта. Рассмотрены особенности публичного выступления и общения лектора с аудиторией. Охарактеризованы формы коллективного обсуждения проблем: переговоры, совет, сборы и дискуссия.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю787.11я73 + Ю783я73 + Ю953.41я73

Шифр НБУВ: ВА631110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чмут Т. К. 
Етика ділового спілкування : Навч. посібник / Т. К. Чмут, Г. Л. Чайка. - 3-є вид., стер. - К. : Вікар, 2003. - 223 c. - (Сер. Вища освіта ХХІ ст.). - укp.

Висвітлено етичні норми та психологічні механізми ділового спілкування, розкрито складові, що формують його культуру. Розглянуто спілкування як особливий вид творчої діяльності людини та загальнолюдську цінність. Запропоновано практичні поради, які дають можливість краще пізнати себе та інших людей, внести відповідні корективи у свою поведінку і поведінку осіб, які спілкуються. Визначено моральні передумови ділового спілкування.

Освещены этические нормы и психологические механизмы делового общения, раскрыты составные, которые формируют его культуру. Рассмотрено общение как особый вид творческой деятельности человека и общечеловеческую ценность. Предложены практические советы, помогающие лучше познать себя и других людей, внести соответствующие коррективы в своё поведение и поведение лиц, которые общаються. Определены моральные предпосылки делового общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю787.11 я73 + Ю953.41 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640975 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чмут Т. К. 
Етика ділового спілкування : навч. посіб. / Т. К. Чмут, Г. Л. Чайка. - 6-е вид., виправл. і доповн. - К. : Знання, 2007. - 230 c. - (Вища освіта XXI ст.). - укp.

Висвітлено етичні норми та психологічні механізми ділового спілкування, розкрито складові, що формують його культуру. Розглянуто спілкування як особливий вид творчої діяльності людини та загальнолюдську цінність. Наведено інформацію про норми поведінки керівника, етику й етикет у взаєминах з клієнтами та партнерами по бізнесу, функції, механізми взаєморозуміння, способи впливу на людей під час спілкування, особливості маніпулювання та актуалізації. Охарактеризовано моделі, стилі, стратегії, види, рівні, тактики, засоби спілкування. Описано міжособистісні стилі та структурні методи розв'язання конфліктів.

Освещены этические нормы и психологические механизмы делового общения, раскрыты составные, формирующие его культуру. Рассмотрено общение как особый вид творческой деятельности человека и общечеловеческая ценность. Приведена информация о нормах поведения руководителя, этикете и этике во взаимоотношениях с клиентами и партнерами по бизнесу, функциях, механизмах взаимопонимания, способах влияния на людей при общении, особенностях манипулирования и актуализации. Охарактеризованы модели, стили, стратегии, виды, уровни, тактики, средства общения. Описаны межличностные стили и структурные методы разрешения конфликтов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю787.11я73 + Ю953.41я73

Шифр НБУВ: ВА688902 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського