Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Чорноморець І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Чорноморець І. 
Стандарти фахової підготовки педагогічних працівників у системі багаторівневої вищої педагогічної освіти: напрями вдосконалення / І. Чорноморець // Вища шк.. - 2010. - № 11. - С. 57-66. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано аспекти стандартизації підготовки педагогічних працівників у системі багаторівневої вищої педагогічної освіти. Розглянуто напрями вдосконалення структури педагогічної освіти, змісту стандартів, визначення професійної кваліфікації для різних освітньо-кваліфікаційних рівнів. Визначено завдання, які покликана забезпечувати багаторівнева педагогічна освіта, реалізуючи різні за змістом і терміном навчання спадкоємні освітньо-професійні програми. Подано визначення структури системи стандартів вищої освіти України, та її завдання. Обгрунтовано основні причини виникнення проблем зі стандартизації вищої педагогічної освіти.

Проанализированы аспекты стандартизации подготовки педагогических работников в системе многоуровневого высшего педагогического образования. Рассмотрены направления совершенствования структуры педагогического образования, содержания стандартов, определения профессиональной квалификации для разных образовательно-квалификационных уровней. Определены задачи, которые призвано обеспечивать многоуровневое педагогическое образование, реализуя различные по содержанию и срокам обучения наследственные образовательно-профессиональные программы. Представлены определения структуры системы стандартов высшего образования Украины, и ее задачи. Обоснованы основные причины возникновения проблем стандартизации высшего педагогического образования.

Аnalyzed the aspects of standardization of training teachers in the system of tiered higher pedagogical education. The directions of improving the structure of teacher education, content standards, terms of professional qualifications for different educational and qualification levels. Defined tasks, which is designed to provide multi-level teacher education, implementing a variety of content and time of education inherited educational and professional programs. Represented by defining the structure of the system of standards of higher education in Ukraine and its problems. Substantiated the main causes of problems on standardization of higher pedagogical education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чорноморець І. М. 
Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО / І. М. Чорноморець // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 1. - С. 42-49. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено траєкторії розвитку системи вищої педагогічної освіти України в контексті запровадження Міжнародної стандартної класифікації освіти (МСКО) та Національної рамки кваліфікацій (НРК). Розглянуто особливості підготовки вчителів у вищих педагогічних навчальних закладах. Окреслено такі помітні тенденції у системі педагогічної освіти України: перехід до університетської педагогічної освіти як основного шляху підготовки вчителів для всіх типів шкіл; модернізація та вдосконалення її змісту й технологій; реалізація багатоступеневих освітніх програм. Показано відповідність між рівнями МСКО-2011, НРК та освітньо-кваліфікаційними рівнями педагогічної освіти України, аналіз яких дозволив виокремити теми, що потребують детального аналізу і окремого дослідження. Запропоновано схему підготовки педагогічних працівників, яка може стати перспективною за умови ухвалення нової редакції Закону України про вищу освіту. Зазначено, що гнучкість і варіативність вказаної багаторівневої структури педагогічної освіти надає змогу всім, хто навчається, за потреби припинити навчання, досягнувши того чи іншого рівня, а потім продовжити освіту на наступному рівні в будь-якому ВНЗ аналогічного профілю. Спрогнозовано перспективи вдосконалення структури, кваліфікацій і змісту вищої педагогічної освіти України.

Исследованы траектории развития системы высшего педагогического образования Украины в контексте внедрения Международной стандартной классификации образования (МСКО) и Национальной рамки квалификаций (НРК). Рассмотрены особенности подготовки учителей в педагогических учебных заведениях. Определены такие тенденции в системе педагогического образования Украины: переход к университетскому педагогическому образованию как основному пути подготовки учителей для всех типов школ; модернизация и совершенствование его содержания и технологий; реализация многоступенчатых образовательных программ. Показано соответствие между уровнями МСКО-2011, НРК и образовательно-квалификационным уровням педагогического образования Украины, анализ которых позволил выделить темы, требующие детального анализа и отдельного исследования. Предложена схема подготовки педагогических работников, которая может стать перспективной при условии принятия новой редакции Закона Украины о высшем образовании. Отмечено, что гибкость и вариативность указанной многоуровневой структуры педагогического образования позволяет всем, кто учится, при необходимости прекратить обучение, достигнув того или иного уровня, а затем продолжить образование на следующем уровне в любом ВУЗ аналогичного профиля. Спрогнозировані перспективы совершенствования структуры, квалификаций и содержания высшего педагогического образования Украины.

Investigated the trajectory of the system of higher pedagogical education of Ukraine in the context of the implementation of the International Standard Classification of Education (ISCED) and the National Qualifications Framework (NQF). The features of the training of teachers in teacher training institutions. Identified by such notable trends in teacher education in Ukraine: the transition to a university teacher education as a key way of preparing teachers for all types of schools, modernization and improvement of its content and technology, implementation of multi-degree programs. Shows the correspondence between the levels of ISCED-2011, NRC and the education and skill levels of teacher education in Ukraine, whose analysis allowed to identify topics requiring detailed analysis and a separate study. A scheme for the preparation of teachers, which may be a promising subject to adoption of the new Law of Ukraine on higher education. That the flexibility and variability of this multi-level structure of teacher education allows all who learn, if necessary to stop teaching to reach a certain level, and then continue their education at the next level at any university of similar profile. Allocated different trajectory movements at the tertiary level of education by category type. To forecast the prospects for improving the structure and content of qualifications of higher pedagogical education in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР) я86

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Чорноморець І. М. 
Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження міжнародної стандартної класифікації освіти (МСКО-2011) / І. М. Чорноморець // Шлях освіти. - 2013. - № 1. - С. 19-24. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Зроблено порівняльний аналіз розвитку системи вищої педагогічної освіти в Україні в контексті впровадження Міжнародної стандартної класифікації освіти (МСКО) та Національної рамки класифікацій. Виокремлено суттєві розбіжності у відповідності рівня молодшого спеціаліста короткому циклу третинної освіти МСКО, трактуванні та відповідності кваліфікації науково-педагогічних рівнів кандидата і докотора наук відповідному рівню МСКО-2011, кваліфікації рівнів неформальної освіти, співвідношенні галузей освіти МСКО-2011 з національними переліками напрямів підготовки. Спрогнозовано етапи розроблення професійних та освітніх стандартів вищої педагогічної освіти, зокрема, організація пілотного проекту з розробки стандартів; аналіз сучасних підходів до професійних стандартів; громадське обговорення професійних стандартів експертами та професійними асоціаціями; розробка новітніх освітніх стандартів, підготовка викладачів, аналіз результатів проекту.

Сделан компаративный анализ развития системы высшего педагогического образования в Украине в контексте внедрения Международной стандартной классификации образования (МСКО) и Национальной рамки классификаций. Выделены следующие существенные различия в структуре уровневой подготовки: несоответствие уровня младшего специалиста циклу образования в системе МСКО; трактовка и соответствие квалификации научно-педагогических уровней кандидата и докотора наук соответствующему уровню МСКО-2011, квалификация уровней неформального образования, соотношение отраслей образования МСКО-2011 с национальными перечнями направлений подготовки. Предложены следующие этапы разработки профессиональных и образовательных стандартов высшего педагогического образования: организация пилотного проекта по разработке стандартов, анализ современных подходов к профессиональным стандартам, общественное обсуждение профессиональных стандартов экспертами и профессиональными ассоциациями, разработка новых образовательных стандартов, подготовка преподавателей, анализ результатов проекта.

The comparative analysis of the development of higher pedagogical education in Ukraine in the context of the International Standard Classification of Education and the National framework classifications.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР) к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського