Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Чырагова В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Чырагова В. 
Совместная работа школы и семьи в эстетическом воспитании школьников / В. Чырагова // Пед. освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2012. - № 18. - С. 31-34. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Раскрыты особенности формирования эстетической культуры личности, основные задачи эстетического воспитания в семье и школе, важнейшие элементы системы эстетического воспитания школьников. Установлено, что эстетическое воспитание включает в себя эстетическое развитие – организованный процесс становления в ребенке природных сущностных сил, обеспечивающих активность эстетического восприятия, чувствования, творческого воображения, эмоционального переживания, образного мышления, а также духовных потребностей. Предложены варианты педагогического просвещения родителей школой: родительские лектории и конференции. Проанализированы направления работы семьи и школы по эстетическому воспитанию школьников: экскурсии на природу, обсуждение художественных произведений, возможности воспитания ребенка в эстетическом духе, изучения родного языка, доступных фольклорных и литературных произведений, уроки музыки, рисования и природоведения. Охарактеризованы принципы организации системы эстетического воспитания в общеобразовательной школе и семье. Сделан вывод, что единый подход семьи и школы к реализации целевых установок по эстетическому воспитанию предполагает развитие и формирование творческих способностей учащихся, а здоровье азербайджанского гражданина, его духовное богатство, физическое совершенствование – это основа формирования всесторонне развитой, духовно богатой личности.

Розкрито особливості формування естетичної культури особистості, основні завдання естетичного виховання у сім’ї та школі, найважливіші елементи системи естетичного виховання школярів. Встановлено, що естетичне виховання включає в себе естетичний розвиток – організований процес становлення у дитини природних сутнісних сил, що забезпечують активність естетичного сприйняття, відчуття, творчої уяви, емоційного переживання, образного мислення, а також духовних потреб. Запропоновано варіанти педагогічної освіти батьків школою: батьківські лекторії та конференції. Проаналізовано напрями роботи сім'ї та школи з естетичного виховання школярів: екскурсії на природу, обговорення художніх творів, можливості виховання дитини в естетичному дусі, вивчення рідної мови, доступних фольклорних і літературних творів, уроки музики, малювання та природознавства. Охарактеризовано принципи організації системи естетичного виховання в загальноосвітній школі та сім'ї. Зроблено висновок, що єдиний підхід сім'ї та школи до реалізації цільових установок по естетичному вихованню припускає розвиток і формування творчих здібностей учнів, а здоров'я азербайджанського громадянина, його духовне багатство, фізичне вдосконалення – це основа формування всебічно розвиненої, духовно багатої особистості.

The article represents peculiarities of formation of aesthetic culture of personality, the main tasks of aesthetic education in family and school, the most important elements of schoolchildren’s aesthetic education. he features of the formation of aesthetic culture of the individual, the main task of aesthetic education at home and in school, the most important elements of aesthetic education. Found that aesthetic education includes aesthetic development – organized process of becoming a child's natural essential powers to ensure the activity of aesthetic perception, feeling, imagination, emotional experience, creative thinking, and spiritual needs. Variants of teaching parent education school: parental lectures and parent conferences. Analyze the direction of home and school for aesthetic education: excursions into nature, discussion of works of art, the possibility of raising a child in the aesthetic spirit, the study of the native language, accessible folk and literary works, music lessons, drawing, natural history. Characterized by the principles of organization of the system of aesthetic education in the secondary school and the family. It is concluded that a common approach between home and school for implementation of targets on the aesthetic education involves the development and formation of the creative abilities of students, and the health of the Azerbaijani citizen, his spiritual wealth, physical perfection – is the basis of the formation of a fully developed, spiritually rich personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355 + Ч491.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського