Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Шеверун Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Шеверун Н. В. 
Іншомовна підготовка студентів технічних університетів (досвід Польщі) : [навч.-метод. посіб.] / Н. В. Шеверун. - Умань : Жовтий О. О., 2012. - 159 c. - Бібліогр.: с. 113-126 - укp. - пол.

Проаналізовано іншомовну підготовку студентів тенічних університетів Польщі, а також розвиток іншомовної освіти. Подано модель іншомовної підготовки студентів тенічних університетів Польщі. Викладено підходи до організації навчання, добору та реалізації змісту іншомовної підготовки цих студентів. Охарактеризовано форми, методи, педагогічні технології навчання іноземних студентів тенічних університетів Польщі. Наведено оцінювання та сертифікацію навчальних досягнень студентів з іноземних мов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ПОЛ)48 + Ш12-913-2(4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760331 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шеверун Н. 
До проблем змісту іншомовної освіти у загальноосвітніх навчальних закладах Польщі / Н. Шеверун // Рідна шк.. - 2010. - № 11. - С. 75-78. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

На прикладі вивчення іноземних мов (ІМ) у школах Польщі за умов євроінтеграційних процесів проаналізовано використання міжкультурного компонента на уроках ІМ як засобу іншомовного навчання, який сприяє формуванню стратегічної компетенції в процесі навчання учнів ЗОШ. Розкрито значення елементу міжкультурності, який активізує процес оволодіння ІМ і допомагає вихованню освіченого, творчого, самостійного, впевненого у собі громадянина. Висвітлено головні цілі іншомовної освіти в школах Польщі, для якої характерними є загальноєвропейські програмні засади. Увагу акцентовано на виборі підручників і додаткових матеріалів, який має вирішальний вплив на зміст уроків.

На примере изучения иностранных языков (ИЯ) в школах Польши в условиях евроинтеграции проанализировано использование межкультурного компонента на уроках ИЯ как средства иноязычного обучения, которое способствует формированию стратегической компетенции в процессе обучения учащихся общеобразовательной школы. Раскрыто значение элемента межкультурности, который активизирует процесс овладения ИЯ и помогает воспитанию образованного гражданина. Освещены главные цели иноязычного образования в школах Польши, для которой характерны общеевропейские программные принципы. Внимание акцентировано на выборе учебников и дополнительных материалов, который оказывает решающее влияние на содержание уроков.

The problems of foreign languages studying in Polish schools under condition of European Union integration and introduction of recommendations of Council of Europe in languages' learning into educational process of secondary schools of the country areanalyzed. The problem of application and the role of intercultural component on the foreign languages' lessons is considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ПОЛ) + Ч426.17 + Ш12-912(4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шеверун Н. В. 
Іншомовна підготовка студентів технічних університетів Польщі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Шеверун; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2012. - 20 c. - укp.

Наведено теоретичне узагальнення та новий підхід до вирішення важливого й актуального завдання, що виявляється у вигляді теоретичного обгрунтування організаційно-педагогічних засад іншомовної підготовки студентів технічних університетів Польщі для окреслення можливостей використання позитивного польського досвіду у вищій технічній освіті України. Уточнено науковий зміст ключових понять дослідження "іншомовна підготовка студентів", "іншомовна підготовка студентів технічних університетів". Досліджено розвиток іншомовної освіти в технічних університетах Польщі в контексті трансформацій європейського освітнього простору. Розкрито підходи до організації та добору змісту іншомовної підготовки студентів. Охарактеризовано форми, методи, педагогічні технології й особливості оцінювання навчальних досягнень студентів технічних університетів Польщі з іноземних мов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4ПОЛ)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА392279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шеверун Н. 
Механізми забезпечення якості загальної середньої освіти в Німеччині / Н. Шеверун // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 2/3. - С. 88-94. - укp.

Виокремлено основні напрями реформування системи загальної середньої освіти Німеччини з метою покращання її якості. Охарактеризовано сучасні стандарти зазначеної освіти, модель стандартизованого тестування навчальних досягнень учнів та національну концепцію моніторингу якості освіти у Німеччині.

Выделены основные направления реформирования системы общего среднего образования Германии по улучшению его качества. Охарактеризованы современные стандарты указанного образования, модель стандартизированного тестирования учебных достижений учащихся и национальной концепции мониторинга качества образования в Германии.

Describe a mechanism to ensure the quality of secondary education in Germany. The basic directions of reforming the system of secondary education in Germany to improve its quality. Characterized by modern standards of general secondary education , the model of standardized testing of students' achievements and the national concept of monitoring the quality of education in Germany.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21 + Ч424(4НІМ) к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шеверун Н. В. 
Особливості оцінювання якості загальної середньої освіти в Німеччині / Н. В. Шеверун // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 4. - С. 71-75. - Бібліогр.: 12 назв - укp.

Проаналізовано рівні взаємодії Федерального міністерства освіти, науки, досліджень і технологій (Bundesministerium für Bildung und Forschung) з регіональними управліннями федеративних земель. Освітня політика федерації та земель спрямована на ефективне поєднання теорії та практики, розвиток досліджень, забезпечення наступності в розробленні й упровадженні інновацій для утримування рівня німецької освіти на міжнародному ринку освітніх послуг. Зазначено, що у федеральних землях Німеччини існує чотири основні типи шкіл, серед яких: початкові школи (Grundschule) – навчання дітей починається з 5–6-річного віку та проходить з І до ІV класи; гімназії, основна чи реальна школа; базові школи (Hauptschule) – навчання підлітків проводиться протягом V – ІХ (Х) класів та спрямоване на формування професійної зрілості. Особливий акцент зроблено на практичному спрямуванні (профорієнтація, практика на підприємствах). Заняття проводяться для учнів із середніми здібностями, які отримують атестат про неповну середню освіту, який надає можливість продовжити навчання в старших класах гімназії або вступити до професійно-технічної школи (Berufsschule), реальної школи (Realschule). Підкреслено, що оцінки загальних досягнень з предметів відповідних років навчання (починаючи з ІІІ класу), виставляються в кінці навчального року та вносяться в сертифікат про закінчення школи відповідного рівня, оцінки досягнень учнів, отримані впродовж навчання, та екзаменаційні оцінки оприлюднюються для інформування суспільства, потенційних роботодавців та освітніх установ.

Проанализированы уровни взаимодействия Федерального министерства образования, науки, исследований и технологий (Bundesministerium für Bildung und Forschung) с региональными управлениями в федеральных землях. Образовательная политика федерации и земель направлена на эффективное сочетание теории и практики, развитие исследований, обеспечение преемственности в разработке и внедрении инноваций для поддержания уровня немецкой образования на международном рынке образовательных услуг. Отмечено, что в федеральных землях Германии существует четыре основных типа школ, среди которых: начальные школы (Grundschule) - обучение детей начинается с 5 - 6-летнего возраста и проходит с І по ІV классы; гимназии, основная реальна школа; базовые школы (Hauptschule) - обучение подростков проводится в течение V - ІХ (Х) классов и Особый акцент делается на практическом направлении (профориентация, практика на предприятиях). Занятия проводятся для учеников со средними способностями, которые получают аттестат о неполном среднем образовании, который дает возможность продолжить обучение в старших классах гимназии или вступить в профессионально-техническую школу (Berufsschule), реальные школы (Realschule). Подчеркнуто, что оценки общих достижений по предметам соответствующих лет обучения (начиная с ІІІ класса) выставляются в конце учебного года и вносятся в сертификат об окончании школы соответствующего уровня, оценки достижений учащихся, полученные за время учебы, и экзаменационные оценки публикуются для информирования общества, потенциальных работодателей и образовательных учреждений.

Analyzed the level of cooperation of the Federal Ministry of Education, Science, Research and Technology (Bundesministerium für Bildung und Forschung) with regional offices in the lands owned by local ministries that meet and secondary schools and vocational education. Educational policy of the federation and lands aims to effective combination of theory and practice, the development of research, ensuring continuity in the development and introduction of innovations for the maintenance of international education in the German education market.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського