Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Шепеленко Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Шепеленко Т. Л. 
Формування комунікативних умінь студентів економічного університету в процесі вивчення психолого- педагогічних дисциплін : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т. Л. Шепеленко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 1998. - 18 c. - укp. - рус.

На основі розробленої педагогічної технології вивчення психолого-педагогічних дисциплін доведено, що значне підвищення ефективності формування комунікативних умінь забезпечується організацією комунікативно спрямованого навчання шляхом використання активних професійно спрямованих методів. За матеріалами дослідження підготовлено методичні рекомендації для викладачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22 + Ю940р(4Укр)3-34 + Ю959.0-944

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301612 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шепеленко Т. Л. 
Формування комунікативних умінь студентів економічного університету в процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. Л. Шепеленко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 1999. - 19 c. - укp. - рус.

Дисертація містить теоретичне й експериментальне дослідження проблеми комунікативних умінь. Здійснений аналіз комунікативних можливостей психолого-педагогічних дисциплін, виявлені і теоретично обгрунтовані педагогічні умови їх ефективної реалізації у навчальному процесі. Визначена необхідна і достатня для здійснення ефективної професійної діяльності сукупність комунікативних умінь і проведено їх структурування на основі функцій, які вони виконують. В роботі представлені діагностичні методики і критеріальні характеристики груп студентів, в залежності від рівня сформованості змістового, емоційного і діяльнісного компонентів комунікативних умінь. Розроблена, теоретично обгрунтована і експериментально перевірена модель педагогічної технології формування комунікативних умінь у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін, шляхом впровадження у навчальний процес комунікативно спрямованого навчання, яке становить собою співробітництво на основі різних видів спільної роботи студентів над комунікативними задачами і взаємодію в процесі їх розв'язання. В роботі представлені розроблені засоби навчально-методичного забезпечення комунікативно спрямованого навчання, методична розробка ділової гри, програма семінару-практикуму для викладачів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ю959.0-994 + Ю940р(4УКР)3-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303527 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шепеленко Т. Л. 
Невербальна поведінка як елемент комунікативної компетентності майбутнього викладача економіки / Т. Л. Шепеленко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 30. - С. 459-464. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

З’ясовано сутність невербальної комунікації, особливості сприймання та розуміння зовнішніх засобів виразності. Виявлено чинники успішного розвитку вмінь невербальної комунікації студентів засобом тестування та їх вплив на самооцінку рівня їх сформованості. Визначено, що найбільші складнощі у студентів пов’язані з розвитком експресивних жестів. Аргументовано, що розвиток невербальної поведінки в груповій взаємодії здійснюється шляхом залучення студентів до участі в рольових іграх, які потребують одночасно сприймати невербальні сигнали учасників гри й реагувати на них адекватними засобами невербалики.

Определена суть невербальной коммуникации, особенности восприятия и понимания внешних средств выразительности. Выявлены факторы успешного развития умений невербальной коммуникации студентов посредством тестирования и их влияние на самооценку уровня их сформированости. Определено, что наибольшие трудности у студентов связаны с развитием экспрессивных жестов. Аргументировано, что развитие невербального поведения в групповом взаимодействии осуществляется путем привлечения студентов к участию в ролевых играх, которые требуют одновременно воспринимать невербальные сигналы участников игры и реагировать на них адекватными средствами невербалики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шепеленко Т. 
Интегральные технологии психофизической подготовки спортсменов в спортивной аэробике / Т. Шепеленко // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2017. - № 6. - С. 117-120. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Цель работы - обосновать применение интегральных технологий психофизической подготовки спортсменок в спортивной аэробике. В исследовании приняли участие 46 квалифицированных аэробисток, 22 спортсменки составили контрольную группу, 24 - экспериментальную и 19 аэробистов, 9 спортсменов составили экспериментальную группу, 10 - контрольную. Методы: теоретический анализ литературных данных; метод оценки результатов соревновательной деятельности; педагогический эксперимент; методы математической статистики с применением компьютерных программ "EXEL" и "SPSS". Результаты: психофизическая тренировка должна составлять одну из основных частей вариативного компонента общей программы подготовки спортсменов-аэробистов. Она основывается на выполнении специальных комплексов упражнений в сочетании с мысленными образными представлениями характера движений. Показано положительное влияние применения интегральных технологий психофизической подготовки на соревновательную результативность спортсменов. Сделаны выводы, что построение учебно-тренировочного процесса с применением интегральных технологий психофизической подготовки оказало положительное влияние на эффективность соревновательной деятельности спортсменов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шепеленко Т. В. 
Комплектація команд у спортивній аеробіці на основі психофізіологічних показників спортсменів : автореф. дис. ... канд. наук з фіз виховання та спорту : 24.00.01 / Т. В. Шепеленко; Харківська державна академія фізичної культури. - Харків, 2018. - 24 c. - укp.

Визначено оптимальні варіанти об’єднання спортсменів в групи для підвищення тренувальної та змагальної діяльності у спортивній аеробіці. Запропоновано застосування методів багатовимірного аналізу (факторний, кластерний) на основі функціональних і психофізіологічних показників спортсменів, що дозволить алгоритмізувати процесс оптимальної комплектації команд у спортивній аеробіці. Експерементально обгрунтовано доцільність і результативність застосування багатовимірного аналізу під час підготовки гімнастів у спортивній аеробіці. Використання алгоритму комплектації команд, індивідуалізації тренувального процесу, методики інтегральної підготовки із застосуванням психофізичних вправ та інтерактивних технологій надало можливість підвищити рівень спеціальної фізичної підготовки, функціонального стану спортсменів і змагальної ефективності. Одержані результати свідчать про ефективність застосування розробленного алгоритму комплектації команд у спортивній аеробіці на основі індивідуальних особливостей факторної структури підготовленності, а також про ефективність застосування методик інтегральної психофізичної підготовленності та інтерактивних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.521 + Ч510.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА434809 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського