1. |
Шимко І. М. Дидактичні умови організації самостійної навчальної роботи студентів вищих навчальних закладів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. М. Шимко; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2003. - 20 c. - укp.Теоретично обгрунтовано самостійну навчальну роботу студентів як форму навчальної діяльності, розглянуто функції студента та викладача у процесі її організації. Визначено дидактичні умови раціональної організації даної роботи студентів. Дослідно-експериментальним шляхом встановлено та перевірено виникнення проблем самостійної роботи та їх вирішення за допомогою дидактичних умов раціональної організації самостійної роботи студентів. Розроблено конкретну методику, розраховану на самоорганізацію студентами своєї навчальної діяльності, у вигляді спеціального журналу, що складається з декількох програм самостійної роботи та робочого зошита, призначеного для індивідуальної роботи студентів на лекції та вдома. Визначено бюджет часу, який витрачається на самостійну діяльність студентів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА324243 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Шимко І. М. Пізнавальна активність як фактор соціалізації особистості / І. М. Шимко // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 28. - С. 47-52. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Проаналізовано сутність процесу соціалізації особистості. Зазначено, що розвиток особистості в процесі соціалізації відбувається в міру вирішення людиною ряду задач: природно-культурних, соціально-культурних, соціально-психологічних. Аргументовано, що соціалізація особистості твориться через діяльність. Запорукою ефективності навчальної діяльності й навчально-виховного процесу, в цілому, є результативність пізнавальної діяльності. Наголошено, що пізнавальна активність є соціально значущою якістю особи і формується у навчальній діяльності. Зроблено висновок, що педагогу необхідно враховувати всі потреби учнів, які виникають в навчально-пізнавальній діяльності, надавати їм вчасно кваліфіковану допомогу для успішної соціалізації особистості. Проанализирована суть процесса социализации личности. Отмечено, что развитие личности в процессе социализации происходит по мере решения человеком ряда задач: природно-культурных, социально-культурных, социально-психологических. Аргументировано, что социализация личности совершается через деятельность. Залогом эффективности учебной деятельности и учебно-воспитательного процесса, в целом, является результативность познавательной деятельности. Подчеркнуто, что познавательная активность является социально значимым качеством личности и формируется в учебной деятельности. Сделан вывод, что педагогу нужно учитывать все потребности учащихся, которые возникают в учебно-познавательной деятельности, и давать им своевременно квалифицированную помощь для успешной социализации личности. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ю952.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
3. |
Концептуально-технологічна модель підготовки майбутніх фахівців соціально-педагогічної сфери : монографія / Т. Василюк, І. Лисоконь, І. Размолодчикова, І. Шимко; ; Криворізький державний педагогічний університет. - Кривий Ріг : КДПУ, 2022. - 182 c. - укp.Висвітлено актуальні питання вітчизняної соціальної освіти. Розкрито проблеми формування професійної компетентності майбутніх соціально-педагогічних фахівців, особливості їх соціалізації у процесі практичної підготовки та реалізації інноваційних методик професійної підготовки до роботи з окремими групами клієнтів. Увагу приділено формуванню професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів в умовах євроінтеграції освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: С40 р3 + Ч489.518.5 + Ч312 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА860022 Пошук видання у каталогах НБУВ
|