Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Широкорадюк Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Широкорадюк Л. А. 
Психолого-педагогічні причини лихослів'я та особливості його прояву у шкільному середовищі : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. А. Широкорадюк; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Проаналізовано психологічну природу лихослів'я, запропоновано варіанти класифікації лихослів'я. Встановлено, що найбільш дошкульними та образливими є лихослів'я, які знецінюють природні, душевно-духовні, власне суб'єктні властивості людини. Кількісний та якісний аналіз емпіричних даних дозволив встановити особливості прояву лихослів'їв у шкільному середовищі та у сім'ї. З'ясовано ситуації, що провокують поширення лихослів'я серед учнів. На підставі результатів психодіагностичного дослідження встановлено залежність інвективної поведінки від індивідуально-психологічних особливостей досліджуваних (агресивності, тривожності, способу реагування у конфліктній ситуації, емпатії). Теоретично обгрунтовано і апробовано методичні засоби профілактики та корекції лихослів'їв.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ч421.352.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА316863 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Широкорадюк Л. А. 
Лихослів'я у мовленні вчителя як ознака низького рівня духовності / Л. А. Широкорадюк // Пробл. заг. та пед. психології : зб. наук. пр. - 2011. - 13, Ч. 4. - С. 435-441. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Зосереджено увагу на роботах, в яких зроблено аналіз стану морально-духовного розвитку суспільства загалом, виховання духовності підростаючого покоління і ролі вчителя у цьому процесі. Наукові праці, в яких досліджувались нетактовні, грубі, непрофесійніспособи взаємодії вчителя з учнями, вказують на наявність проблем у морально-духовному розвитку вчителя. Підкреслено, що ці наукові праці є підтвердженням тих фактів, одержаних у дослідженні психолого-педагогічних причин лихослів'я і особливостей його прояву у шкільному середовищі. У дослідженні був одержаний значний фактичний матеріал проявів учнівського, вчительського і батьківського лихослів'я з наступною його класифікацією, з'ясовано ситуації, що є провокуючими щодо прояву лихослів'я з боку всіх суб'єктів педагогічної взаємодії, дієвість подібних "виховних" впливів, досліджено взаємозв'язок лихослів'я з деякими індивідуально-психологічними особливостями особистості. Акцентовано увагу лише на вчительських лихослів'ях, особливостях їх прояву, ситуаціях, які провокують вчителя на лихослів'я, і ставлення учнів до таких впливів. Констатовано, що аналіз проведеного фактичного матеріалу дозволяє стверджувати, що використання лихослів'я як засобу регуляції поведінки учня є ознакою низького рівня духовності вчителя, що, у свою чергу, гальмує, перешкоджає формуванню духовності учня.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю936.2-81 + Ю752.1:Ч30 + Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70437 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського