Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Шиян Б$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Шиян Б. М. 
Теорія і методика фізичного виховання школярів : Підруч. для студ. вузів фіз. виховання і спорту. Ч. 1 / Б. М. Шиян. - Т. : Навч. кн. - Богдан, 2001. - 271 c. - укp.

Викладено основні поняття теорії та методики фізичного виховання, розкрито його мету і завдання, описано засоби, принципи і методи. Проаналізовано загальні основи навчання та методику вдосконалення фізичних якостей. На підставі вивчення сучасного стану фізичного виховання в школі розглянуто шляхи формування національної системи фізичного виховання школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354я73

Шифр НБУВ: В345088 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шиян Б. М. 
Методика викладання спортивно-педагогічних дисциплін у вищих навчальних закладах фізичного виховання і спорту : Навч. посіб. / Б. М. Шиян, В. Г. Папуша. - Х. : ОВС, 2005. - 208 c. - Бібліогр.: с. 205-206. - укp.

Розглянуто питання підвищення якості викладання спортивно-педагогічних дисциплін (СПД) у вищих навчальних закладах фізичного виховання та спорту. Проаналізовано особливості організації навчальної діяльності студентів в аспекті їх професійно-педагогічної підготовки. Розкрито сутність особистісно-діяльнісного підходу щодо організації навчання, охарактеризовано зовнішню структуру навчальної діяльності, визначенно педагогічні функції викладача, описано основні етапи становлення його професійної майстерності. Обгрунтовано вимоги щодо проведення вузівської лекції, наведено методи активізації пізнавальної діяльності студентів. Визначено мету, завдання та мотивацію навчання, розглянуто питання управління навчальним процесом, описано його методичне та матеріально-технічне забезпечення та засоби контролю. Охарактеризовано типи та різновиди семінарських занять, викладено теоретико-методичні матеріали для реалізації завдань навчальної практики. Показано роль оглядово-методичних занять на факультеті фізичного виховання як важливої форми підвищення рівня фахової підготовки студентів з предметів циклу СПД.

Рассмотрены вопросы повышения качества преподавания спортивно-педагогических дисциплин (СПД) в высших учебных заведениях физического воспитания и спорта. Проанализированы особенности организации учебной деятельности студентов в аспекте их профессионально-педагогической подготовки. Раскрыта сущность личностно-деятельностного подхода к организации обучения, охарактеризована внешняя структура учебной деятельности, определены функции преподавателя, описаны основные этапы становления его профессионального мастерства. Обоснованы требования к проведению вузовской лекции, приведены методы активизации познавательной деятельности студентов. Определены цель, задания и мотивация учения, рассмотрены вопросы управления учебным процессом, рассмотрены его методическое и материально-техническое обеспечение и средства контроля. Охарактеризованы типы и разновидности семинарских занятий, изложены теоретико-методические материалы для реализации задания учебной практики. Показана роль обзорно-методических занятий на факультете физического воспитания как важной формы повышения уровня специальной подготовки студентов по предметам цикла СПД.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА669816 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шиян Б. М. 
Теорія і методика наукових педагогічних досліджень у фізичному вихованні та спорті : навч. посіб. / Б. М. Шиян, О. М. Вацеба. - Т. : Навч. книга-Богдан, 2008. - 276 c. - Бібліогр.: с. 260-262. - укp.

Висвітлено логіку та методологічні основи наукового дослідження. Подано характеристику педагогічного експерименту, спостереження, опитування, тестування. Проаналізовано методи теоретичного узагальнення наукової інформації та аналізу документальних матеріалів. Увагу приділено математичній статистиці, розкрито її роль в педагогічних дослідженнях з фізичного виховання та спорту.

Освещены логика и методологические основы научного исследования. Дана характеристика педагогического эксперимента, наблюдения, опроса, тестирования. Проанализированы методы теоретического обобщения научной информации и анализа документальных материалов. Уделено внимание математической статистике, раскрыта ее роль в педагогических исследованиях по физическому воспитанию и спорту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в6 + Ч511.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шиян Б. М. 
Теорія і методика фізичного виховання школярів : підруч. для студ. ВНЗ фіз. виховання і спорту : у 2 ч. Ч. 2. / Б. М. Шиян, І. О. Омельяненко. - Т. : Навч. кн. - Богдан, 2012. - 303 с. - укp.

Докладно розглянуто урок як форму фізичного виховання, наведено різновиди шкільних уроків фізичної культури та вимоги до їх проведення. Акцентовано на особливостях змісту та методики проведення уроків з дітьми різного віку та стану здоров'я. Охарактеризовано позаурочні форми фізичного виховання. Значну увагу приділено питанням планування та контролю роботи з фізичного виховання школярів. Висвітлено питання підготовки учнів до самостійних занять фізичними вправами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В345088/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шиян Б. М. 
Передумови й перспективи формування національної системи фізичного виховання школярів / Б. М. Шиян // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 4. - С. 344-351. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Визначено передумови і перспективи формування національної системи фізичного виховання школярів. Установлено, що метою національної системи фізичного виховання є формування в учнів фізичної культури, оволодіння засобами, методами та формами індивідуальної рухової діяльності, уміннями цілеспрямовано використовувати цю діяльність для власного духовного й фізичного вдосконалення. Це важливо за сучасних умов, де фізичний розвиток та фізична підготовленість набувають особливого значення як джерело здоров'я, виховання активної, творчої особи, здатної приймати рішення й реалізовувати їх у процесі життєдіяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шиян Б. М. 
Підготовка майбутніх дошкільних педагогів до комплексного використання творів пластичного мистецтва у вихованні старших дошкільників / Б. М. Шиян, Л. Л. Галаманжук // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 2. - С. 58-65. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Досліджено проблему підготовки майбутніх дошкільних педагогів до комплексного використання творів світового пластичного мистецтва у вихованні старших дошкільників. Виявлено важливість і необхідність такої підготовки, а також недостатню сформованість компонентів готовності студентів до реалізації на практиці зазначеного виду професійної діяльності. Обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність відповідної системи підготовки студентів у вирішенні поставлених завдань, реалізація якої сприяє суттєвому покращанню всіх компонентів готовності студентів до комплексного використання творів світового пластичного мистецтва у вихованні старших дошкільників.

Исследована проблема подготовки будущих дошкольных педагогов к комплексному использованию произведений мирового пластического искусства в воспитании старших дошкольников. Установлена важность и необходимость такой подготовки, а также недостаточная сформированность компонентов готовности студентов к реализации на практике указанного вида профессиональной деятельности. Обоснована и экспериментально проверена эффективность соответствующей системы подготовки студентов в решении поставленных задач, реализация которой способствует существенному улучшению всех компонентов готовности студентов к комплексному использованию произведений мирового пластического искусства в воспитании старших дошкольников.

The problem of future preschool teachers' training for complex use of plastic art works in senior preschool children education has been investigated. The importance and necessity of such training and insufficient readiness of students for realization in practice of this kind of professional work has been established. In this connection the efficiency of corresponding system of students' training in the decision of tasks in view has been generated, proved and experimentally checked up. The results testified that the realization of the suggested project promotes substantial improvement of all components of students' readiness to complex use of plastic art works in senior preschool children education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Шиян Б. М. 
Наукові дослідження у фізичному вихованні та спорті : [навч. посіб.] / Б. М. Шиян, Г. А. Єдинак, Ю. В. Петришин; Львів. держ. ун-т фіз. культури. - Кам'янець-Подільський : Рута, 2012. - 278 c. - Бібліогр.: с. 220-223 - укp.

Розглянуто науку як вид діяльності у фізичному вихованні та спорті. Висвітлено етапи й організацію наукового дослідження. Подано характеристику загальнонаукових методів дослідження. Викладено педагогічні методи дослідження у фізичному вихованні та спорті. Наведено методи вимірювання стану функціонування окремих органів і систем організму. Розглянуто соціологічні методи у дослідженнях з фізичного виховання та спорту. Розкрито основні статистичні характеристики необхідні для аналізу вибіркових сукупностей. Подано загальні відомості про студентську наукову роботу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 в6 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА775438 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Система фізичного виховання учнів загальноосвітніх шкіл Польщі та України (XVI - початок XXI століття): порівняльний аналіз : монографія / Е. С. Вільчковський, Б. М. Шиян, А. В. Цьось, В. Р. Пасічник; Кельцин. ун-т ім. Яна Кохановського, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Луцьк : Вежа-Друг, 2016. - 239 c. - Бібліогр.: с. 216-239 - укp.

Проведено ретроспективний аналіз архівних матеріалів, документів, наукових праць і публікацій відомих польських та українських педагогів, лікарів, громадських діячів щодо обгрунтування й пропаганди ефективного впливу засобів фізичної культури на зміцнення здоров'я, покращання фізичного розвитку й виховання позитивних моральних якостей у дітей та молоді. Проаналізовано фізичне виховання учнів у міжвоєнний період, розглянуто зміст навчальної роботи з цього предмета та його ефективність у загальноосвітніх школах. Розкрито функціонування системи фізичного виховання дітей та молоді в загальноосвітніх школах після закінчення Другої світової війни. Показано особливості її змісту порівняно з вимогами до цього навчального предмета в школах міжвоєнного періоду. Розглянуто розвиток системи фізичного виховання учнів польських та українських шкіл у період 1970 - 1990-х рр., проаналізовано позитивні та негативні аспекти фукціонування цієї галузі педагогічної освіти, які були пов'язані із політичною й економічно-господарською кризою в країні від другої половини 1970-х та у 1980-х рр. Проаналізовано сучасний стан фізичного виховання дітей та учнівської молоді, а також особливості організації та змісту цієї навчальної дисципліни у зв'язку з вимогами реформування освіти в Польщі та Україні у період наприкінці XX - на початку XXI ст. Досліджено сучасний стан фізичного розвитку та рухової підготовленості дітей і молоді польських та українських шкіл.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 г(4ПОЛ)4/6 + Ч421.354 г(4УКР)4/6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС60661 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського