Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Шмир М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Шмир М. Ф. 
Міжпредметні зв'язки при викладанні іноземної мови як один із засобів формування конкурентоспроможності майбутніх фахівців / М. Ф. Шмир // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2009. - Вип. 14. - С. 259-268. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто міжпредметні зв'язки у процесі викладання іноземної мови у вищому навчальному закладі економічного профілю та засоби їх реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шмир М. 
Деякі аспекти міжпредметного підходу у формуванні соціокультурної компетенції студентів при вивченні німецької мови / М. Шмир // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2011. - Вип. 22. - С. 254-258. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито значення міжпредметного підходу у формуванні соціокультурної компетенції студентів в процесі вивчення німецької мови у ВНЗ, наведено розроблені критерії відбору матеріалу з інших дисциплін та деякі прийоми реалізації міжпредметних зв’язків.

Раскрыто значение межпредметного подхода в формировании социокультурной компетенции студентов при изучении немецкого языка в ВУЗ, приведены разработанные критерии отбора материала по другим дисциплинам и некоторые приемы реализации межпредметных связей.

The article discloses the significance of inter-subject method of approach in forming social and cultural competence of students in learning of German at a higher educational institution and gives worked out criterions of selection of material from other subjects and some ways of realization of inter-subject connections.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + Ш143.24-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шмир М. Ф. 
Дидактичні основи реалізації діяльнісного підходу в процесі підготовки вчителя іноземної мови : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.09 / М. Ф. Шмир; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Тернопіль, 2020. - 36 c. - укp.

Подано результати педагогічного дослідження з обґрунтування дидактичних основ реалізації діяльнісного підходу в процесі підготовки вчителя іноземної мови, які розуміються як теоретичне обґрунтування розроблення моделі функційно-структурної дидактичної системи - єдності взаємопов'язаних компонентних конструктів (концептуально-дидактичного, змістово-дієвого; функційно-дієвого; рефлексійно-діяльнісного), основою ефективного функціонування якої є вияв і створення таксономії організаційно-дидактичних умов. З'ясовано сутність і специфіку технологічно-процесуального феномена "реалізація діяльнісного підходу в освітньому процесі" (в розумінні обґрунтування доцільності розроблення й імплементації функційно-структурної дидактичної системи на основі створення таксономії відповідних організаційно-дидактичних умов в освітній процес вищої педагогічної школи) на засадах моделювання з використанням положень діяльнісного з проекцією на "діє-орієнтований" як провідного та сукупності інших методологічних підходів. Апробовано й упроваджено в практику роботи педагогічних закладів вищої освіти авторську функційно-структурну дидактичну систему.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч481.223.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА446585 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського