Шмир М. Деякі аспекти міжпредметного підходу у формуванні соціокультурної компетенції студентів при вивченні німецької мови / М. Шмир // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2011. - Вип. 22. - С. 254-258. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розкрито значення міжпредметного підходу у формуванні соціокультурної компетенції студентів в процесі вивчення німецької мови у ВНЗ, наведено розроблені критерії відбору матеріалу з інших дисциплін та деякі прийоми реалізації міжпредметних зв’язків. Раскрыто значение межпредметного подхода в формировании социокультурной компетенции студентов при изучении немецкого языка в ВУЗ, приведены разработанные критерии отбора материала по другим дисциплинам и некоторые приемы реализации межпредметных связей. The article discloses the significance of inter-subject method of approach in forming social and cultural competence of students in learning of German at a higher educational institution and gives worked out criterions of selection of material from other subjects and some ways of realization of inter-subject connections. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + Ш143.24-913.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ
|