Шостачук А. М. Місце комп'ютерного моделювання технічних об'єктів у естетичному вихованні майбутніх учителів початкових класів / А. М. Шостачук // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 44. - С. 70-74. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Розглянуто зміст кількісних і якісних комп'ютерних моделей та їх роль в естетичному вихованні майбутніх учителів початкових класів. Досліджено взаємозв'язок між прагненням до краси технічного об'єкта, зокрема, висотних споруд, і створенням зразків світового рівня як за конструктивними рішеннями, так і за архітектурними досягненнями. Рассмотрено содержание количественных и качественных компьютерных моделей и их роль в эстетическом воспитании учителей начальных классов. Исследована взаимосвязь между стремлением к красоте технических объектов, в частности высотных сооружений и созданием образцов мирового уровня, как по конструктивным решениям, так и по архитектурным достижениям. The content of the quantitative and qualitative computer models and their role in the aesthetic education of the future teachers of elementary school is considered. The author has investigated the connection between the longing to the beauty of technical objects, especially of multi-storied buildings, and the creation of the world-level examples both according to constructive decisions, and to architectural achievements. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.355
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ
|