Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (18)Книжкові видання та компакт-диски (92)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.355$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 92
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Бабічев О. І. 
Мистецтво та становлення особистості студента (естетичний аспект) : Метод. посіб. / О. І. Бабічев, В. М. Швирка; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2005. - 124 c. - Бібліогр.: с. 120-122. - укp.

Розглянуто сучасну специфіку підходів до підготовки фахівців у вищій школі. Здійснено ететичне та культурологічне виховання майбутніх учителів та інших представників гуманітарних професій на підставі інтеграційних форм: аудиторних і позааудиторних занять, інтеграції навчальних предметів, активації самостійної діяльності студентів.

Рассмотрена современная специфика подходов к подготовке специалистов в высшей школе. Осуществлено эстетическое и культурологическое воспитание будущих учителей и других представителей гуманитарных профессий на основе интеграционных форм: аудиторных и внеаудиторных занятий, интеграции учебных предметов, активации самостоятельной деятельности студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355 р3 + Ч489.511.355 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665013 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Попова В. Л. 
Естетична підготовка вчителя (історико-педагогічний аспект) / В. Л. Попова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 7. - С. 38-44. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто сучасне розуміння терміна "естетична підготовка учителя", досліджено погляди вітчизняних діячів педагогічної науки кінця ХІХ - початку ХХ ст. щодо даного поняття. Висвітлено особливості процесу запровадження прогресивних естетико-педагогічних ідей у практику підготовки учителів на Слобожанщині.


Ключ. слова: естетичне виховання, естетична підготовка, естетичні знання, естетичні уміння, естетичні якості особистості, короткотермінові педагогічні курси
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шумська О. О. 
Проблеми естетичного виховання майбутніх учителів у педагогічній спадщині викладачів харківського університету (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. О. Шумська // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 6. - С. 138-140. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто основні погляди видатних педагогів Харківського університету на проблему естетичної підготовки майбутніх учителів засобами мистецтва в контексті їх науково-педагогічної діяльності в другій половині ХІХ - на початку ХХ ст.

Рассмотрены основные взгляды выдающихся педагогов Харьковского университета на проблему эстетической подготовки будущих учителей посредством искусства в контексте их научно-педагогической деятельности во второй половине ХІХ - в начале ХХв.

The article illustrates the basic views of the outstanding lecturers of Kharkiv University on the problem of aesthetic education of the future teachers by means of art in the context of their scientific and pedagogical activities at the end of XIX - the beginning of XX century.


Ключ. слова: естетичний, учитель, педагогічний, університет
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.355 + Ч489.513(4УКР)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Локарєва Г. В. 
Художньо-естетична інформація в підготовці соціального педагога до професійного спілкування: теорія та практика : монографія / Г. В. Локарєва; ДВНЗ "Запоріз. нац. ун-т" МОН України. - Запоріжжя, 2007. - 375 c. - Бібліогр.: с. 265-294. - укp.

Наведено результати загальнотеоретичних і прикладних аспектів застосування художньо-естетичної інформації у підготовці соціального педагога до професійного спілкування. Розкрито особливості формування соціально-перцептивних вмінь і якостей у соціальних педагогів засобами мистецтва.

Приведены результаты общетеоретических и прикладных аспектов применения художественно-эстетической информации в подготовке социального педагога к профессиональному общению. Раскрыты особенности формирования социально-перцептивных умений и качеств у социальных педагогов средствами искусства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.355 + Ч312 р(4УКР) + Ч314 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696283 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Костина Л. М. 
Эстетическое воспитание будущего учителя музыки через восприятие музыкальных образов [Електронний ресурс] / Л. М. Костина // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Мистецтвознавство. - 2006. - 9, № 1. - С. 77-81. - Библиогр.: 8 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2006/

Розглянуто проблеми формування музично-педагогічних знань як компонента фахової компетентності в процесі професійної підготовки майбутнього вчителя музики. Узагальнено досвід естетико-виховної роботи в Харківському гуманітарно-педагогічному інституті.

Рассмотрены проблемы формирования музыкально-педагогических знаний как компоненты специальной компетентности в процессе профессиональной подготовки будущего учителя музыки. Обобщен опыт эстетико-воспитательной работы в Харьковском гуманитарно-педагогическом институте.

In paper the problems of creation of music-pedagogical knowledge as components of special competence are considered during professional preparation of the future teacher of music. The experience aesthetic-educational of operation in the Kharkov liberal-pedagogical institute is generalized.


Ключ. слова: эстетические потребности, музыкальное воспитание, художественный вкус, учебно-воспитательный процесс, эстетическое воспитание
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.355.23 + Щ31р(4УКР-2ХАР)31-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622/мист Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Отич О. М. 
Мистецтво у розвитку індивідуальності педагога: історичний і методологічний аспекти : монографія / О. М. Отич; АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Чернівці : Зелена Буковина, 2008. - 439 c. - Бібліогр.: с. 411-439. - укp.

Висвітлено історичний досвід і методологічні засади використання мистецтва у розвитку людської індивідуальності. Розкрито її філософську, естетичну, мистецтвознавчу, соціологічну, психологічну та педагогічну сутність. Проаналізовано методологічні підходи до розвитку індивідуальності педагога засобами мистецтва. Описано вплив педагогіки мистецтва на формування вчителя як "людини культури". Увагу приділено проблемі індивідуальності у філософії, мистецтвознавстві й естетиці.

Освещены исторический опыт и методологические основы использования искусства в развитии человеческой индивидуальности. Раскрыта ее философская, эстетическая, искусствоведческая, социологическая, психологическая и педагогическая сущность. Проанализированы методологические подходы к развитию индивидуальности педагога средствами искусства. Описано влияние педагогики искусства на формирование учителя как "человека культуры". Внимание уделено проблеме индивидуальности в философии, искусствоведении и эстетике.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.355.2 + Ю6*134

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718400 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Отич О. М. 
Мистецтво у системі розвитку творчої індивідуальності майбутнього педагога професійного навчання: теоретичний і методичний аспекти : монографія / О. М. Отич; АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Чернівці : Зелена Буковина, 2007. - 752 c. - Бібліогр.: с. 690-742. - укp.

Проаналізовано особливості розвитку творчої індивідуальності майбутнього педагога професійно-технічного навчального закладу (ПТНЗ) у контексті екзистенційного, акмеологічного, креативного, культурологічного, інтегративного та системного підходів. Розкрито значення творчої індивідуальності як критерію професійно-педагогічної майстерності педагога ПТНЗ, описано її концептуальну модель, визначено чинники та механізми розвитку. Наведено характеристику мистецтва як процесу та результату художньої творчості, розглянуто його соціальні функції. Теоретично обгрунтовано педагогічний потенціал мистецтва у розвитку творчої індивідуальності майбутнього педагога професійного навчання. Наведено рекомендації щодо використання музичного, образотворчого, хореографічного, театрального, народного мистецтва та мистецтва слова як засобу формування даної якості. Наведено результати експериментального дослідження організаційно-методичної системи розвитку творчої індивідуальності майбутнього педагога професійного навчання засобами мистецтва.

Проанализированы особенности развития творческой индивидуальности будущего педагога профессионально-технического учебного заведения (ПТУЗ) в контексте экзистенциального, акмеологического, креативного, культурологического, интегративного и системного подходов. Раскрыто значение творческой индивидуальности как критерия профессионально-педагогического мастерства педагога ПТУЗ, описана ее концептуальная модель, определены факторы и механизмы развития. Дана характеристика искусства как процесса и результата художественного творчества, рассмотрены его социальные функции. Теоретически обоснован педагогический потенциал искусства в развитии творческой индивидуальности будущего педагога профессионального обучения. Разработаны рекомендации по использованию музыкального, изобразительного, хореографического, театрального, народного искусства и искусства слова как средства формирования данного качества. Изложены результатты экспериментального исследования организационно-методической системы развития творческой индивидуальности будущего педагога профессионального обучения средствами искусства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.355.2 + Ч451.42 + Ю945.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718459 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Рашковська В. І. 
Образотворча православна спадщина: педагогічний аспект духовного розвитку майбутнього вчителя : монографія / В. І. Рашковська; Крим. екон. ін-т ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - 2-ге вид., доповн. і переробл. - Сімф. : Фєнікс, 2008. - 402 c. - Бібліогр.: с. 332-364. - укp.

Висвітлено проблему становлення та духовного розвитку майбутнього вчителя. Охарактеризовано педагогічний потенціал аксіології, гносеології, онтології, етики, естетики, визначено духовні компоненти символізму православного мистецтва. Зазначено, що у мистецько-духовному полі православної спадщини переплітаються філософсько-естетична думка та художньо-духовна практика, які є основою духовного розвитку особистості. Розглянуто педагогічну технологію духовного розвитку особистості майбутнього вчителя засобами образотворчого православного мистецтва як спільну дію взаємопов'язаних етапів: історико-етнічного, морально-ціннісного та духовно-естетичного.

Освещена проблема становления и духовного развития будущего учителя. Охарактеризован педагогический потенциал аксиологии, гносеологии, онтологии, этики и эстетики, определены духовные компоненты символизма православного искусства. Указано, что в искусственно-духовном поле православного наследия переплетаются философско-эстетическая мысль и художественно-духовная практика, которые являются основой духовного развития личности. Рассмотрена педагогическая технология духовного развития личности будущего учителя средствами изобразительного православного искусства как взаимодействие взаимосвязанных этапов: историко-этнического, морально-ценностного и духовно-эстетического.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352 + Ч489.511.355.22 + Щ103(0)-38 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА703962 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Швирка В. М. 
Естетичне виховання майбутнього вчителя-філолога засобами мистецтва : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. М. Швирка; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2003. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретико-методологічні основи естетичного виховання студентів-філологів, його сутність. Визначено компоненти, критерії та рівні сформованості естетичної вихованості. Обгрунтовано принципи, критерії добору видів мистецтва для естетичного виховання майбутніх учителів-філологів. Доведено, що концептуальна ідея, яка розв'язує дану проблему, сприяє створенню системи естетичного виховання засобами мистецтва, поєднує освіту та виховання, процеси самовиховання та самостійної художньої творчості, а також науково-дослідницьку діяльність студентів. Зазначено, що вона реалізується поетапно (І - "Бакалаврат", ІІ - "Спеціаліст", ІІІ - "Магістратура"). Теоретично обгрунтовано та експериментально апробовано педагогічні умови, що забезпечують ефективність дії системи естетичного виховання майбутніх учителів-філологів. Рекомендовано до використання у навчально-виховному процесі програми інтегрованих курсів та спеціальні форми позааудиторної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.п/р + Ч489.511.355.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324245 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мороз Т. О. 
Загальнокультурна компонента як засіб естетичного виховання майбутніх учителів іноземної мови : автореф. дис... канд. пед. наук / Т. О. Мороз; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2007. - 20 c. - укp.

Вперше розроблено та методологічно доведено поняття загальнокультурної компоненти як спільнотного регулятиву, що забезпечує причетність особистості до культурного світового простору шляхом усвідомлення глибинних якостей історичного життя, зокрема, історично сформованої системи традицій: звичаїв, обрядів, ритуалів, свят. Наведено методику естетичного виховання з використанням загальнокультурної компоненти у процессі навчання іноземної мови. Розкрито педагогічний потенціал іноземної мови у формуванні загальнокультурної компетентності студентів, засвоєнні ними концептів, що виявляють спорідненість розмаїття творчих процесів людини. Визначено критерії, показники та рівні естетичної вихованості майбутніх учителів іноземної мови, а також основні чинники що заважають її ефективній організації у вищій школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гончаренко Л. П. 
Розвиток естетичних смаків майбутніх учителів засобами сучасної інструментальної музики : Автореф. дис. канд... пед. наук : 13.00.04 / Л. П. Гончаренко; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2002. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано суть та структуру естетичних смаків студентів, роль традиційної та сучасної інструментальної музики різних видів та жанрів у розвитку смакових уподобань і переваг у музично-естетичній діяльності молоді. Визначено суть педагогічних умов використання сучасної інструментальної музики академічного спрямування, взаємодії різних видів мистецтв в естетичному розвитку студентської молоді. Розроблено рекомендації педагогічним працівникам щодо створення умов ефективного розвитку естетичних смаків вихованців засобами різножанрової палітри музичного мистецтва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.355.23 + Щ315 р(4УКР)31-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321749 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Зайцева І. Є. 
Розвиток естетичної культури майбутніх учителів засобами театрального мистецтва : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. Є. Зайцева; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему розвитку естетичної культури майбутніх учителів у історико-педагогічному контексті, розглянуто практичну діяльність вищих педагогічних закладів, визначено сутність і взаємозв'язок педагогічної, естетичної та театральної культур. Проаналізовано поліфункціональну природу і виховний вплив театрального мистецтва на особистість. Уточнено сутність поняття "естетичне виховання засобами театрального мистецтва", його теоретичний та практичний зміст. Обгрунтовано педагогічні умови, критерії, показники рівнів розвитку естетичної культури майбутніх учителів засобами театрального мистецтва в навчально-виховному процесі в педагогічних інститутах та університетах. Запропоновано продуктивну методику розвитку естетичної культури майбутніх вчителів засобами театрального мистецтва як складової професійної підготовки, обгрунтовано доцільність її впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315644 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Побережна Л. Л. 
Розвиток естетичної культури студентів музично-педагогічних факультетів засобами української музики : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. Л. Побережна; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 19 c. - укp.

Науково обгрунтовано методичні системи розвитку естетичної культури майбутнього вчителя музики; розроблено компонентний склад естетичної культури, критерії, особливості прояву в педагогічній діяльності. Розкрито можливості українського музичного мистецтва як засобу розвитку естетичної культури особистості. Обгрунтовано і експериментально перевірено педагогічні умови, методику, форми і етапи розвитку естетичної культури студентів у процесі індивідуального музично-виконавського навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.355 + Щ31р(4УКР)3-34 + Ю817.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА313485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Подрєзов В. А. 
Формування духовної культури майбутнього вчителя засобами музичного мистецтва : Автореф. дис. канд. пед. наук : 13.00.04 / В. А. Подрєзов; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2003. - 20 c. - укp.

Науково обгрунтовано і практично перевірено систему музичної творчої позааудиторної діяльності студентів з формування домінантних компонентів духовної культури майбутнього вчителя: потребу у самовдосконаленні; розвиненість особистісно-змістової сфери; спрямованість творчо-перетворювальної діяльності та сформованість комунікативної культури особистості. Для формування духовної культури майбутнього вчителя засобами музичного мистецтва було розроблено макро- і мікротехнологію цього процесу, творчі завдання, а також відповідні педагогічні умови. В результаті проведеної експериментальної роботи доведено ефективність впливу музичного мистецтва на формування духовної культури майбутнього вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР) + Ч489.511.355.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА327815 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кір'ян М. М. 
Формування естетичних почуттів у майбутнього вчителя комплексом мистецтв у процесі навчальної діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук / М. М. Кір'ян; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2005. - 20 c. - укp.

Розвинуто визначення суті поняття естетичних почуттів. Розроблено й запропоновано систему щодо формування даних почуттів майбутніх учителів, реалізовану у теоретичній моделі: систематизовано критерії відбору художніх творів. Визначено й обгрунтовано психолого-педагогічні умови ефективного застосування комплексу мистецтв у навчальній діяльності. Розроблено систему методів, прийомів, вправ і завдань, які забезпечують результативність діяльності студентів. Розкрито можливості поетапної реалізації основних завдань з формування естетичних почуттів. Модифіковано програму інтегрованого курсу теорії й історії педагогіки з метою їх формування та творчого розвитку студентів. Розроблено модель формування естетичних почуттів у майбутніх учителів на базі комплексу мистецтв.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА340866 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Долматова М. П. 
Формування естетичного досвіду студентів філологічних факультетів вищих педагогічних навчальних закладів : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / М. П. Долматова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2007. - 18 c. - укp.

Розглянуто проблему формування естетичного досвіду майбутніх учителів-словесників засобами мистецтва слова на заняттях з іноземної мови. Висвітлено історію та сучасний стан дослідження даної проблеми. Розкрито сутність і структуру естетичного досвіду студентів філологічних факультетів вищих педагогічних навчальних закладів. Розглянуто науково-методичні підходи на іншомовний художній текст як чинник мовно-естетичного впливу. Розкрито психолого-педагогічні підходи щодо визначення рівнів сформованості естетичного досвіду майбутніх учителів-словесників. У навчальний процес впроваджено науково обгрунтовану педагогічну модель процесу формування естетичного досвіду засобами іноземного слова, що реалізується засобом цілеспрямованої організації роботи з оригінальним художнім текстом як твором мистецтва. Розроблено й впроваджено у навчальний процес систему вправ і завдань для читання й аналізу іншомовного художнього тексту в аспекті формування естетичного досвіду студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.355.21 + Ш12-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349403 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Бабенко Т. В. 
Формування естетичного смаку у студентів вищих педагогічних навчальних закладів засобами іноземних мов : Автореф. дис... канд. пед. наук / Т. В. Бабенко; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2006. - 20 c. - укp.

Проаналізовано теоретико-методологічні засади проблеми формування естетичного смаку особистості. Удосконалено визначення естетичної культури і естетичного смаку. Обгрунтовано педагогічні умови формування даного смаку у студентів вищих педагогічних навчальних закладів у процесі роботи з метою удосконалення навичок мовленнєвої діяльності з іноземних мов, а саме: дотримання принципів естетичного виховання, урахування виховних можливостей навчальних дисциплін, додержання методичних вимог під час планування та проведення занять, їх естетичність завдяки ретельному добору допоміжних навчальних матеріалів. Розроблено теоретичну модель та на її базі методику формування естетичного смаку засобами таких матеріалів: оригінальних літературних текстів, тематичних навчальних фільмів, творів живопису і фотографічного мистецтва. Запропоновано засоби візуалізації мовленнєвої діяльності студентів творами образотворчого мистецтва. Досліджено послідовність їх сприйняття та подано вправи до кожного з етапів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.355.26

Шифр НБУВ: РА346127 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Андрощук І. В. 
Формування естетичної культури майбутніх викладачів спеціальних дисциплін професійних навчальних закладів швейного профілю : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. В. Андрощук; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - К., 2008. - 21 c. - укp.

Розкрито суть естетичної культури майбутніх викладачів спеціальних дисциплін швейного профілю за умов зростання вимог до підготовки інженерно-педагогічних працівників. Визначено місце естетичної культури у структурі професійної підготовки даних фахівців. Проаналізовано стан формування естетичної культури у ВНЗ. Теоретично обгрунтовано концептуальні засади формування естетичної культури майбутніх викладачів спеціальних дисциплін швейного профілю. Обгрунтовано й експериментально перевірено модель, педагогічні умови та засоби її формування. Створено та структуровано зміст навчального курсу "Організація і методика виховної роботи". Визначено критерії та рівні сформованості естетичної культури даних студентів. Розроблено та впроваджено у практику діяльності ВНЗ, що здійснюють підготовку викладачів спеціальних дисциплін швейного профілю, методичні рекомендації щодо формування естетичної культури, а також навчальний курс "Організація та методика виховної роботи".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.355 + М4 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360582 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Пономарьова О. М. 
Формування музично-естетичних орієнтацій майбутніх учителів у позанавчальній діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. М. Пономарьова; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2007. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему сучасної педагогічної теорії й практики - формування музично-естетичних орієнтацій учителів у позанавчальній діяльності. Виділено основні підходи до визначення сутності даних орієнтацій учителів, розкрито їх ознаки як важливого чинника професійно-педагогічної діяльності. Проаналізовано роль, інформаційні та організаційні особливості позанавчальної діяльності у формуванні зазначених орієнтацій учителів, розроблено критерії, показники та визначено рівні їх сформованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)31-34 + Ч489.511.355.23 + Ч489.511.385

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350698 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Берестенко О. Г. 
Формування музично-естетичних смаків студентів педагогічних університетів у процесі художньо-творчої діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук / О. Г. Берестенко; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено особливості прояву, а також визначено критерії та показники оцінки рівнів сформованості музично-естетичних смаків, музичних переваг студентської молоді. Науково обгрунтовано педагогічні умови формування даних смаків у процесі художньо-творчої діяльності. Доведено доцільність впровадження сукупності таких педагогічних умов засобами цієї діяльності, а саме: проведення цілеспрямованої роботи з метою формування музично-естетичних смаків студентів як важливої складової їх загальної та професійної культури, стимулювання набуття студентами соціокультурного досвіду практичного втілення даних смаків за різних форм художньо-творчої діяльності, забезпечення можливості регулярного сприйняття студентами музичних творів, їх самостійної оцінки та подальшого обговорення у межах факультативного мистецтвознавчого курсу "Світ музики", інтегрування музично-естетичних знань студентів у сферу професійно-педагогічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.355.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356520 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського