Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Штомпель Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Ковач І. В. 
Ефективність застосування зубної пасти Бленд-а-мед (кальці-стат) на етапах профілактики карієсу зубів у дітей / І. В. Ковач, Г. В. Штомпель, І. М. Щербина // Мед. перспективи. - 2008. - 13, № 4. - С. 110-112. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

На основании клинических исследований подтверждены алгоритмы профилактики кариеса зубов у детей дошкольного возраста с использованием индивидуальных средств гигиены полости рта. Доказано, что эффективность профилактики кариеса зубов в детском возрасте может быть повышена за счет использования зубных паст патогенетической направленности, к которым принадлежит зубная паста Бленд-а-мед (кальци-стат), и зависит от возраста ребенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р120.42 + Р733.661.21-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15785 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Штомпель Г. В. 
Обгрунтування застосування біофлавоноїдів в комплексі профілактики карієсу зубів у дітей : автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.01.22 / Г. В. Штомпель; Ін-т стоматології АМН України. - О., 2010. - 20 c. - укp.

Досліджено питання підвищення ефективності профілактики карієсу зубів у дітей з використанням лікувально-профілактичного комплексу, який складається з рослинного адаптогену "Софора японська" та препарату кальцію "Кальцію цитрат". Встановлено, що поширеність карієсу зубів у віці від 3 до 6-ти років збільшується в 2,2 рази, а інтенсивність ураження в 2,3 рази. Визначено, що карієсогенний раціон, позбавлений біофлавоноїдів, викликає у експериментальних тварин відповідні обтяження каріозного процесу зубів. Доведено, що комплексне застосування препаратів, які містять біофлавоноїди та кальцій має потужний протикаріозний, антимікробний, антиоксидантний ефект і здатність стимулювати процеси мінералізації в твердих тканинах зубів і кісткових структурах. Проведено оцінювання за клінічних умов структурно-функціонального стану кісткової тканини у дітей 3 - 6-ти років. Встановлено зворотний кореляційний зв'язок між мінеральною щільністю кісткової тканини й інтенсивністю каріозного процесу. Ефективність карієспрофілактичної дії, даного лікувально-профілактичного комплексу, за клінічними показниками карієсу зубів є найвищою у дітей, яким розпочато профілактику з 3-х років. Висока ефективність лікувально-профілактичного комплексу у дітей 3 - 6-ти років підтверджується нормалізацією гігієнічних індексів, показників біохімічних та імунологічних досліджень і покращенням структурно-функціонального стану кісткової тканини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.661.210.40-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376129 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Штомпель Г. В. 
Динаміка стану неспецифічної резистентності в порожнині рота у дітей 3 - 6 років м. Дніпропетровська / Г. В. Штомпель // Мед. перспективи. - 2010. - 15, № 2. - С. 91-95. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проведенные исследования определили сниженный уровень адаптационно-компенсаторных реакций и функциональной активности АОС, что отражается на состоянии иммунологической реактивности и неспецифической резитентности в полости рта у детей 3 - 6 лет. Установленные изменения поддаются коррекции путем применения разработанного лечебно-профилактического комплекса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.661.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15785 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ковач І. В. 
Результати коригувальної дії біофлавоноїдів на тверді тканини зубів щурів в умовах експерименту / І. В. Ковач, Г. В. Штомпель, О. А. Макаренко // Мед. перспективи. - 2010. - 15, № 1. - С. 4-6. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проведенное биохимическое исследование пульпы зубов у крыс позволило установить, что наиболее эффективно предотвращает нарушения активности фосфатаз пульпы, а следовательно, и процессов минерализации в твердых тканях зубов комплексное применение препаратов настойки софоры японской и цитрата кальция.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р661.21-29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15785 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чернишова Є. 
Управління процесом підготовки та професійного зростання науково-педагогічних кадрів в умовах євроінтеграції / Є. Чернишова, Г. Штомпель, В. Саюк // Шлях освіти. - 2010. - № 1. - С. 8-12. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Для розв'язання проблеми якісної підготовки науково-педагогічних працівників (НПП) запропоновано низку методологічних підходів. Наведено концепцію визначення пріоритетів управління процесом професійного зростання науково-педагогічних кадрів у контексті ідей Болонського процесу. Висвітлено чотири групи проблем реформування докторських програм підготовки, що мають відображатись в об|рунтуванні пріоритетів управління. Наведено схему управління процесом підготовки докторів філософії та професійного зростання НПП. Висвітлено методологію організації докторської освіти в університетах різних країн. Зазначено про важливість формування в дослідників готовності до професійного зростання. Проведено аналіз способів координування професійного самозростання НПП в організації. Зазначено, що подальше дослідження технічних та управлінських компетентностей доктора філософії залежно від професійно-посадової кар'єри сприятиме вдосконаленню форм докторату.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4) + Ч216(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Штомпель Г. О. 
Чи варто ставати досконалішим? Концептуальні шляхи реформування післядипломної освіти в Україні / Г. О. Штомпель // Гуманіт. науки. - 2005. - № 1. - С. 6-17. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Штомпель Г. О. 
Концептуалізація постдипломних кваліфікацій у новій редакції МСКО / Г. О. Штомпель // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 1. - С. 54-60. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Здійснено концептуалізацію постдипломних кваліфікацій у новій редакції Міжнародної стандартної класифікації освіти (МСКО) 2011 р. для формування вихідних теоретичних положень модернізації терціарної (третинної − автор вважає термін невдалим) освіти. Розглянуто постдипломні кваліфікації як точку перетину вищої й післядипломної освіти, професійних та академічних компетентностей. Зазначено, що концептуалізація постдипломних кваліфікацій окреслює потребу в об’єктивних засобах, понад усе стандартах, для зменшення суб’єктивності оцінювання їх виконання. Зосереджено увагу на Примірному рамковому стандарті (ПРС) постдипломних кваліфікацій, розроблених Науково-дослідним інститутом післядипломної педагогічної освіти Університету менеджменту освіти НАПН України, який відкриває можливість розпочати узгоджене упорядкування інших стандартів педагогічної освіти. Висвітлено онтологічне бачення об’єкта теорії післядипломної освіти як розвитку професіоналізму бакалаврів, магістрів, докторів філософії та докторів наук для модернізації терціарної практики на інноваційному шляху до суспільства знань. Констатовано, що концептуалізація постдипломних професійних кваліфікацій у МСКО обгрунтовує бачення терціарної практики як перетину формування професійності й розвитку професіоналізму. Урізноманітнення філософсько-концептуальних засад державно-громадського управління освітою сприяє демократизації здобуття постдипломних кваліфікацій у процесі професійного розвитку й зростання педагогічних кадрів.

Осуществлена концептуализация постдипломных квалификаций в новой редакции Международной стандартной классификации образования (МСКО) 2011 г. для формирования исходных теоретических положений модернизации терциарного (третичного − автор считает термин неудачным) образования. Рассмотрены постдипломные квалификации как точка пересечения высшего и последипломного образования, профессиональных и академических компетенций. Отмечено, что концептуализация постдипломных квалификаций определяет потребность в объективных средствах, прежде всего стандартах, для уменьшения субъективности оценки их выполнения. Учитывая сказанное, внимание сосредоточено на Примерном рамочном стандарте (ПРС) постдипломных квалификаций, разработанных Научно-исследовательским институтом последипломного педагогического образования Университета менеджмента образования НАПН Украины, который открывает возможность начать согласованное упорядочение других стандартов педагогического образования. Освещено онтологическое видение объекта теории последипломного образования как развития профессионализма бакалавров, магистров, докторов философии и докторов наук для модернизации терциарной практики на инновационном пути к обществу знаний. Констатировано, что концептуализация постдипломных профессиональных квалификаций в МСКО обосновывает видение терциарной практики как пересечения формирования профессионализма и развития профессионализма. Разнообразие философско-концептуальных основ государственно-общественного управления образованием способствует демократизации получения постдипломных квалификаций в процессе профессионального развития и роста педагогических кадров.

Carried conceptualization of graduate qualifications in the new edition of the International Standard Classification of Education (ISCED) 2011 to form the initial theoretical assumptions of modernization of tertiary (tertiary - the author considers the concept of a bad education). Graduate qualifications considered as the point of intersection of higher and postgraduate education, professional and academic competencies. It is noted that the conceptualization of graduate qualifications determines the need for objective means, first of all standards to reduce the subjectivity of assessment of their performance. Having said that, the focus is on the Model Framework of Standards (PRS) postgraduate qualifications developed by the Research Institute of Postgraduate Education of the University of Education Management NAPS of Ukraine, which opens the possibility to start a consistent ordering of the other standards of teacher education. Lit ontological vision of the object of the theory of post-graduate education as the development of professional bachelors, masters, PhDs and doctors for the modernization of tertiary practices on innovative ways to the knowledge society. It was stated that the conceptualization of graduate professional qualifications in tertiary ISCED vision justifies the practice as a form of intersection of professionalism and professional development, a variety of philosophical and conceptual foundations of public-public educational administration promotes democratization obtaining postgraduate qualifications in the process of professional development and growth of teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)78 я86

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського