Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (15)
Пошуковий запит: (<.>A=Щербакова К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Щербакова К. Й. 
Методика формування елементів математики в дошкільників : навч. посіб. для студ. спец. "Дошкільне виховання" ВНЗ III, IV рівня акредитації / К. Й. Щербакова; Європ. ун-т. - К. : Вид-во Європ. ун-ту, 2011. - 261 c. - Бібліогр.: с. 257-260. - укp.

Показано значення математичного розвитку дітей дошкільного віку. Доведено, що ознайомлення дітей з різними видами математичної діяльності в процесі цілеспрямованого навчання орієнтує їх на розуміння зв'язків і відносин. Висвітлено теоретичні основи методики математичного розвитку дітей дошкільного віку. Увагу приділено формуванню у них уявлень про дискретні величини (конкретні множини), число та лічбу, форму предметів. Висвітлено процес підготовки та навчання дошкільників обчислювальної діяльності, розвитку у дітей орієнтування в просторі та часі. Розглянуто проблему готовності дітей до школи. Розкрито роль керівника та методиста дошкільного навчального закладу в організації роботи з формування елементів математичних знань у дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.383

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА753879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Щербакова К. Й. 
Підготовка майбутніх вихователів до формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку : навч. посіб. для студ. ВНЗ / К. Й. Щербакова, О. Г. Брежнєва; Маріуп. держ. ун-т. - Донецьк : Ландон - XXI, 2012. - 198 c. - Бібліогр.: с. 188-198 - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні аспекти проблеми формування пізнавальної активності у дітей дошкільного віку, проаналізовано сутність та структуру поняття "пізнавальна активність". Охарактеризовано аспекти готовності вихователя дошкільного навчального закладу до формування пізнавальної активності у дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768704 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Щербакова К. 
Підготовка майбутніх вихователів до забезпечення логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку / К. Щербакова, О. Брежнєва // Рідна шк.. - 2011. - № 4/5. - С. 35-39. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено роль ВНЗ як базової ланки освіти у формуванні професіоналізму майбутнього педагога, який повинен вміти працювати в умовах професійної конкуренції, розуміти, що тільки високий професіоналізм, творчість і ініціатива допоможуть посісти гідне місце в суспільстві та самореалізуватися в обраній професії. Розкрито значення та місце теоретико-педагогічної підготовки студентів. Розроблено модель формування готовності майбутніх вихователів до забезпечення логіко-математичного розвитку дошкільників, яка побудована так, що різні форми і методи роботи зі студентами поєднуються в їх різноманітті та складності: активні методи навчання, творчі завдання різного рівня складності, навчальні ігри тощо. Відмічено способи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів на лекціях: експрес-опитування, дискусії, короткі тематичні бесіди, семінарсько-практичні заняття.

Освещена роль ВУЗ как базового звена образования в формировании профессионализма будущего педагога, который должен уметь работать в условиях профессиональной конкуренции, понимать, что только высокий профессионализм, творчество и инициатива помогут занять достойное место в обществе и самореализоваться в избранной профессии. Раскрыто значение и место теоретико-педагогической подготовки студентов. Обоснованна разработанная модель формирования готовности будущих воспитателей к обеспечению логико-математического развития дошкольников, которая построена так, что различные формы и методы работы со студентами сочетаются в их многообразии и сложности: активные методы обучения, творческие задания разного уровня сложности, обучающие игры и т.п. Отмечены способы активизации учебно-познавательной деятельности студентов на лекциях: экспресс-опрос, дискуссии, короткие тематические беседы, семинарско-практические занятия.

Highlight the role of the university as a basic level of education in shaping the future of professional teachers, who must be able to work in a professional competition, understand that only a high level of professionalism, creativity and initiative will help to take their rightful place in society and self-fulfillment in their chosen profession. Revealed the importance and place of the theoretical and pedagogical training of students. Reasonably developed by the authors model of preparedness for future educators to ensure that the logical-mathematical development of preschool children, which is constructed so that the various forms and methods of working with students to combine their diversity and complexity: active teaching methods, creative tasks of varying complexity, learning games, etc. n. Pointed out ways to improve learning and cognitive activities of students in class: Quick poll, discussions, short thematic discussions, seminars and practical classes.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Щербакова К. Й. 
Сучасні підходи до навчання старших дошкільників розв'язання арифметичних задач / К. Й. Щербакова, Л. І. Зайцева // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 40. - С. 87-90. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Відзначено, що в зв'язку з переходом освітніх закладів на 12-річний термін навчання в школі з шести років, актуалізується потреба оновлення змісту програм для дітей старшого дошкільного віку. Доведено, що за допомогою спеціально організованої освітньої роботи можна успішно навчати дітей віком 5 - 6-ти років розв'язанню арифметичних задач. Запропоновано способи здійснення зв'язку між узагальненою числовою дією та конкретними умовами задачі: формальний і змістовий. Визначено, що в процесі розв'язання арифметичних задач навчання необхідно спрямувати на виокремлення, аналіз і засвоєння визначеного типу відношень, які складають структуру задачі (відношення частина - ціле, рівність - нерівність). Підсумовано, що використання моделей впливає на процес розв'язання арифметичних задач і допомагає утримувати текст у пам'яті, що значно полегшує аналіз змісту задачі.

Обращено внимание на то, что в связи с переходом образовательных учреждений на 12-летний строк обучения в школе с шести лет, актуализируется необходимость в обновлении содержания программ для детей старшего дошкольного возраста. Доказано, что с помощью специальной организованной образовательной работы можно успешно обучать детей возрастом 5 - 6-ти лет решению арифметических задач. Предложены способы осуществления связи между обобщенным числовым действием и конкретными условиями задачи: формальный и смысловой. Установлено, что в процессе решения арифметических задач обучение необходимо направлять на выделение, анализ и усвоение определенного типа отношений, которые составляют структуру задачи (отношение часть - целое, равность - неравность). Подытожено: использование моделей влияет на процесс решения арифметических задач и помогает удерживать текст в памяти, что значительно облегчает анализ содержания задачи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч411.383

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Щербакова К. В. 
Зміцнення ділової репутації промислового підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / К. В. Щербакова; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2013. - 22 c. - укp.

Уточнено поняття "ділова репутація промислового підприємства" (ДРПП). Виявлено особливості діагностування ДРПП. Установлено взаємозв'язок між конкурентоспроможністю промислового підприємства та його діловою репутацією. Розроблено процес визначення конкурентного статусу промислового підприємства на ринку. Запропоновано визначати відхилення типу ДРПП від позитивного як патологію у її формуванні. Подано інтерпретації ДРПП. Класифіковано патології у формуванні ДРПП. Виявлено дуальну перцептивно-експлікативну сутність процесу формування ДРПП, що базується на результатах його рефлексивної взаємодії із зовнішнім оточенням. Запропоновано стратегічні альтернативи зміцнення ДРПП та напрями їхньої реалізації. Використано метод аналізу ієрархій для визначення релевантного напряму реалізації стратегічної альтернативи зміцнення ДРПП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА397516 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Щербакова К. Й. 
Формування навичок безпеки життя в контексті самореалізації особистості дошкільника / К. Й. Щербакова, Л. В. Макаренко // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 13. - С. 414-418. - Бібліогр.: 5 назв - укp. - пол. - рус. - англ.

Розглянуто теоретичні аспекти узгодженості таких основних життєвих сил дитини, як прагнення до самореалізації, саморозвитку та самозбереження. Проаналізовано стан проблеми формування у дошкільників навичок безпеки життєдіяльності.

Рассмотрены теоретические аспекты согласования таких основных жизненных сил ребенка, как стремление к самореализации, саморазвитию и самосохранению. Представлено анализ состояния проблемы формирования у дошкольников навыков безопасности жизнедеятельности.

The article deals with theoretical aspects necessary consistency of such basic vitalities of the child, as the desire for self-realization, self-development and self-preservation. It offers analysis of the problem in formation of preschool life-safety skills.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Щербакова К. Й. 
Теорія і методика логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку : навч. посіб. для студентів спец. "Дошкільна освіта" ден. і заоч. форми навчання / К. Й. Щербакова, О. Г. Брежнєва. - Мелітополь : Вид. будинок ММД, 2015. - 199 c. - Бібліогр.: с. 181-190, в кінці глав - укp.

Розкрито завдання логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку. Розглянуто становлення, сучасний стан і перспективи розвитку методики вивчення дошкільниками елементів математики. Обгрунтовано загальнодидактичні принципи і форми навчання елементам математики. Розкрито зміст та методи логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку. Висвітлено особливості організції логіко-математичного розвитку дітей зазначеної вікової групи. Викладено дидактико-методичні підходи до розвитку уявлень про множину у дітей четвертого року життя. Увагу приділено формуванню у дітей понять про число, математичні та логічні операції. Подано інформацію про логіко-математичний розвиток дітей в процесі ознайомлення їх з величиною предметів (розміром). Розкрито особливості часових уявлень у дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.383 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА796307 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Щербакова К. Й. 
Вступ до спеціальності для студентів напряму підготовки 6.010101 "Дошкільна освіта" : навч. посіб. / К. Й. Щербакова, Л. В. Макаренко; Маріуп. держ. ун-т. - 2-ге вид., оновл. - Мелітополь : Вид. будинок Мелітоп. міськ. друк., 2015. - 179 c. - Бібліогр.: с. 137-143 - укp.

Подано інформацію про форми власності освіти та форми навчання у ВНЗ. Обгрунтовано принципи організації педагогічного процесу у ВНЗ. Приділено увагу самостійній роботі студентів як компоненту навчального процесу ВНЗ. Розглянуто організацію такої роботи студентів спеціальності "Дошкільна освіта". Розкрито сутність і зміст професійної діяльності вихователя дошкільного навчального закладу. Охарактеризовано особистість педагога зазначеного навчального закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч41 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797235 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Фунтікова О. О. 
Викладання методик дошкільної освіти : [навч. посіб. для студентів магістратури спец. 012 "Дошкільна освіта"] / О. О. Фунтікова, К. Й. Щербакова; Маріуп. держ. ун-т, Запоріз. класич. приват. ун-т. - Мелітополь : Видавн. будинок Мелітоп. міськ. друк., 2016. - 190 c. - Бібліогр.: с. 189-190 - укp.

Розкрито основи дидактико-теоретичної, психолого-педагогічної та професійно-методичної підготовки майбутніх викладачів до викладання методик дошкільної освіти у ВНЗ. Розглянуто галузеві стандарти підготовки таких фахівців. Викладено наукові, теоретичні, методологічні основи та сучасні технологічні засади підготовки майбутніх фахівців, а також методи контролю й оцінювання результатів навчання студентів ВНЗ. Проаналізовано готовність майбутнього викладача ВНЗ до викладання методик дошкільної освіти та його професіогенез.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА808906 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Роганова Г. О. 
Оцінка ліквідності та платоспроможності підприємства кондитерської промисловості / Г. О. Роганова, К. В. Щербакова // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2020. - 26, № 4. - С. 71-80. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено такі категорії фінансів підприємств, як "ліквідність" і "платоспроможність" (ПС). Виявлено відмінності у тлумаченні понять ліквідності та ПС, а також суперечливість взаємозв'язків між ними та іншими показниками фінансового стану підприємств. З'ясовано ступінь ліквідності та ПС об'єкта дослідження за допомогою різних методів дослідження (коефіцієнтного аналізу, аналізу балансу підприємства та матриці збалансування ліквідності). Розраховано показники ПС і ліквідності для "Кондитерської фабрики "А.В.К." м. Мукачево" за період 2015 - 2017 рр. Визначено, що ступінь ПС суб'єктів підприємництва виражається через ліквідність їхнього балансу. Досліджено класифікацію активів балансу підприємства залежно від ступеня ліквідності та пасивів балансу залежно від термінів їх погашення. З'ясовано, що протягом дослідженого періоду ліквідність балансу підприємства не була абсолютною, спостерігався дефіцит абсолютно ліквідних оборотних активів, недостатність обсягів запасів і готової продукції, значне перевищення сум дебіторської заборгованості над кредиторською, та, як наслідок, неспроможність підприємства сплачувати свої поточні зобов'язання. З'ясовано, що оптимальним методом здійснення дослідження можливого ризику незбалансованої ліквідності є побудова матриці її балансування. Результати проведеного аналізу підтверджують незбалансовану ліквідність, зокрема нестачу власних ліквідних ресурсів і виникнення стану неплатоспроможності підприємства. Визначено основні фактори впливу на ліквідність і ПС підприємства та запропоновано заходи щодо вдосконалення управління ПС і ліквідністю.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.71-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Професійна підготовка педагогів дошкільної освіти в умовах європейського вибору: проблеми, пошуки, здобутки : [колект.] монографія / О. Г. Брежнєва, М. Ф. Андрєєва, О. О. Березіна, О. Л. Бухало, Ю. О. Демидова, Ю. М. Косенко, С. І. Макаренко, Л. В. Макаренко, А. О. Охрименко, О. О. Фунтікова, К. Й. Щербакова; ред.: О. Г. Брежнєва; Маріупольський державний університет. - Мелітополь : Мелітоп. міськ. друк., 2020. - 321 c. - Бібліогр.: с. 286-318 - укp.

Висвітлено теоретико-методичні засади професійної підготовки педагогів дошкільної освіти в умовах європейського вибору і презентовано оригінальні дослідження з питань оновлення дошкільної освіти, новітні технології розвитку дітей дошкільного віку. Розглянуто теоретико-методичне забезпечення професійної підготовки педагогів дошкільної освіти. Доведено оновлення дошкільної освіти у вимірах сьогодення:теоретико-методичні аспекти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА851513 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського