Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (33)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Щербан Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Максименко С. Д. 
Професійне становлення молодого вчителя : Навч. посіб. для студ. пед. вузів / С. Д. Максименко, Т. Д. Щербан. - Ужгород : Закарпаття, 1998. - 105 c. - Бібліогр.: 70 назв. - укp.

Висвітлюються психолого-педагогічні проблеми становлення молодого вчителя, зокрема, психологічні особливості педагогічної діяльності, комунікативна функція діяльності вчителя, модель професійно-педагогічного спілкування, стилі спілкування. Окреслено психолого-педагогічні умови розвитку комунікативної компетентності молодого вчителя та особливості рефлексивного навчання початкуючих учителів розв'язувати педагогічні (психодидактичні) задачі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ч489.511.202 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Щербан Т. Д. 
Психологія навчального спілкування : Моногр. / Т. Д. Щербан; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : Міленіум, 2004. - 345 c. - Бібліогр.: 270 назв. - укp.

Проаналізовано методологічні засади теорії навчального спілкування, висвітлено психологічні особливості професійно-педагогічної діяльності. Розглянуто умови рефлексивного навчання уміння розв'язувати педагогічні задачі, описано механізми психічного розвитку людини. Наведено характеристику видів управління навчанням, зокрема компетентності - системи здібностей до спілкування вчителя, визначено стилі спілкування. Розкрито теоретичні засади продуктивності навчального спілкування.

Проанализированы методологические основы теории учебного общения, освещены психологические особенности профессионально-педагогической деятельности. Рассмотрены условия рефлексивного обучения умения решать педагогические задачи, описаны механизмы психического развития человека. Приведена характеристика видов управления обучением, в частности компетентности - системы способностей к общению учителя, определены стили общения. Раскрыты теоретические основы продуктивности учебного общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х953.4:Ч30 + Ч314 + Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656413 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Щербан Т. Д. 
Психологія навчального спілкування : Автореф. дис... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Т. Д. Щербан; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2005. - 32 c. - укp.

Розроблено концепцію навчального спілкування як системи "суб'єкт - предмет - суб'єкт". З'ясовано будову процесу навчального спілкування, його функції та властивості. Показано, що продуктивність навчального спілкування визначається рівнем опанування вчителем комплексу навичок, розкрито зміст цього комплексу. Виявлено, що функціональна структура дослідженого спілкування має грунтуватися на засадах майєвтики та сугестивності навчальних предметів. Запропоновано методику побудови майєвтичного діалогу й аналізу художнього твору в аспекті сприймання його учнем та у системі тріади: суб'єкт - предмет - суб'єкт. Розроблено методики діагностики ефективності процесу професійного становлення молодого вчителя, обгрунтовано методи вияву навчальної майстерності учителів. Запропоновано систему засобів розвитку навичок вчителя у навчанні, яка грунтується на механізмах розвитку комунікативної компетентності, а також розв'язування педагогічних задач.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.4 + Ю983.030.2-994 + Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337888 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пітюлич М. І. 
Особисті селянські господарства: стан та перспективи розвитку (Регіональні дослідження) : монографія / М. І. Пітюлич, В. В. Гоблик, Т. Д. Щербан, В. П. Мікловда, Я. І. Токар; ред.: М. І. Пітюлич; Мукачів. держ. ун-т, НАН України. - Мукачево : Вид-во МДУ, 2016. - 154 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та прикладні проблеми розвитку особистих селянських господарств (ОСГ) Закарпатської області. Досліджено демографічний розвиток, зайнятість та доходи членів ОСГ. Досліджено економічну ефективність функціонування ОСГ як важливого суб'єкта господарювання в регіоні. Запропоновано підходи до формування фінансово-кредитного механізму стимулювання розвитку господарств населення регіону.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)324.2 + У9(4УКР-4ЗАК)324.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА803977 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Просторова організація туристично-рекреаційної сфери регіону : [колект.] монографія / Т. Д. Щербан, І. М. Чучка, В. П. Братюк, Г. В. Машіка, О. О. Маслиган; ред.: В. В. Папп; Мукачів. держ. ун-т. - Мукачево : Ред.-вид. центр МДУ, 2016. - 268, [1] c. - Бібліогр.: с. 255-266 - укp.

Висвітлено питання удосконалення державної політики розвитку туризму, його стратегічні пріоритети, планування діяльності туристичних дестинацій регіону. Визначено шляхи і напрямки вдосконалення туристично-рекреаційної діяльності на гірських територіях Карпат, формування ефективної парадигми управління розвитком підприємств рекреації та туризму в межах кластерного утворення. Проаналізовано суспільно-географічні дослідження рекреаційно-туристичних моноутворень, взаємозалежність процесу ціноутворення на підприємствах сфери гостинності, суспільні проблеми розвитку культурної спадщини регіону. Визначено перспективи розвитку спеціалізованих видів туризму в регіоні, зокрема природного, екологічного, сільського зеленого, велосипедного, військового.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)684.243

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА809105 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Наука та освіта: актуальні проблеми досліджень на сучасному етапі : зб. тез доп. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф., [19 - 20 трав. 2016 р., Мукачево] / ред.: Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик, В. І. Кобаль; Мукачів. держ. ун-т, Мукачів. міськрада, ДВНЗ "Ужгород. нац. ун-т", Закарпат. Угор. ін-т ім. Ференца Ракоці II. - Мукачево, 2016. - 379 c. - укp.

Обговорено проблеми педагогічної та психологічної освіти за умов євроінтеграції, історичні, філософські та правові питання розвитку науки та освіти в третьому тисячолітті, сучасні тенденції в економіці та управлінні. Охарактеризовано особливості туристично-рекреаційної роботи в освітньому процесі ВНЗ й вирішення прикладних наукових завдань. Розглянуто актуальні проблеми сучасних технологій виробництва та сфери обслуговування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч21 я431(4УКР) + Ч30 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА805415 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мистецька освіта в європейському соціокультурному просторі XXI століття : матеріали I Міжнар. наук.-практ. конф., 20 - 21 квіт. 2017 р., Мукачево / ред.: Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик, В. В. Папп; Мукачів. держ. ун-т, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Опол. ун-т. - Мукачево : РВВ МДУ, 2017. - 318 c. - укp. - рус.

Розглянуто історичну ретроспективу, теорію та методику, проблеми та перспективи мистецької освіти. Проаналізовано інтеграційні тенденції в розвитку музичної педагогіки XX ст. Охарактеризовано акордеонно-баянну творчість польського композитора А. Кшановського. Досліджено специфіку формування варіантності у церковному співі Закарпаття XVII - початку XX ст. Розкрито питання формування індивідуального стилю педагогічної діяльності майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанної підготовки. Увагу приділено специфіці фахової підготовки майбутніх учителів музики до інтеркультурного діалогу за умов поліетнічного регіону.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ. р(4) я431

Шифр НБУВ: ВА815183 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції : зб. тез доп. за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф., 26 - 27 жовт. 2017 р., Мукачево / ред.: Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик, В. В. Папп; Мукачів. держ. ун-т, НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих, Наук. ун-т ім. Етвеша Лоранда, Пряшів. ун-т. - Мукачево : Мукачів. держ. ун-т, 2017. - 508 c. - укp. - slo. - англ.

Розглянуто питання щодо сучасних підходів до навчання і виховання за умов модернізації освіти України з урахуванням євроінтеграційних процесів. Описано особливості формування пізнавальних інтересів школярів у позаурочній діяльності. Наведено характеристику особистісних якостей учителя початкових класів. Приділено увагу психологічним умовам професійного становлення особистості. Описано особливості проведення уроків музичного мистецтва в інклюзивних класах початкової школи. Визначено вплив народного декоративно-прикладного мистецтва на розвиток особистості дошкільника. Розкрито роль самостійної роботи у навчальній діяльності молодших школярів на уроках іноземної мови. Визначено місце інформаційної культури в системі компетентностей майбутнього вчителя початкових класів. Розглянуто проблеми дослідження готовності майбутніх вихователів до професійнох діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА820343 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах Євроінтеграції : зб. тез доп. за матеріалами ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 25 - 26 жовт. 2018 р., Мукачево / ред.: Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик, В. В. Папп, Г. В. Товканець, М. В. Горват, М. І. Кузьма-Качур, Н. В. Лалак; Мукачів. держ. ун-т, НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих, Пряшів. ун-т, Наук. ун-т ім. Е. Лоранда, Вища лінгвіст. шк., Ун-т ім. Я. Кохановського, Мукачів. держ. ун-т. - Мукачево : МДУ, 2018. - 489 c. - укp.

Обговорено проблеми сучасного розвитку європейського освітнього простору, формування загальних і професійних компетенцій за умов розширення міжнародного ринку праці. Висвітлено питання толерантності комунікації у навчанні. Розглянуто нормативно-правові засади професійної підготовки фахівців з кібербезпеки у США. Обгрунтовано інтегрований підхід до реалізації завдань валеологічного виховання дошкільників. Охарактеризовано засоби комп'ютерного моделювання в навчанні та практичній підготовці інженерів у галузі легкої промисловості. Обгрунтовано критерії та показники визначення готовності викладачів закладу освіти до застосування Інтернет-технологій у професійній діяльності. Проаналізовано вплив ЗМІ на формування агресивної поведінки дитини. Розкрито можливості використання фольклору як засобу логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА829996 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мистецька освіта в європейському соціокультурному просторі XXI століття : матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф., 19 - 20 квіт. 2018 р., Мукачево / ред.: Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик, В. В. Папп, О. Й. Фізеші, Н. М. Попович; Мукачів. держ. ун-т, Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника, Львів. нац. муз. акад. ім. М.В. Лисенка, Ін-т музики акад. Я. Длугоша, Литов. акад. музики і театра, Ніредьгаз. ун-т. - Мукачево : Вид-во МДУ, 2018. - 214 c. - укp. - пол. - англ.

Розглянуто проблеми та перспективи розвитку теорії та методики мистецької освіти, питання кадрового забезпечення освітньої діяльності в мистецькій сфері, а також інноваційні процеси в контексті практики викладання мистецьких дисциплін. Висвітлено культурно-історичні аспекти становлення мюзиклу. Проаналізовано вплив фольклору на ладо-інтонаційне мислення І. Мартона (на прикладі хорових творів). Розглянуто політкультурні реалії мистецької освіти як чинник формування художньо-естетичного світосприйняття. Увагу приділено формуванню виконавської концепції музичного твору у процесі фахової підготовки студента-музиканта. Наведено класифікаційні характеристики музикотерапії. Подано інформацію про маску та ляльку як важливі компоненти художньої образності сучасних театралізованих видовищ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ03(4) я431(0) + Ч311.355.23 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА830732 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : зб. тез доп. за матеріалами ІІI Всеукр. наук.-практ. конф., 16 - 17 трав. 2019 р., Мукачево / ред.: Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик, В. А. Пігош, В. В. Папп, В. І. Кобаль, О. В. Максютова; Мукачів. держ. ун-т, Мукачів. міськрада, Луц. нац. техн. ун-т, Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Мукачево, 2019. - 648 c. - укp. - рус.

Обговорено актуальні проблеми та перспективи розвитку психолого-педагогічної науки й освіти, тенденції розвитку суспільно-політичного й освітньо-культурного простору. Висвітлено сучасні орієнтири розвитку економіки, управління та інженерії. Проаналізовано стан і перспективи розвитку туристично-рекреаційної галузі регіону та сфери гостинності в умовах поглиблення евроінтеграційних процесів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч21 я431(4УКР) + Ч30 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА834416 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції : зб. тез доп. за матеріалами III Міжнар. наук.-практ. конф., 24 - 25 жовт. 2019 р., Мукачево / ред.: Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик, Г. В. Товканець, В. І. Кобаль, М. В. Горват, М. І. Кузьма-Качур, Н. В. Лалак, Т. М. Мочан, О. М. Хома, С. Ю. Човрій; Мукачів. держ. ун-т, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих ім. І. Зязюна НАПН України, Пряшів. ун-т, Наук. ун-т ім. Е. Лоранда, Вища лінгвіст. шк., Ун-т ім. Я. Кохановського. - Мукачево : Вид-во МДУ, 2019. - 558 c. - укp.

Обговорено проблеми розвитку творчої особистості в сучасному освітньому просторі як пріоритет національної та європейської освіти, особливості трансформацій у системі початкової освіти, проблему вдосконалення форм освітньої діяльності у підготовці конкурентоспроможних фахівців у вищій школі України та зарубіжжя. Виокремлено принципи забезпечення дієвості системи формування міжетнічної толерантності майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки в магістратурі. Висвітлено особливості мовленнєвої діяльності у дошкільників із порушенням мовлення. Увагу приділено формам і видам заохочення та покарання у виховному процесі загальноосвітньої школи. Запропоновано структурну модель професійного іміджу майбутнього політолога. Подано інформацію щодо виховання основ моральної поведінки дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованої гри. Простежено генезис наукових досліджень процесу становлення системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів на Закарпатті в 20 - 30-х рр. XX ст. Наведено характеристику довірливого ставлення як передумови гуманних взаємин. Розкрито сутність розвитку пізнавального інтересу майбутнього фахівця дошкільної освіти. Проаналізовано ефективність спілкування майбутніх учителів початкової школи у процесі діалогічної взаємодії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА838112 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гоблик В. В. 
Прикладна соціологія: логістика і методи дослідження : навч. посіб. / В. В. Гоблик, Т. Д. Щербан; Мукачівський державний університет. - Мукачево : РВВ МДУ, 2021. - 107 c. - Бібліогр.: с. 56-63 - укp.

Розглянуто питання, що відносяться до емпіричного, прикладного способу отримання соціологічних знань. Прикладна соціологія - це система методологічних, методичних і процедурних правил та заходів, направлених на вивчення соціальних факторів, що вимагають верифікації. Виходячи із даного визначення, вже сама прикладна соціологія ділиться на три рівні: методологічний, методичний та процедурний. Під методологічним рівнем прикладної соціології слід розуміти основну, яка грунтується на визначеній гносеологічній парадигмі, теоретичну або концептуальну модель, що лежить в основі вивчення та інтерпретації предметів і результатів досліджень. Методичний рівень виражається у здійсненні соціологічних вимірів соціальних явищ та процесів, і пов'язаних з ним методів збору та обробки емпіричної інформації розглядаються питання, пов'язані з підготовкою проведення соціологічних досліджень. Розглянуто практично всі основні методи збору первинної соціологічної інформації. Надано характеристику кожного методу і з точки зору його переваг, і з позиції його обмеженості у виявленні сукупності соціальних факторів. Викладено питання, які відносяться до післядослідницького етапу роботи. Обгрунтовано, як здійснити узагальнення, відображення та інтерпретацію отриманих результатів дослідження, а також про те, які існують можливості та способи використання соціологічної інформації в управлінській діяльності щодо прогнозування соціальних процесів.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5 и

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848033 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції "Мистецька освіта в європейському соціокультурному просторі XXI століття" : [зб. тез доп.] / ред.: Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик, В. І. Кобаль, Н. М. Попович; Мукачівський державний університет, Львівська національна музична академія імені Миколи Лисенка, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Гуманістично-природничий університет імені Яна Длугоша в Ченстохові, Словацька академія наук, Віденська консерваторія. - Мукачево : МДУ, 2021. - 188 c. - укp.

Висвітлено проблеми та перспективи розвитку теорії та методики мистецької освіти. Розкрито можливості використання сучасних інформаційних технологій в музичній педагогіці. Розглянуто питання формування та вдосконалення музично-вокального слуху майбутнього співака-виконавця. Охарактеризовано виконавський процес інтонування музичного змісту. Показано значення мотивації та організації самостійної роботи учнів-баяністів при вивченні музичного матеріалу. Розглянуто музично-ігрову діяльність як засіб виховання гуманістичної спрямованості особистості дитини дошкільного віку. Висвітлено проблему сценічного хвилювання музиканта-виконавця. Увагу приділено питанням розвитку регіональної культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р(4)65 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА850389 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції "Мистецька освіта в європейському соціокультурному просторі XXI століття", [м. Мукачево, Україна, 22 - 23 квітня 2020 р.] : [зб. тез доп.] / ред.: Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик, В. І. Кобаль, Н. М. Попович; Мукачівський державний університет, Львівська національна музична академія імені М. В. Лисенка, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Гуманістично-природничий університет імені Яна Длугоша в Ченстохові, Словацька академія наук, Віденська консерваторія. - Мукачево : Мукачів. держ. ун-т, 2020. - 271 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - угор. - пол.

Обговорено проблеми і перспективи розвитку мистецької освіти, кадрового забезпечення освітньої діяльності у мистецькій сфері, напрями підвищення якості фахової підготовки. Розглянуто проблематику розвитку регіональної культури, арт-терапії як мистецтва реконструкції внутрішнього світу особистості та її соціальних зв'язків. Охарактеризовано інноваційні процеси у контексті практики викладання мистецьких дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р(4)65 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА851143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Психологічне забезпечення професіогенезу фахівціі торгівлі і сфери послуг : монографія / М. С. Корольчук, В. М. Корольчук, О. В. Полунін, І. О. Корнієнко, Т. Д. Щербан, С. М. Миронець, І. В. Мостова, К. О. Кушніренко, А. М. Сипливий, Л. Ф. Вербицька, Ю. В. Дроздова, О. В. Коновалова, І. С. Птуха, О. С. Шатілова, Н. С. Чернега, М. В. Авраменко, А. М. Бідюк; ред.: М. С. Корольчук; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т., 2021. - 287 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Висвітлено різнобічні наукові погляди щодо сутності та інтерпретації психологічного забезпечення професійного розвитку працівників торгівлі й сфери послуг відповідно до специфіки підготовки майбутніх фахівців та пріоритетів наукових пошуків кафедри. Уперше представлено комплексне дослідження професіогенезу особистості у динаміці - від самовизначення до оволодіння професійними компетентностями у процесі навчання у ЗВО та професійного становлення. Висвітлено підхід щодо концептуальних моделей дослідження, визначення зовнішніх і внутрішніх чинників, а також психологічних компонент особистості, що сприяють ефективності професійної діяльності фахівців. Розроблено психологічні програми розвитку особистості у системі психологічного забезпечення професіогенезу працівників торгівлі й сфери послуг, які можна використовувати у різних відомствах та установах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.9

Шифр НБУВ: ВА851785 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Щербан Т. Д. 
Професійне становлення молодого вчителя як психологічна проблема : Дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. Д. Щербан; Академія педагогічних наук України, Інститут психології. - К., 1995. - 160 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю940.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС48153 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Щербан Т. Д. 
Професійне становлення молодого вчителя як психологічна проблема : Дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. Д. Щербан; Академія педагогічних наук України, Інститут психології. - К., 1995. - 160 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю940.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС48153 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Професійна підготовка фахівців у системі дошкільної та початкової освіти в умовах політкультурного середовища: теоретико-практичний аспект : колект. монографія / Т. О. Атрощенко, Х. В. Барна, Т. І. Бондар, С. Г. Гавришко, О. М. Добош, В. В. Іванова, О. М. Кас'яненко, В. І. Кобаль, А. К. Микуліна, К. М. Михайлова, О. М. Пинзеник, Г. І. Рего, Н. М. Русин, М. О. Томашевська, О. М. Фенцик, О. Й. Фізеші, О. І. Чекан, М. Т. Черепаня, Н. І. Черепаня, М. В. Швардак, Т. Д. Щербан, Г. В. Щербан; ред.: В. І. Кобаль; Мукачівський державний університет. - Мукачево : Ред.-видав. центр МДУ, 2021. - 433 c. - Бібліогр.: с. 399-430 - укp.

Представлено результати науково-дослідницької діяльності авторського колективу щодо професійної підготовки фахівців у системі дошкільної та початкової освіти. Висвітлено історичні та теоретико-методичні аспекти розвитку освіти, навчання та виховання. Визначено актуальні питання навчання та виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах полікультурного середовища. Презентовано досвід організації процесу підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах сучасної системи освіти. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти готовності вихователів до роботи в умовах інклюзії. Досліджено проблеми культурологічного підходу до підготовки педагога засобами національного мистецтва. Увагу приділено сучасним підходам до організації контролю й оцінки знань, умінь і навичок студентів із дошкільної педагогіки. Подано інформацію щодо реалізації принципу акмеологічного підходу у формуванні професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами проєктування. Висвітлено філологічно-методичний аспект формування професійної компетентності під час підготовки вчителя початкових класів у ЗВО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА855268 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Універсальні навички XXI століття: педагогічні акценти професійної підготовки і вищої освіти = Universal Skills of the 21st Century: Pedagogical Emphasis in Professional Training and Higher Education : [колект. монографія] / Н. М. Авшенюк, Т. Д. Щербан, Р. Бернатова, П. Демень, Н. С. Ліба, Н. О. Постригач, В. В. Примакова, Є. Саболч, Г. В. Товканець, О. С. Товканець, Т. Яніцка-Панек, Д. Є. Зябловська, О. І. Кіліченко, В. І. Кобаль, К. О. Кришінець-Андялошій, Н. В. Лалак, О. М. Ліба, О. О. Мішулинець, О. О. Островський, М. М. Паук, Г. І. Рего, І. С. Синевич, Л. М. Фенчак, С. Ю. Човрій; ред.: Н. М. Авшенюк, Г. В. Товканець; Мукачівський державний університет, Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна. - Ужгород : Рік-У, 2022. - 335 c. - Бібліогр.: с. 307-331 - укp.

Наведено результати науково-дослідницької діяльності авторського колективу щодо педагогічних акцентів формування універсальних навичок в системі загальної, професійної і вищої освіти. Обґрунтовано компетентнісний підхід у розвитку особистості. Розкрито моделі та підходи до забезпечення якості у підготовці та професійному розвиткові вчителів. Проаналізовано сучасні трансформації педагогічної освіти у міжнародному освітньому просторі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА860433 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського