Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (20)
Пошуковий запит: (<.>A=Щербина Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Щербина Д. В. 
Оптимизация инвестиционных расходов бюджета на основе моделирования межвременного обмена полезностями / Д. В. Щербина // Економіка пром-сті. - 2005. - № 3. - С. 97-104. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Зроблено спробу аналізу міжчасового обміну корисностями як об'єктивного фактора, що формує інвестиційний інтерес суб'єкта. Розроблено модель оптимізації обсягу бюджетних інвестиційних витрат з урахуванням даного фактора.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чигарев В. В. 
Электромагнитное поле сварочного тока при односторонней сварке балок коробчатого сечения / В. В. Чигарев, В. И. Щетинина, С. В. Щетинин, А. Л. Кондратенко, Д. О. Щербина // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. - 2006. - Вип. 16. - С. 128-131. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Встановлено закономірності розподілу і величини електромагнітного поля зварювального струму під час одностороннього зварювання балок коробчатої сечі. Розроблено спосіб одностороннього високошвидкісного зварювання балок коробчатого перетину, який забезпечує якісне формування швів на флюсовій подушці.

Установлены закономерности распределения и величины электромагнитного поля сварочного тока при односторонней сварке балок коробчатого сечения. Разработан способ односторонней высокоскоростной сварки балок коробчатого сечения, обеспечивающий качественное формирование швов на флюсовой подушке.

Regularities of welding current electromagnetic field distribution and quantity at one-side welding of box section beam is stated. Method of the one-sided high speed welding at the box section beam is developed. It is ensure qualitative forming of thejoints on the flux bad.


Ключ. слова: Электромагнитное поле, односторонняя сварка, балка
Індекс рубрикатора НБУВ: К641.51-11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69254 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Чигарев В. В. 
Электромагнитное поле сварочного тока при односторонней сварке плоских изделий / В. В. Чигарев, В. И. Щетинина, С. В. Щетинин, А. Л. Кондратенко, Д. О. Щербина // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. - 2005. - Вип. 15. - С. 117-120. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Встановлено закономірності дії зазору у стику пластин на електромагнітне поле зварювального струму. Оптимальний зазор, встановлений експериментально, забезпечує максимальне значення поля і якісне формування швів за одностороннього зварювання на флюсовій подушці.

Установлены закономерности действия зазора в стыке пластин на электромагнитное поле сварочного тока. Оптимальный зазор, установленный экспериментально, обеспечивает максимальное значение поля и качественное формирование швов при односторонней сварке на флюсовой подушке.

The regularities chink in joint influence on welded current electromagnetic field is stated. Determine experimental optimum chick is ensure the maximum meaning of field and joints qualitative formation at one-side welding on the flux bed.


Ключ. слова: Односторонняя сварка, электромагнитное поле, зазор
Індекс рубрикатора НБУВ: К641.51-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69254 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Щербина Д. В. 
Формування активної комунікативної позиції учнів основної школи засобами імітаційно-ігрового навчання : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Д. В. Щербина; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено проблеми формування активної комунікативної позиції учнів основної школи в процесі імітаційно-ігрового навчання. Уточнено поняття "активна комунікативна позиція", виділено структуру цього складного особистісного утворення, визначено сутність і зміст активної комунікативної позиції підлітків. Виокремлено критерії, показники та рівні активності комунікативної позиції учнів, розроблено методику діагностики наявного рівня сформованості активної комунікативної позиції школярів. Виявлено та перевірено ефективність сукупності дидактичних умов, які забезпечують результативне формування активної комунікативної позиції підлітків засобами імітаційно-ігрового навчання. Розроблено технологію формування дослідженого особистісного утворення засобами імітаційно-ігрового навчання. Апробовано ефективність методичних рекомендацій учителем української мови та літератури щодо формування в учнів основної школи активної комунікативної позиції в процесі імітаційно-ігрового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.25 + Ч421.252.46 + Ю983.402.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364264 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Щербина Д. В. 
Формування активної комунікативної позиції учнів основної школи засобами імітаційно-ігрового навчання: теорія та практика : монографія / Д. В. Щербина; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2012. - 139 c. - Бібліогр.: с. 110-123 - укp.

Узагальнено досвід наукового осмислення феномена активної комунікативної позиції особистості та виділено основні підходи його тлумачення з позицій філософської, психологічної та педагогічної наук. Представлено розроблені концептуальні положення формування активної комунікативної позиції учнів основної школи. Визначено та конкретизовано зміст, структурні компоненти, критеріальні та рівневі характеристики активної комунікативної позиції учнів. Обгрунтовано та вдосконалено сукупність дидактичних умов, які забезпечують результативність імітаційно-ігрового навчання в активізації комунікативної позиції учнів основної школи. Визначено методичні вимоги до імітаційно-ігрових форм і методів. Розроблено методику проведення занять з української літератури, побудованих на принципах комунікативної спрямованості та рольової взаємодії у системі відносин учитель - учні, методику проведення рольових і ділових ігор на основі вільного вибору завдань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.0 + Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА758253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Щербина Д. В. 
Структурна модель творчої комунікативної позиції майбутніх учителів / Д. В. Щербина // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 12. - С. 353-356. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто зміст і сутність творчої комунікативної позиції майбутніх учителів, її структура, показники та рівні вияву. Наведено модель формування творчої комунікативної позиції студентів у процесі професійної підготовки.

Рассмотрены содержание и сущность творческой коммуникативной позиции будущих учителей, ее структура, показатели и уровни проявления. Представлена модель формирования творческой коммуникативной позиции студентов в ходе профессиональной подготовки.

The article considers the content and essence of creative communicative position of the future teachers, its structure, parameters and expression levels. It presents the model of forming creative communicative position of students in the process of professional training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Щербина Д. В. 
Зміст та сутність творчої комунікативної позиції майбутнього вчителя / Д. В. Щербина // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 33. - С. 252-257. - Бібліогр.: 7 назв - укp. - рус. - англ.

Розглянуто зміст і сутність творчої комунікативної позиції майбутніх учителів. Проаналізовано різні підходи до тлумачення цього поняття в наукових джерелах. З’ясовано, що спілкування є неодмінною умовою інтелектуальної і соціальної діяльності, найважливішим джерелом пізнання світу, збагачення думок, почуттів, духовності особистості. На основі теоретичного аналізу ключових понять визначено ознаки творчої комунікативної позиції майбутнього учителя. Виявлено їх найважливіші показники. Встановлено, що творча комунікативна позиція є складним особистісним утворенням, яке характеризується наявністю інтересу та стійкої потреби в систематичному спілкуванні, емоційним задоволенням на всіх етапах комунікативної діяльності, здатністю осмислювати процес спілкування, здатністю встановлювати та підтримувати необхідні контакти, оволодінням якостями, важливими для міжособистісних стосунків.

Рассмотрено содержание и суть творческой коммуникативной позиции будущих учителей. Проанализированы разные подходы к толкованию этого понятия в научных источниках. Установлено, что общение является неотъемлемым условием интеллектуальной и социальной деятельности, важнейшим источником познания мира, обогащения мысли, чувств, духовности личности. На основе теоретического анализа ключевых понятий определены признаки творческой коммуникативной позиции будущего учителя. Выявлены их важнейшие показатели. Определено, что творческая коммуникативная позиция является сложным личностным образованием, которое характеризуется наличием интереса и стойкой потребности в систематическом общении, эмоциональным удовлетворением на всех этапах коммуникативной деятельности, способностью осмысливать процесс общения, способностью устанавливать и поддерживать необходимые контакты, овладение качествами, важными для межличностных отношений.

Examined the content and nature of creative communicative position of future teachers. Analyzed different approaches to the interpretation of this concept in scientific sources. Found that communication is an essential condition for intellectual and social activities, the most important source of knowledge of the world , enriching thoughts, feelings and spirituality of the person. On the basis of theoretical analysis of key concepts identified signs of creative communicative position of the future teacher. Identified their key indicators. Determined that the creative communicative position is complicated personal education, which is characterized by a persistent interest and the need for systematic communication, emotional satisfaction at all stages of communicative activity, the ability to comprehend the process of communication , the ability to establish and maintain the necessary contacts , mastering the qualities that are important for interpersonal relationships.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Щербина Д. А. 
Блок-схема удосконаленої системи тривалого моніторингу рівня глюкози в крові людини / Д. А. Щербина, Є. Б. Яворська // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Радіотехніка. Радіоапаратобудування. - 2015. - Вип. 61. - С. 122-130. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розроблено блок-схему вдосконаленої системи тривалого моніторингу рівня глюкози Guardian Real-Time. Описано роботу блоків і зв'язків між ними. Сформовано вимоги до складових частин ручки-шприца. Одержана блок-схема дозволить вдосконалити систему тривалого моніторингу рівня глюкози в крові людини Guardian Real-Time, а саме автоматизувати обрахунок та введення необхідної кількості інсуліну, що в свою чергу дозволить значного спростити інсулінотерапію. Також системою зможуть користуватись люди усіх вікових категорій, а також люди із вадами зору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р345.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29126:Рад.тех. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Щербина Д. В. 
Жестикуляція вчителя у структурі зовнішньої педагогічної техніки / Д. В. Щербина // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 34. - С. 357-362. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

На основі порівняльного аналізу міміки, жестів, поз запропоновано таку класифікацію: комунікативні, описово-образотворчі та модальні жести. Розглянуто значення жестикуляції вчителя у структурі зовнішньої педагогічної техніки. Проаналізовано особливості її використання в професійно-педагогічній діяльності. Акцентовано особливу увагу на тому, що зовнішня педагогічна техніка є одним із засобів вияву педагогом своєї особистості, професіоналізму, що значно розширює педагогічні можливості впливу на учнів. Зауважено, що володіння жестикуляцією сприяє досягненню зовнішньої виразності педагога, який повинен навчитися диференціювати й адекватно інтерпретувати невербальну поведінку учнів, розвивати вміння «читати за обличчям», розуміти мову тіла; прагнути розвивати, розширювати діапазон засобів спілкування шляхом тренувальних вправ і самоконтролю зовнішньої техніки.

На основе сравнительного анализа мимики, жестов, поз предложена такая классификация: коммуникативные, описательно-изобразительные и модальные жесты. Рассмотрено значение жестикуляции учителя в структуре внешней педагогической техники. Проанализированы особенности ее использования в профессионально-педагогической деятельности. Акцентировано особое внимание на том, что внешняя педагогическая техника является одним из средств проявления педагогом своей личности, профессионализма, что значительно расширяет педагогические возможности воздействия на учащихся. Отмечено, что владение жестикуляцией способствует достижению внешней выразительности педагога, который должен научиться дифференцировать и адекватно интерпретировать невербальное поведение учащихся, развивать умение «читать по лицу», понимать язык тела; стремиться развивать, расширять диапазон средств общения путем тренировочных упражнений и самоконтроля внешней техники.

Based on the comparative analysis of facial expressions and body language the following classification is suggested: communicative gestures; descriptive-figurative gestures; modal gestures. Significance of teacher’s body language in the structure of external pedagogical technique is discussed. Peculiar features of using body language in professional educational activity are analyzed. Special attention is paid to the fact that external pedagogical technique is one of the teacher’s means of expressing their personality and professionalism; it considerably expands the pedagogical opportunities of influencing the pupils. It is concluded that mastering body language facilitates the teacher’s expressive appearance; the teacher should learn to differentiate and properly interpret the pupils’ non-verbal behavior, develop the facial reading skills, understand the body language; strive to develop and expand the variety of communication means through training exercises and self-control of external technique.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Педагогічне дорадництво: комплекс програмних матеріалів профільної підготовки магістрів : [навч. посіб.] / Н. В. Гузій, Т. І. Бурлаєнко, Д. В. Щербина, В. І. Саюк, І. В. Рашковська; ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2016. - 258 c. - укp.

Висвітлено питання проектування оригінального змісту підготовки освітніх консультантів - нової педагогічної спеціальності, що вперше була запроваджена у вітчизняну педагогічну освіту відповідно до створеного стандарту (освітньо-кваліфікайних характеристик, освітньо-професійної програми, засобів діагностики). Розглянуто економіко-правові питання педагогічного дорадництва, особливості експертизи освітніх ініціатив, проблеми комунікативної культури. Увагу приділено методиці викладання загальнопедагогічних дисциплін, основам педагогічного консультування, педагогічній інноватиці, управлінню педагогічними проектами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА807616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Русо А. 
Кипуча річка. Пригоди і відкриття в Амазонії : [оповідь дослідника] / А. Русо; Пер.: Д. Щербина. - Харків : Віват, 2018. - 121, [6] c. - (Серія "TED books"). - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д890(77)02 + Ш6(7СПО)6-44

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА818242 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського