Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Яланська С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Яланська С. П. 
Психологічні засади розвитку творчості майбутніх учителів біологічних дисциплін: теорія і практика : монографія / С. П. Яланська; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. - Полтава, 2010. - 332 c. - Бібліогр.: 358 назв. - укp.

Розкрито теоретико-психологічні засади розвитку творчості майбутніх учителів біології. Описано методики дослідження педагогічної творчості в галузі біології, визначено рівні розвитку творчості. Проаналізовано взаємозв'язок розвитку творчості вчителя й учнів під час вивчення біології. Увагу приділено питанням розвитку творчості студентів-біологів за результатами дослідження.

Раскрыты теоретико-психологические основы развития творчества будущих учителей биологии. Описаны методики исследования педагогического творчества в области биологии, определены уровни развития творчества. Проанализирована взаимосвязь развития творчества учителя и учеников при изучении биологии. Внимание уделено вопросам развития творчества студентов-биологов по результатам исследования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + Ю945.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА728480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Яланська С. П. 
Аналіз особливостей організації самостійної роботи студентів у вищих навчальних закладах / С. П. Яланська, Т. В. Панасенко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22. - С. 304-309. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Зазначено, що головною метою педагогічної системи за сучасних умов розвитку української освіти є формування творчої особистості, що здатна до активної самостійної діяльності. Формування самостійності майбутніх учителів забезпечує їх розвиток творчості, одержання міцних наукових знань, вмінь і навичок, що відповідає вимогам Болонського процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Яланська С. П. 
Психологія розвитку творчої компетентності майбутніх учителів : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / С. П. Яланська; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. - К., 2012. - 34 c. - укp.

Запропоновано новий концептуальний підхід до розгляду психологічної сутності та проблем творчої компетентності, створено концепцію розвитку творчої компетентності майбутніх учителів. Визначено основні тенденції, психологічні умови та засоби розвитку творчої компетентності студентів. Розкрито зміст понять "професійна компетентність", "творча компетентність". Визначено зміст і структуру моделі розвитку творчої компетентності майбутніх учителів, що базується на основних структурних компонентах професійної компетентності, інтеграція яких на найвищому рівні забезпечує зростання рівня педагогічної творчості. Обгрунтовано програму реалізації концептуальної моделі у спеціально створеному навчально-виховному середовищі ВНЗ. Обгрунтовано зміст та етапи розвитку творчої компетентності майбутніх учителів, а саме: підготовчий етап (установка на розвиток творчої компетентності); діагностичний етап (психодіагностика показників розвитку творчої компетентності); розвивальний етап (компоненти професійної компетентності: особистісно-розвивальний, діяльнісно-розвивальний, комунікативний, фаховий тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + Ю945.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА390536 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Яланська С. П. 
Розвиток творчого потенціалу студента в умовах вищого навчального закладу / С. П. Яланська // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 148-153. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано змістову складову розвитку творчої компетентності майбутніх фахівців у навчально-виховному процесі: особистісно-розвивальному, діяльнісно-розвивальному, комунікативному, фаховому та опанування досвіду. Виокремлено підготовчий, діагностичний та розвивальний етапи розвитку творчої компетентності. Презентовано авторську програму моделі розвитку творчої компетентності майбутніх вчителів, в структурі якої визначено п’ять компонентів та відповідні кожному з них рівні професійної компетентності (репродуктивний, пошуковий, творчий). На основі результатів анкетування вчителів Полтавської області (176 респондентів) названо основні групи самостійної роботи майбутніх вчителів і відповідні їм специфічні види діяльності. На прикладі організації самостійної роботи студентів V курсу університету у процесі вивчення дисципліни "Етнопсихологія" показано вплив виконання самостійних робіт на формування системи професійних знань, ключових компетенцій, вмінь когнітивного та діяльнісного компонентів особистості. Викладено види контролю та критерії оцінювання знань студентів з вищеназваного курсу.

Проанализирована содержательная составляющая развития творческой компетентности будущих специалистов в учебно-воспитательном процессе: личностно-развивающем, деятельно-развивающем, коммуникативном, профессиональном и освоения опыта. Выделены подготовительный, диагностический и развивающий этапы развития творческой компетентности. Представлена авторская программа модели развития творческой компетентности будущих учителей, в структуре которой определены три компонента и соответствующие каждому из них уровни профессиональной компетентности (репродуктивный, поисковый, творческий). На основе результатов анкетирования учителей Полтавской области (176 респондентов) названы основные группы самостоятельной работы будущих учителей и соответствующие им специфические виды деятельности. На примере организации самостоятельной работы студентов V курса университета в процессе изучения дисциплины "Этнопсихология" показано влияние выполнения самостоятельных работ на формирование системы профессиональных знаний, ключевых компетенций, умений когнитивного и деятельностного компонентов личности. Изложены виды контроля и критерии оценки знаний студентов по вышеназванному курсу.

A the present stage, the formation and development of pwersonality capable of thinking independently and creatively is great impotance. There is a need for providing psychological conditions at higher educational institutions aimedat the development of future specialists’ creative potential, which will them to make their own decisions, to adapt quickly to changes and constantly improve themselves.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Максименко С. Д. 
Генетико-креативний підхід: діяльнісне опосередкування особистісного розвитку : монографія / С. Д. Максименко, С. П. Яланська; Інститут психології імені Г. С. Костюка, Національна академія педагогічних наук України, Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка". - Київ : Людмила, 2021. - 523 c. - Бібліогр.: с. 468-502 - укp.

Розкрито джерела і рушійні сили розвитку особистості крізь призму нужди. Обгрунтовано інформаційно-енергетичні властивості, які започатковують вектор її власне перемінних складових: біологічної і соціальної. Визначено джерела активності особистості, переживання, внутрішній світ, структурні компоненти особистості, її спрямованість. За сучасних умов розвитку суспільства конкурентоздатною є креативна особистість, що здійснює творчу діяльність, саморозвивається. Розкрито особливості діяльнісного опосередкування особистісного розвитку через призму генетичної психології, зокрема, генетико-креативного підходу, що базується на принципах: розвитку, переживання, свободи, взаємодії, невизначеності та індетермінізму, терапевтичного ефекту. Представлено основні механізми творчості, розуміння зарубіжними та вітчизняними ученими розвитку творчої особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю92-211 + Ю937-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА847519 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Наукова школа академіка, фундатора генетичної психології Сергія Дмитровича Максименка / ред.: С. П. Яланська. - Київ : Видавництво Людмила, 2021. - 423 c. - Бібліогр.: с. 401-423 - укp.

Ювілейна книга присвячена видатному науковцю - академіку, українському психологу, фундатору наукової школи генетичної психології Сергію Дмитровичу Максименку. Висвітлено аспекти наукової діяльності вченого всеукраїнського та міжнародного рівня. Представлено основні здобутки наукової школи видатного вченого, розкрито анотації дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук та доктора психологічних наук. Розкрито теоретичні засади діяльнісного опосередкування особистісного розвитку в контексті експериментально-генетичного, генетико-моделювального, генетико-креативного методів генетичної психології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю91(4УКР)-715 Максименко С.

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО38434 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сучасні рецепції світоглядно-ціннісних орієнтирів Григорія Сковороди : колект. монографія / ред.: Д. С. Лунін, В. О. Онищенко, В. М. Вадімов, А. О. Агейчева, С. П. Яланська, Н. О. Сайко, Л. М. Рибалко, І. Г. Передерій, О. М. Тур, Т. В. Кушнірова, А. П. Болотнікова, О. С Воробйова, Т. М. Зіненко, В. В. Чернишов, Л. А. Чередник. - Полтава : Нац. ун-т "Полтав. політехніка ім. Юрія Кондратюка", 2022. - 360 c. - укp.

Порушено проблему філософських ідей Григорія Сковороди в умовах війни в Україні. Проаналізовано педагогічну спадщину, літературну творчість "українського Сократа" в сучасному дискурсі. Досліджено життєвий та творчий шлях митця у краєзнавчих аспектах. Увагу приділено репрезентації образу мислителя в мистецтві.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(4УКР)46-8 Сковорода, Г.С. я43 + Ш5(4УКР)4-4 Сковорода Г. С. я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА860395 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

V Всеукраїнська науково-практична конференція "Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи" : матеріали конф., 19-20 листоп. 2019 р. / ред.: М. І. Бурда, І. А. Акуленко, В. Г. Бевз, О. І. Матяш, В. Г. Моторіна, М. В. Працьовитий, Л. А. Семеновська, Н. А. Тарасенкова, О. С. Чашечникова, С. П. Яланська, Є. П. Нелін, В. О. Швець, Т. М. Барболіна, Г. І. Білянін, В. О. Марченко, О. Ю. Москаленко, Ю. Д. Москаленко; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Полтава : Астрая, 2019. - 145 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ З Москаленко Ю. Д., Булава Л. М. Історичні етапи фізико-математичної освіти у Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка З Бурда М. І. Реалізація особистісно орієнтованого підходу в підручниках з математики для старшої школи 7 Акири Ион. Личностно-ориентированное обучение в школьном образовательном процессе по .математике 9 Бевз В. Г. Мобільне освітнє середовище і навчання математики 11 Матяш О. І. Актуальність проблеми розвитку критичного мислення майбутніх учителів математики 13 Моторіна В. Г. Формування науково-дослідницької компетентності магістрів математики 15 Нелін Є. П., Долгова О. Є. Науково-методичні особливості оновлених підручників математики старшої профільної школи 17 Срмрнпягька Л. А. Пр.дагпрімна спадщина М Огтппрпадеккпрп в кпнтркгті ~ " - - - -- - - - - - j - JT -JT " " модепнізаиії освіти Укпаїни 19 it і Тарасенкова Н. А. Формування «Soft Skills» у навчанні математики: до постановки проблеми 22 Триус Ю. В. Актуальні проблеми, здобутки та перспективи навчання методів оптимізації та дослідження операцій у вищій школі 24 Швець В. О. До питання про формування поняття алгебраїчного виразу в курсі алгебри і початків аналізу 26 СЕКЦІЯ І. МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ТВОРЕННЯ І ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМ НАВЧАННЯ МА ТЕМА ТИКИ І ОСОБИСТІСТЬ 28 СЕКЦІЯ 2, АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТА ЗДОБУТКИ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ Босовський М. В., Коломієць О. М. Проблеми перехресного вступу до магістратури Гібалова Н. В. Математична підготовка майбутніх вчителів початкової школи Годованюк Т. Л., Мещеряков Р. О. Використання навчальних подкастів у методичній підготовці майбутніх учителів математики Кононоеич Т. О. Особливості процесу прийняття рішення при опануванні математичних знань Лутфуллін М. В., Лутфуллін В. С. Внесок Д. Пойа в розвиток методики викладання математики Москаленко О. А. Деякі шляхи організації навчального контенту з методики навчання математики Muyun Xiang, Shkolnyi Oleksandr Students’ motivation to study matrix theory during mastering a course of higher mathematics Працьовитий M. В., Требенко О. О., Школьнии О. В., Гончаренко Я. В. Про введення інституту менторства при підготовці майбутніх вчителів математики за дуальною формою здобуття освіти СЕКЦІЯ3. ТЕХНОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ У ПРОЦЕСІ НА В ЧАННЯ МА ТЕМА ТИКИ Ачкан В. В., Ілісеа А. С. Математичні конкурси та олімпіади як засоби розвитку творчої особистості учнів Білянін Г. І. Освітні проекти як техніка формування математичної компетентності в умовах НУШ Вінніченко О. О. Особливості формування добірок задач «живоїматематики» для учнів 5-6 класів Возносименко Д. А., Шумигай С. М. Підготовка майбутніх учителів математики до використання технології «перевернутого навчання» на уроках математики здоров ’язберігаючого змістуХоврак С. М. Творчість учителя — це сучасний підхід до навчально-пізнавальної діяльності учнів Черкаська JI. П., Матяш Л. О. Особливості формування позитивної мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів СЕКЦІЯ 4. ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦТНО-КОМУНТКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ УМА ТЕМА ТИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ ОСОБИСТОСТІ. Барболіна Т. М. Використання комп ’ютерних тренажерів при вивченні теорії ігор Бобилсв Д. Є., Гудим Т. Ю. Розв 'язування задач оптимізації, орієнтованих на розвиток особистості, засобами хмарного середовища СоСаїс Васильєва К. С. Проектування електронного навчального курсу «Олімпіада з математики» Дмитрієнко О. О. Застосування хмарних технологій у процесі навчання математики Дубовик В. В., Іщенко Г. В. Використання платформи bigbluebutton у навчанні лінійної алгебри студентів педагогічних університетів Коваленко О. В., Соломка С. О. Використання мобільних додатків у процесі підготовки сучасного вчителя математики Козакова К. В. ІКТ як засіб перевірки теоретичних знань учнів із теми «Чотирикутники» в курсі геометрії основіюї школи Кравченко В. Г. Використання систем дистанційного та змішаного навчання під час вивчення алгебри та початків аналізу Крамаренко Т. Г. Компетентнісно-орієнтоване навчання математики з використанням оновленого навчального посібника «Інноваційні ІКТ навчання математики» Красницький М. П. Інтенсифікація формування обов’язкових результатів навчання з математики Криворучко 1.1., Ковтанюк М. С. Використання мобільних додатків для оптимізації самостійної діяльності студентів Кривцова О. П. Аспекти підготовки майбутніх фахівців у галузі комп’ютерних наук Мамон О. В. Можливості сучасних мобільних додатків для навчання математики Махомета 1. М., Іягай І. М., Шумигай С. М. Використання інформаціино- комунікаційних технологій у процесі навчання дисципліни «Методи обчислень» Медведєва М. G., PvuHuubKuu С. Сі. Сінянал■слидіг Ідмшяі»ипдиїм «и ***•’ СЕКЦІЯ 5. ВИКОРИСТАННЯ НАВЧА. ОСОБИСТОСТІ З МАТЕМАТИКИ У ВИВЧЕННІ 85 Зайцева О. І. "Гра в коробці. Математика" я формування математичних компетентностей учн 87 Кузьменко Г. М. Дидактичні аспекти застосуванн у курсі електротехніки 89 Макаренко К. С., Макаренко В. /., Макар орієнтований підхід до реалізації міжпредмеї 92 і біофізики Овчаров С. М., Овчарова К. В. Міжпредметні зв’я 93 Піт ель I. М., Бондаренко Ю. О., Левіна I. В. Мі формування у здобувачів освіти природничо-наукоі 95 Саенко О. В. Екстремальні задачі оптики у підготовки учнів 97 Шило I. М., Хорольсъкий О. В. Формування мап учнів під час виконання лабораторних робіт з фіз 99 вимірювального комплексу УЧА СНИШ КОНФЕРЕНЦІЇ


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО38746 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського