Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Ялліна В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Ялліна В. Л. 
Проблема розумового виховання старшокласників у вітчизняній педагогічній науці першої половини XX ст. : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. Л. Ялліна; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2011. - 20 c. - укp.

Проаналізовано суть поняття "розумове виховання", встановлено особливості розумового виховання старшокласників, розкрито зародження питань розумового виховання у світовій та вітчизняній педагогічній думці. Визначено, обгрунтовано та розглянуто етапи розвитку ідей розумового виховання в Україні в досліджуваний період (І етап - 1901 р. - лютий 1917 р., ІІ етап - березень 1917 - 1935 р., ІІІ етап - 1936 - кінець 1940-х рр.). Висвітлено досвід організації розумового виховання старшокласників у середніх навчальних закладах України в першій половині ХХ ст. Виявлено основні форми та методи його здійснення в навчально-виховному процесі школи. Встановлено й обгрунтовано шляхи творчого використання досвіду здійснення розумового виховання учнів старших класів сучасними ЗНЗ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 г(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382354 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ялліна В. Л. 
Витоки розвитку ідей розумового виховання у вітчизняній педагогічній думці (ІХ - ХІХ ст.) / В. Л. Ялліна // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2010. - Вип. 3. - С. 28-32. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Охарактеризовано витоки ідей розумового виховання у вітчизняній педагогічній думці. З'ясовано роль розумового виховання у формуванні світогляду дитини, її розумовому розвитку, стимулюванні самостійності й активності у навчанні. Висвітлено внесок провідних вітчизняних діячів освіти (Ф. Прокопович, Г. Сковорода, М. Пирогов, К. Ушинський, С. Миропольський та ін.) щодо визначення сутності, завдань, засобів, форм і методів розумового виховання учнів. Визначено причини особливої уваги педагогів до проблеми розумового виховання.

Охарактеризованы истоки идей умственного воспитания в отечественной педагогической мысли. Выяснена роль умственного воспитания в формировании мировоззрения ребенка, его умственного развития, стимулировании самостоятельности и активности в обучении. Освещен вклад видных представителей педагогической мысли (Ф. Прокопович, Г. Сковорода, Н. Пирогов, К. Ушинский, С. Миропольский и др.) на сущность, задачи, способы, формы и методы умственного воспитания учеников. Определены причины особого внимания педагогов к проблеме умственного воспитания.

Source of intellectual upbringing ideas development in Ukrainian pedagogical thought have been presented. The role of intellectual education in forming the outlook, mentality, encouraging self-managed activity of a child have been illustrated. The contribution of the progressive Ukrainian pedagogues (F. Prokopovich, G. Skovoroda, K. Ushinskiy, S. Miropolskiy and others) into formulating the main point, problems, methods of intellectual education have been revealed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220 + Ч33(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ялліна В. І. 
Форми і методи розумового виховання старшокласників у гімназіях на поч. ХХ ст. / В. І. Ялліна // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 41. - С. 185-191. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На основі наукової літератури, архівних матеріалів і періодичних видань здійснено аналіз форм і методів розумового виховання старшокласників у середніх навчальних закладах на початку ХХ ст. Встановлено використання наочності, бесід, запитань, письмових та усних робіт, читання творів, практичних занять з різних предметів, освітніх подорожей для розвитку пізнавальних здібностей учнів, вміння міркувати, що сприяло розумовому вихованню учнів.

На основе научной литературы, архивных материалов и периодических изданий осуществлен анализ форм и методов умственного воспитания старшеклассников в средних учебных заведениях в начале ХХ ст. Установлено использование наглядности, бесед, вопросов, письменных и устных работ, чтение произведений, практических занятий по разным предметам, образовательных путешествий для развития познавательных способностей учеников, умения размышлять, что способствовало умственному воспитанию учащихся.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського