Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Янцур М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Козяр М. М. 
Основи машинної графіки (САПР AutoCAD) : Навч. посіб. для студ. пед. і техн. спец. / М. М. Козяр, М. С. Янцур; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2002. - 182 c. - Бібліогр.: с. 159. - укp.

Розглянуто питання історії автоматизації креслярських робіт, користування операційною системою Windows під час побудови графічних зображень інструментальними засобами програми AutoCAD. Наведено ряд графічних вправ, які грунтуються на поетапній побудові зображення контуру плоских та об'ємних деталей.

Рассмотрены вопросы истории автоматизации чертежных работ, пользования операционной системой Windows при построении графических изображений инструментаьными средствами программы AutoCAD. Приведен ряд графических упражнений, основывающихся на поэтапном построении изображения контура плоских и объемных деталей.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.632я73

Шифр НБУВ: ВА636378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Зінченко В. П. 
Формування профорієнтаційної компетентності педагога: теорія і практика : монографія / В. П. Зінченко, В. Б. Харламенко, М. С. Янцур, Н. А. Зінченко, С. В. Осадчий, М. Б. Коломієць; Глухів. нац. пед. ун-т ім. О. Довженка. - Глухів, 2010. - 197 c. - укp.

Висвітлено проблеми готовності особистості до вибору та зміни професії. Розкрито психолого-педагогічні засади формування у майбутніх педагогів (МП) профорієнтаційної компетентності (ПК). Вивчено досвід здійснення підготовки вчителів до профорієнтаційної роботи з молоддю. Розглянуто питання формування ПК у процесі вивчення педагогічної діагностики, підготовки МП до аналізу професій і розробки професіографічних матеріалів для учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч489.511.203 + Ю941.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА738876 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Янцур М. С. 
Словник-довідник з професійної орієнтації : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. С. Янцур. - К. : Слово, 2013. - 175 c. - укp.

Наведено основні терміни та їх сполучення з професійної орієнтації і методики профорієнтаційної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.351.6 я21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Янцур М. С. 
Курсова робота з методичних дисциплін у кредитно-модульній системі організації навчального процесу / М. С. Янцур // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42. - С. 141-146. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зазначено, що одним із видів індивідуальної роботи студента є курсова робота. Розкрито запропоновані на кафедрі професійної педагогіки та трудової підготовки Рівненського державного гуманітарного університету відповідні підходи до змісту, порядку виконання та оцінювання курсової роботи з методичних дисциплін за кредитно-модульною системою. Підсумовано, що виконання курсової роботи за кредитно-модульною системою вимагає від студента систематичної самостійної роботи та відповідного систематичного контролю за її ходом з боку викладача-керівника роботи.

Указано, что одним из видов индивидуальной работы студента является курсовая работа. Рассмотрено предложенные на кафедре профессиональной педагогики и трудовой подготовки Ровенского государственного гуманитарного университета соответствующие подходы к содержанию, порядку выполнения и оценки курсовой работы по кредитно-модульной системе. Подытожено, что выполнение курсовой работы по кредитно-модульной системе требует от студента систематической самостоятельной деятельности и соответствующего систематического контроля над ее ходом со стороны преподавателя-руководителя работы.

In the article are considered offered approaches to contents, order of performance and estimation undergraduate thesis from methodical subjects for credit-modular system of organization of educational process at higher pedagogical educational establishments.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Янцур М. С. 
Підготовленість майбутніх вчителів до профорієнтаційної роботи з учнями загальноосвітніх навчальних закладів / М. С. Янцур, Н. Р. Єзерська, Д. Г. Зброжек // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 40. - С. 115-121. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено, що наявність інтересу до праці та готовність працювати є одним з важливих показників зрілості особистості. З'ясовано, що для проведення профорієнтаційної роботи в школі вчитель повинен досконало володіти основними профорієнтаційними функціями: інформаційною, організаційною, дослідницько-гностичною, комунікативною, методичною, орієнтаційною, мобілізаційною, конструктивною. Проаналізовано результати проведеного педагогічного експерименту з цієї проблеми. Підкреслено необхідність дослідження впливу індивідуальної роботи студентів, особливо виконання курсових та дипломних робіт, участь у роботі проблемних груп, різних видів практик.

Отмечается, что наличие интереса к работе и готовность работать является одним из важных показателей зрелости личности. Определено, что для проведения профориентационной работы в школе учитель должен в совершенстве владеть основными профориентационными функциями: информационной, организационной, исследовательно-гностической, коммуникативной, методической, ориентационной, мобилизационной, конструктивной. Проанализированы результаты проведенного педагогического эксперимента проблемы. Подчеркнута необходимость исследования влияния индивидуальной работы студентов, особенно выполнения курсовых и дипломных работ, участия в работе проблемных групп, разных видов практик.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Янцур М. С. 
Досвід підготовки фахівців з професійної орієнтації в зарубіжних країнах / М. С. Янцур // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 2 (45). - С. 183-192. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Зазначено, що розбудова системи професійної орієнтації в Україні вимагає підготовки відповідних фахівців, які б могли забезпечити свідоме професійне самовизначення випускників ЗНЗ. Розглянуто історичні аспекти становлення та розвитку систем підготовки фахівців з професійної орієнтації в ряді країн світу. Зроблено висновок, що в усіх країнах питанню профорієнтації приділяється належна увага і держави виділяють значні кошти на розвиток системи підготовки та перепідготовки цих фахівців.

Указано, что развитие системы профессиональной ориентации в Украине требует подготовки соответствующих специалистов, которые могли бы обеспечить сознательное профессиональное самоопределение выпускников ОУЗ. Рассмотрены исторические аспекты становления и развития систем подготовки специалистов по профессиональной ориентации в ряде стран мира. Сделан вывод, что во всех странах вопросу профориентации уделяется должное внимание и государства выделяют значительные средства на развитие системы подготовки и переподготовки этих специалистов.

In the article the historical aspects of becoming and development of the systems of preparation of specialists are examined on a professional orientation in a number of countries of the world.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Янцур М. С. 
Підготовка майбутніх учителів технологій до використання інформаційно-комунікаційних технологій в профорієнтаційній роботі з учнями / М. С. Янцур // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 7 (50). - С. 209-214. - Бібліогр.: 26 назв - укp.

Відзначено, що побудова незалежної держави гостро ставить питання про підвищення ролі кожної людини як у професійній, так і в громадській діяльності. Розглянуто передумови, шляхи і вимоги до застосування комп’ютерної техніки в професійній орієнтації. Наведено зміст спеціального курсу для майбутніх учителів технологій з використання інформаційно-комунікаційних технологій в профорієнтаційній роботі з учнями.

Отмечено, что построение независимого государства остро ставит вопрос о роли каждого человека как в профессиональной, так и в общественной деятельности. Рассмотрены предпосылки, пути и требования к применению компьютерной техники в профессиональной ориентации. Приведено содержание специального курса для будущих учителей технологий по использованию информационно-коммуникационных технологий в профориентационной работе с учащимися.

This article discusses prerequisites, ways and requirements to use computer technology in professional orientation and content are a special course for future technology teachers use information and communication technologies in vocational work with pupils.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Янцур М. С.  
Профорієнтаційна підготовка майбутніх педагогів у системі вищої освіти / М. С. Янцур // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6 (49). - С. 199-205. - Бібліогр.: 26 назв - укp.

Відзначено, що вихід України на міжнародні ринки та європейський економічний простір неможливий без високоосвічених кваліфікованих фахівців різних галузей. Розглянуто основні теоретичні передумови, шляхи та зміст реалізації профорієнтаційної підготовки майбутніх педагогів за різними напрямами педагогічної освіти й освітньо-кваліфікаційними рівнями на основі власного досвіду автора та сучасних психолого-педагогічних підходів у галузі освіти та профорієнтації.

Отмечено, что выход Украины на международные рынки и европейское экономическое пространство невозможен без высокообразованных квалифицированных специалистов различных отраслей. Рассмотрены основные теоретические предпосылки, пути и содержание реализации профориентационной подготовки будущих педагогов по различным направлениям педагогического образования и образовательно-квалификационными уровнями на основе собственного опыта автора и современных психолого-педагогических подходов в области образования и профориентации.

In the article the theoretical assumptions, ways and content of professional orientation preparation of future educators in different areas of pedagogical education and educational qualification levels based on their own experience of the author and contemporary psychological and pedagogical approaches in the sphere of education and professional orientation are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.351.6

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Янцур М. С.  
Теоретико-методичні засади профорієнтаційної підготовки майбутніх учителів технологій / М. С. Янцур // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5 (48). - С. 15-26. - Бібліогр.: 60 назв. - укp.

Зазначено, що за умов відродження української держави на засадах демократії гостро постає питання про підвищення ролі людини, як професіонала, тому потрібно зорієнтувати особистість на професійне самовизначення у відповідності до потреб суспільства в кадрах. Розглянуто теоретико-методичні засади розбудови системи профорієнтаційної підготовки майбутніх учителів технологій на основі власного досвіду автора та сучасних психолого-педагогічних підходів у галузі профорієнтації. Наголошено на тому, що основою професійного самовизначення є самопізнання та об’єктивна самооцінка індивідуальних особливостей, співставлення своїх професійно важливих якостей, можливостей з вимогами професій та кон’юктурою ринку праці.

Указано на то, что в условиях возрождения украинского государства на принципах демократии остро встает вопрос о роли человека, как профессионала, поэтому нужно сориентировать личность на профессиональное самоопределение в соответствии с потребностями общества в кадрах. Рассмотрены теоретико-методические основы развития системы профориентационной подготовки будущих учителей технологий на основе собственного опыта автора и современных психолого-педагогических подходов в области профориентации. Отмечено, что основой профессионального самоопределения является самопознание и объективная самооценка индивидуальных особенностей, сопоставление своих профессионально важных качеств, возможностей к требованиям профессий и конъюнктурой рынка труда.

The theoretical and methodological bases of development system of professional orientation training of future teachers of technologies based on their own experience of the author and contemporary psychological and pedagogical approaches in the sphere career counseling are considered in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.351.6 + Ж6р(4УКР)3-2

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Підготовка вчителя трудового навчання в контексті оновлення професійних і освітніх стандартів : колект. монографія / В. В. Стешенко, Л. Г. Хаєт, С. Я. Астрейко, Т. О. Доля, В. В. Рацлав, Ю. С. Кулінка, С. В. Борисова, В. Г. Вихор, О. А. Кітова, С. О. Чернишов, Н. О. Нагорна, А. Ю. Цина, В. М. Бойчук, В. О. Уманець, Ю. Є. Перинський, М. О. Демченко, О. П. Аматьєва, М. С. Янцур, М. С. Корець, М. П. Копельчак, Н. М. Титова; ред.: В. В. Стешенко; Державний вищий навчальний заклад "Донбаський державний педагогічний університет". - Слов'янськ : Вид-во Б. І. Маторіна, 2021. - 243 c. - Бібліогр. в кінці гл. - укp.

Висвітлено проблеми професійного розвитку вчителя трудового навчання в контексті оновлення професійних і освітніх стандартів. Трудове навчання розглянуто як детермінанту професійної підготовки майбутнього вчителя трудового навчання, розкрито окремі аспекти його компетентнісного потенціалу та інноваційні технології професійного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА852030 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського