Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Яскевич О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Яскевич О. К. 
Механізм перетворення різних номінацій у лексичні засоби інтимізації / О. К. Яскевич // Пробл. гуманіт. наук. - 1999. - Вип. 3. - С. 163-172. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Статтю присвячено аналізу одного зі стилістичних прийомів, яким є інтимізація спілкування. Інтимізація спілкування - це процес переходу висловлювання в неофіційне, фамільярно-інтимне. Розглянуто способи виникнення інтимізуючої семи у слові та словосполученні. Виділено маркери позитивних та негативних значень лексичних засобів інтимізації. Проаналізовано умови, за яких слова і словосполучення здобувають інтимізуючу сему.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-31

Шифр НБУВ: Ж69705 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Беш Л. В. 
Сучасні можливості підвищення мотивації студентів до навчання / Л. В. Беш, Б. Я. Дмитришин, О. М. Беш, О. І. Яскевич, О. І. Мацюра // Львів. клініч. вісн . - 2017. - № 1. - С. 60-64. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Завдання вищої медичної школи - навчити вчитися, працювати, співіснувати й жити. Важливого значення у цьому процесі набуває формування у студентів позитивної мотивації до майбутньої професії, а отже, до навчально-пізнавальної діяльності, пов'язаної з цією професією, упродовж усього життя. Мета роботи - виявивши мотиваційні складові фахової підготовки майбутніх лікарів, з'ясувати особливості впливу мотивації на якість навчання студентів і визначити можливості підвищення мотивації студентів до навчання. Проведено дослідження із застосуванням таких методів: спостереження, бесіди, анонімного анкетування 195 студентів-медиків 4 курсу з використанням анкети "Мотиваційний критерій здобуття професійної компетентності". Під час формування мотивації чільне місце посідають пошук і відбір пріоритетних мотивів, визначення оптимальної структури зовнішньої та внутрішньої мотиваційної сфери. Незаперечною є необхідність підвищувати мотивацію педагогічної діяльності викладача активацією внутрішньо орієнтованих мотивів, в основі яких лежить власна зацікавленість педагога предметом викладання, та зовнішньо орієнтованих мотивів, зосереджених на отриманні результату поза межами педагогічної діяльності (винагороди, уникнення санкцій тощо). Висновки: співпраця викладача і студента в аудиторній та позааудиторній роботі, високий фаховий рівень викладання з використанням інноваційних методів навчання становить резерв для підвищення мотивації студентів до навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р3-6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100996 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кечур Р. 
Психоаналітичні теорії розвитку : навч. посіб. / Р. Кечур, Х. Турецька, О. Яскевич; Український католицький університет. - Львів : Місіонер, 2023. - 127 c. - Бібліогр. в кінці гл. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю91(4/8)5/6-736.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА867203 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського