1. |
Яскевич О. К. Механізм перетворення різних номінацій у лексичні засоби інтимізації / О. К. Яскевич // Пробл. гуманіт. наук. - 1999. - Вип. 3. - С. 163-172. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Статтю присвячено аналізу одного зі стилістичних прийомів, яким є інтимізація спілкування. Інтимізація спілкування - це процес переходу висловлювання в неофіційне, фамільярно-інтимне. Розглянуто способи виникнення інтимізуючої семи у слові та словосполученні. Виділено маркери позитивних та негативних значень лексичних засобів інтимізації. Проаналізовано умови, за яких слова і словосполучення здобувають інтимізуючу сему. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-31
Шифр НБУВ: Ж69705 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Беш Л. В. Сучасні можливості підвищення мотивації студентів до навчання / Л. В. Беш, Б. Я. Дмитришин, О. М. Беш, О. І. Яскевич, О. І. Мацюра // Львів. клініч. вісн . - 2017. - № 1. - С. 60-64. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Завдання вищої медичної школи - навчити вчитися, працювати, співіснувати й жити. Важливого значення у цьому процесі набуває формування у студентів позитивної мотивації до майбутньої професії, а отже, до навчально-пізнавальної діяльності, пов'язаної з цією професією, упродовж усього життя. Мета роботи - виявивши мотиваційні складові фахової підготовки майбутніх лікарів, з'ясувати особливості впливу мотивації на якість навчання студентів і визначити можливості підвищення мотивації студентів до навчання. Проведено дослідження із застосуванням таких методів: спостереження, бесіди, анонімного анкетування 195 студентів-медиків 4 курсу з використанням анкети "Мотиваційний критерій здобуття професійної компетентності". Під час формування мотивації чільне місце посідають пошук і відбір пріоритетних мотивів, визначення оптимальної структури зовнішньої та внутрішньої мотиваційної сфери. Незаперечною є необхідність підвищувати мотивацію педагогічної діяльності викладача активацією внутрішньо орієнтованих мотивів, в основі яких лежить власна зацікавленість педагога предметом викладання, та зовнішньо орієнтованих мотивів, зосереджених на отриманні результату поза межами педагогічної діяльності (винагороди, уникнення санкцій тощо). Висновки: співпраця викладача і студента в аудиторній та позааудиторній роботі, високий фаховий рівень викладання з використанням інноваційних методів навчання становить резерв для підвищення мотивації студентів до навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р3-6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100996 Пошук видання у каталогах НБУВ
|