Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (19)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Яшанов С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Мороз О. Г. 
Навчальний процес у вищій педагогічній школі : Навч. посіб. / О. Г. Мороз, В. О. Сластьонін, Н. І. Філіпенко, П. М. Гусак, В. І. Юрченко, О. С. Падалка, М. М. Фоменко, М. В. Молочко, С. М. Яшанов; ред.: О. Г. Мороз; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 338 c. - Бібліогр.: 160 назв. - укp.

Проаналізовано особливості навчального процесу у вищій педагогічній школі: вимоги до сучасного вчителя - спеціаліста нового типу, зміст і структуру вищої педагогічної освіти, закономірності навчального процесу в педагогічному вузі. Охарактеризовано пізнавальну діяльність студентів як основу їх розумового розвитку. Розглянуто питання дидактичної підготовки майбутнього вчителя. Висвітлено форми організації навчання у вищій школі: лекцію як найважливішу форму навчання та виховання студентів у вузі, практичні, семінарські, лабораторні заняття, консультації, їх функції, види, форми проведення. Наведено основні елементи сучасних педагогічних уявлень про комунікативну культуру вчителя, стилі професійно-педагогічного спілкування, виховання та самовиховання комунікативних здібностей педагога. Вивчено психологічні питання навчального процесу у вищій педагогічній школі. Накреслено шляхи педагогічного управління навчальним процесом у педагогічному вузі. Запропоновано питання для самоперевірки та завдання для подальшого опрацювання викладеного матеріалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606159 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Яшанов С. М. 
Комп`ютерне тестування : навч.-метод. посіб. / С. М. Яшанов, І. М. Смекалін. - К. : НПУ, 2008. - 84 c. - Бібліогр.: с. 77-84. - укp.

Викладено основи комп'ютерного тестування, розглянуто основні класи комп'ютерних тестів та напрямки сучасних технологій їх проектування. Описано методику створення тестових завдань за допомогою інструментальної тестової оболонки SunRav TestOfficePro.

Изложены основы компьютерного тестирования, рассмотрены основные классы компьютерных тестов и направления современных технологий их проектирования. Описана методика создания тестовых задач с помощью инструментальной тестовой оболочки SunRav TestOfficePro.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1я73

Шифр НБУВ: ВА714424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Яшанов С. М. 
Формування у майбутніх учителів умінь і навичок самостійної навчальної роботи у процесі використання нових інформаційних технологій : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / С. М. Яшанов; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Проаналізовано сучасний стан проблеми підготовки студентів до самостійної навчальної роботи (СНР). Розглянуто чинники, які впливають на процес формування умінь і навичок у студентів під час даної роботи. Виявлено, що даний процес поділяється на три блоки: мотиваційний, технологічний та організаційний. Установлено, що мотиви інтелектуального спонукання є найбільш надійною основою підтримки, закріплення та подальшого розвитку пізнавального інтересу в СНРС, а для ефективного процесу формування умінь і навичок СНРС необхідно моделювати загальні прийоми пізнавальної діяльності, побудовані на орієнтованій основі дій третього чи четвертого рівня, що повинні бути предметом спеціального засвоєння. Обгрунтовано можливість застосування визначених типів нових інформаційних технологій з метою інтенсифікації досліджуваного процесу, розроблено методику їх впровадження до навчального процесу вищого учбового закладу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324731 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Яшанов С. М. 
Система інформатичної підготовки майбутніх учителів трудового навчання : монографія / С. М. Яшанов. - К. : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2010. - 486 c. - Бібліогр.: 674 назв - укp.

Висвітлено теоретичні та дидактичні основи системи інформатичної підготовки майбутніх учителів трудового навчання. Обгрунтовано базовий зміст і методичне забезпечення цього компонента освітньої галузі "Технологія". Визначено дидактичні умови, що забезпечують формування системи інформатичних компетентностей студентів. Увагу приділено проблемам діагностування системи інформатичної підготовки вчителів трудового навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж6 р(4УКР)3-2 + Ч489.511.253 + Ч23 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Яшанов С. М. 
Теоретико-методичні засади системи інформатичної підготовки майбутніх учителів трудового навчання : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / С. М. Яшанов; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2010. - 44 c. - укp.

Обгрунтовано та практично вирішено проблему побудови та розвитку системи інформатичної підготовки майбутніх вчителів трудового навчання (МВТН) шляхом розробки та впровадження моделі цієї підготовки у навчальний процес. Розроблено педагогічну модель МВТН, що відображає цілі, завдання, принципи, зміст та організацію системи інформатичної підготовки фахівців і дозволяє під час навчання дисциплін інформатичного циклу розвивати пізнавальний інтерес, індивідуальні можливості, здібності та професійно важливі особисті якості студентів. Розроблено зміст і середовище реалізації змісту системи інформатичної підготовки, що базується на електронних навчально-методичних комплексах, придатних як для автономного використання (CD, DVD), так і для використання їх через мережу. Проведено дослідно-експериментальну перевірку процесу перебудови інформатичної підготовки МВТН, що засвідчила ефективність, функціональність та здатність до розвитку розробленої моделі інформатичної підготовки фахівців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378541 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Яшанов С. М. 
Теоретико-методичні засади системи інформатичної підготовки майбутніх учителів трудового навчання : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / С. М. Яшанов; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2011. - 44 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано та практично вирішено проблему побудови та розвитку системи інформатичної підготовки майбутніх учителів трудового навчання шляхом розробки та впровадження моделі цієї підготовки у навчальний процес. Розроблено педагогічну модель інформатичної підготовки майбутніх учителів, що відображає цілі, завдання, принципи, зміст та організацію системи такої підготовки та дозволяє під час вивчення дисциплін інформатичного циклу розвивати пізнавальний інтерес, індивідуальні можливості, здібності та професійно важливі особисті якості студентів. Для практичної реалізації системи інформатичної підготовки майбутніх вчителів розроблено зміст та середовище реалізації змісту, що базується на електронних навчально-методичних комплексах, придатних як для автономного використання (CD) так і для використання їх через комп'ютерну мережу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253 + Ж6 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386261 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Абільтарова Е. Н. 
Основи охорони праці : навч.-метод. посіб. : в 2 кн. Модуль 2, ч. 2. Основи безпеки праці, пожежної безпеки / Е. Н. Абільтарова, М. С. Корець, С. М. Яшанов. - К. : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2012. - 386 c. - Бібліогр.: с. 378-382 . - укp.

Висвітлено основи безпеки технологічного обладнання та технологічних процесів. Акцентовано на питаннях безпеки за умов експлуатації балонів, котельних, компресорних установок, трубопроводів, а також вантажопідіймального обладнання, внутрішньозаводського та внутрішньоцехового транспорту. Значну увагу приділено питанням електробезпеки та пожежної безпеки, описано систему засобів і заходів безпечної експлуатації електроустановок, основні правила наданя першої допомоги у разі ураження електричним струмом. Розкрито небезпечні та шкідливі фактори, пов'язані з пожежами, 10345пожежонебезпечні властивості матеріалів і речовин. Розглянуто систему запобігання пожежам та пожежного захисту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)248 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353093/2, ч. 2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Корець М. С. 
Матеріалознавство інформаційної техніки : навч. посіб. для пед. ВНЗ / М. С. Корець, І. Г. Трегуб, С. М. Яшанов; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2012. - 589 c. - Бібліогр.: с. 579-581 - укp.

Розглянуто основні відомості про матеріали електронної техніки: провідникові, напівпровідникові й електродні матеріали. Досліджено хімічні матеріали для обробки напівпровідників. Увагу приділено пасивним та активним діелектрикам. Наведено матеріали фотолітографії та герметизації напівпровідників. Проаналізовано магнітні та допоміжні матеріали.


Індекс рубрикатора НБУВ: В37 я73-1 + З235.6 я73-1 + З843.3 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА758259 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Яшанов С. 
Інтеграція навчальних інтернет-ресурсів у процес підготовки вчителя до майбутньої професійної діяльності / С. Яшанов // Вища шк.. - 2010. - № 5/6. - С. 47-54. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто сучасні методи використання інтернет-ресурсів навчального призначення у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя до практичної діяльності за умов інформаційного суспільства в контексті реформування української системи освіти. Висвітлено науково-методологічні аспекти ІКТ, ефективним механізмом якої є портальна технологія, що зміщує акцент навчання на активну діяльність майбутнього вчителя, який стає суб'єктом освіти, за рахунок чого відбувається заміна дисциплінарно-орієнтованої моделі навчання на проектно-творчу модель на підставі особистісно-діяльнісного підходу, перевагами якого є: переорієнтація від мотивації спонукання до мотивації інтересу, самостійна робота учнів над значущими для них проблемами, розширення кола спілкування. Виокремлено й охарактеризовано метод телекомунікаційних проектів і створення веб-сайтів. Зазначено, що цей метод базується на розвтку когнітивних, креативних, інтелектуальних здібностей учнів, з використанням індивідуальних та групових форм навчання, описано проекти різних напрямків, розрахованих на різні вікові групи. Встановлено, що постійне використання дидактичного потенціалу інтеренет-технологій підвищує мотивацію до навчання, формує комунікаційну компетентність, допомагає подолати психологічний бар'єр некомунікабельності, підвищує якість навчання та дає можливість застосовувати набуті знання, уміння в практичній діяльності.

Рассмотрены современные методы использования интернет-ресурсов учебного назначения в процессе профессиональной подготовки будущего учителя к практической деятельности в условиях информационного общества в контексте реформирования украинской системы образования. Освещены научные и методологические аспекты использования ИКТ. Эффективным механизмом доступа к информационно-образовательным ресурсам является портальная технология, смещающая акцент обучения на активную деятельность будущего учителя, который становится субъектом своего образования. Обосновано значение замены дисциплинарно-ориентированной модели обучения на проектно-творческую модель на основе личностно-деятельностного подхода, достоинства которого: переориентация от мотивации побуждения к мотивации интереса; самостоятельная работа учащихся над значимыми для них проблемами; расширение круга общения. Выделен и охарактеризован метод телекоммуникационных проектов и создания веб-сайтов. Отмечено, что в основе этого метода лежит развитие когнитивных, креативных, интеллектуальных способностей учащихся, с использованием индивидуальных и групповых форм обучения. Описаны проекты разных направлений, рассчитанные на разные возрастные группы. Установлено, что постоянное использование дидактического потенциала интеренет-технологий повышает мотивацию к учебе, формирует коммуникационную компетентность, помогает преодолеть психологический барьер некоммуникабельности, повышает качество обучения и дает возможность применять полученные знания, умения в практической деятельности.

The author dwells on modern methods of using internet-resources of professional preparation of a would-be teacher for practical activities under the conditions of information society.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Макаренко Л. Л. 
Теоретичні та методичні основи формування інформаційної культури педагога : монографія / Л. Л. Макаренко; ред.: С. М. Яшанов. - Київ : Грінь Д.С., 2012. - 478 c. - Бібліогр.: с. 419-476 - укp.

Розглянуто формування інформаційної культури (ІК) особистості у глобалізованому інформаційному суспільстві. Описано тенденції модернізації освіти в навчально-дисциплінарній динаміці. Розкрито сутність феномену "інформаційна культура", подано авторське визначення поняття "інформаційна культура майбутнього вчителя технологій". Виявлено та описано фактори, закономірності й умови формування ІК майбутнього вчителя технологій у процесі фахової підготовки. Побудовано концепцію дослідження процесу формування ІК, визначено роль інформаційно-освітнього середовища як саморегуляційної педагогічної системи. Проаналізовано електронні освітні ресурси як комплексний засіб формування ІК. Обгрунтовано запропоновану методичну систему формування ІК майбутнього вчителя шляхом впровадження поетапної методики формування ІК (визначено форми, методи та засоби процесу формування).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253 + З97 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА824533 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Яшанов С. М. 
Технічні засоби реалізації інформаційних процесів : навч.-метод. посіб. / С. М. Яшанов, М. С. Яшанов; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2019. - 302 c. - Бібліогр.: с. 295-298 - укp.

Наведено теоретичні матеріали з сучасних інформаційних технологій. Розглянуто методи використання сучасних технічних засобів реалізації інформаційних процесів, зокрема, обчислювальних машин, систем і мереж, які є однією з основ у процесі підготовки фахівців спеціальності "Комп'ютерні технології", практична діяльність яких орієнтована на роботу з різними інформаційними процесами. Подано інформацію про амплітудну маніпуляцію, формалізовану модель обробки інформації, методи представлення алгоритмів, конструктивну будову комп'ютера, магнітні пристрої пам'яті. Наведено класифікацію та приклади структур даних. Розкрито поняття логічного запису. Увагу приділено засобам відображення та виведення даних.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-04 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865425 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського