Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Brytanova T$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Brytanova T. S. 
Synthesis and antimicrobial activity of 3,5-R-4-(3-(5-nitrofuran-2-yl)-allylidenamino)-1-R1-4H-1,2,4-triazole halides derivatives = Синтез и противомикробная активность среди производных 3,5-R-4-(3-(5-нитрофуран-2-ил)аллилиденамино)-1-RV1D-4Н-1,2,4-триазолия галогенидов / T. S. Brytanova, A. S. Gotsulya, O. I. Panasenko, Ye. G. Knysh, N. S. Fedyunina // Запорож. мед. журн.. - 2015. - № 2. - С. 97-100. - Бібліогр.: 8 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.81 + Л662.262.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Zarichna T. P. 
Marketing research of the national antiarrhythmic drugs market = Маркетингове дослідження національного ринку антиаритмічних лікарських засобів / T. P. Zarichna, T. S. Raikova, T. S. Brytanova, Assani Doshi Rainna // Актуал. питання фармацевт. і мед. науки та практики. - 2019. - 12, № 2. - С. 186-189. - Бібліогр.: 5 назв. - англ.

Мета роботи - маркетингове дослідження національного ринку антиаритмічних лікарських засобів (ЛЗ). Матеріалами дослідження стали Державний реєстр ЛЗ України, Компендіум-2019. Виконали системний, маркетинговий, статистичний і контент-аналіз. Виконали аналіз асортименту антиаритмічних ЛЗ за складом, формою випуску та оригінальністю, який показав гетерогенність цього сегмента фармацевтичного ринку України: в наявності є тверді та рідкі лікарські форми, оригінальні й генерики. Аналіз фірмової структури сегмента ринку, який вивчали, дав змогу встановити, що вітчизняні фармацевтичні фірми постачають лише 48 % лікарських препаратів (13 лікарських форм), витримуючи при цьому високий рівень конкуренції з провідними закордонними фармацевтичними компаніями (52 %). У зв'язку з цим актуальною є розроблення нових лікарських препаратів названої дії та освоєння їх виробництва на території України. Розрахований коефіцієнт напруженості показав, що найвищу конкуренцію спостерігали серед виробників препаратів-аналогів, котрі містять аміодарону гідрохлорид (Kvi = 0,93). Також розрахували питому вагу, яку займає кожна фірма-виробник антиаритмічних препаратів. Встановили, що найбільша питома вага у ТОВ "Фармацевтична компанія "Здоров'я" (dij = 0,1481). Висновки: маркетингові дослідження асортименту національного ринку антиаритмічних ЛЗ показали гетерогенність цього сегмента за лікарськими формами та оригінальністю. Аналіз фірмової структури встановив високий рівень конкуренції серед провідних закордонних фармацевтичних компаній, питома вага яких становить 52 %. Розрахували коефіцієнт напруженості та частку сегмента, яку займає кожна з фірм-виробників антиаритмічних препаратів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.73 + У9(4УКР)421.525.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Zarichna T. P. 
Marketing research of the national antiarrhythmic drugs market = Маркетингове дослідження національного ринку антиаритмічних лікарських засобів / T. P. Zarichna, T. S. Raikova, T. S. Brytanova, Assani Doshi Rainna // Актуал. питання фармацевт. і мед. науки та практики. - 2019. - 12, № 2. - С. 186-189. - Бібліогр.: 5 назв. - англ.

Мета роботи - маркетингове дослідження національного ринку антиаритмічних лікарських засобів (ЛЗ). Матеріалами дослідження стали Державний реєстр ЛЗ України, Компендіум-2019. Виконали системний, маркетинговий, статистичний і контент-аналіз. Виконали аналіз асортименту антиаритмічних ЛЗ за складом, формою випуску та оригінальністю, який показав гетерогенність цього сегмента фармацевтичного ринку України: в наявності є тверді та рідкі лікарські форми, оригінальні й генерики. Аналіз фірмової структури сегмента ринку, який вивчали, дав змогу встановити, що вітчизняні фармацевтичні фірми постачають лише 48 % лікарських препаратів (13 лікарських форм), витримуючи при цьому високий рівень конкуренції з провідними закордонними фармацевтичними компаніями (52 %). У зв'язку з цим актуальною є розроблення нових лікарських препаратів названої дії та освоєння їх виробництва на території України. Розрахований коефіцієнт напруженості показав, що найвищу конкуренцію спостерігали серед виробників препаратів-аналогів, котрі містять аміодарону гідрохлорид (Kvi = 0,93). Також розрахували питому вагу, яку займає кожна фірма-виробник антиаритмічних препаратів. Встановили, що найбільша питома вага у ТОВ "Фармацевтична компанія "Здоров'я" (dij = 0,1481). Висновки: маркетингові дослідження асортименту національного ринку антиаритмічних ЛЗ показали гетерогенність цього сегмента за лікарськими формами та оригінальністю. Аналіз фірмової структури встановив високий рівень конкуренції серед провідних закордонних фармацевтичних компаній, питома вага яких становить 52 %. Розрахували коефіцієнт напруженості та частку сегмента, яку займає кожна з фірм-виробників антиаритмічних препаратів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.73 + У9(4УКР)421.525.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Zarichna T. P. 
Research on the motivation of pharmaceutical workers in pharmacies = Исследование мотивации фармацевтических работников аптечных учреждений / T. P. Zarichna, T. S. Brytanova, T. S. Raikova, Ye. H. Knysh // Актуал. питання фармацевт. і мед. науки та практики. - 2020. - 13, № 1. - С. 109-114. - Бібліогр.: 7 назв. - англ.

Цель работы - изучение мотивирующих и демотивирующих факторов деятельности фармацевтического персонала и исследование условий повышения его трудовой активности. Материал для исследований - статистически обработанная информация, которую получили в ходе анкетирования фармацевтических специалистов аптечных учреждений, которые отличаются по степени охвата рынка (национальные - фармацевтическая организация 1 (ФО № 1), местные - фармацевтические организации № 2, № 3 (ФО № 2, № 3)) и типу (аптека готовых лекарств - ФО № 1, аптека с изготовлением - ФО № 2, № 3). В ходе исследования использовали методы анализа, синтеза, группировки, анкетирование и метод Ф. Герцберга. Исследованы факторы мотивации деятельности фармацевтического персонала: материальное стимулирование, моральное стимулирование, меры административного воздействия, трудовой настрой коллектива, желание достичь уважения в коллективе, страх потерять работу. В результате сравнения оценок факторов мотивации в аптеках обоих типов установлено: в аптеках первого типа ведущим фактором мотивации является рабочее настроение команды (Wij = 1), а в аптеках второго типа - материальное стимулирование (Wij = 1). Изучены факторы демотивации работников по методу Ф. Герцберга: прямое управление и контроль, условия труда, межличностные отношения, заработная плата и стабильность работы, внутренняя политика организации в отношении персонала. Результаты расчетов показали, что наиболее значимые демотивационные факторы для работников ФО № 1 - система межличностных взаимоотношений (Wij = 1) и непосредственный контроль (Wij = 0,97). Изучены мнения фармацевтических работников о создании определенных условий для улучшения их трудовой деятельности. Определено, что наиболее значимыми условиями повышения мотивации в ФО № 1, с точки зрения ее сотрудников, являются получение высокой заработной платы (Wij = 0,98), стабильность (Wij = 0,95), рациональные требования руководства (Wij = 0,94), гармоничные взаимоотношения в коллективе (Wij = 0,93), премирование за качество труда (Wij = 0,93), карьерный рост (Wij = 0,92) и комфортные условия труда (Wij = 0,92). Выводы: сравнительный анализ факторов мотивации в аптеках показал, что в ФО № 1 ведущий фактор мотивации - трудовой настрой коллектива, а в ФО № 2 и № 3 - материальное стимулирование. Исследование демотивационных факторов показало, что в аптеках обоих типов на мотивацию негативно влияют нестабильные межличностные взаимоотношения. Анализ условий повышения мотивации показал, что для сотрудников ФО № 1 важно получение высокой заработной платы и ее стабильность, а для ФО № 2 и № 3 - гармоничные взаимоотношения в коллективе, система премирования. Для реализации мотивационной политики в аптечных учреждениях необходимо разработать модель системы мотивации персонала, которая обеспечит единство интересов учреждений и их персонала.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 л72 п + У9(4УКР)306.952.1-645

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Brytanova T. S. 
National market of diagnostic tests and test systems = Национальный рынок диагностических тестов и тест-систем / T. S. Brytanova, A. V. Samko, Ye. H. Knysh // Актуал. питання фармацевт. і мед. науки та практики. - 2020. - 13, № 3. - С. 388-393. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

Цель работы - анализ рынка диагностических тестов и тест-систем, которые находятся в обороте в Украине. Использованы электронные, бумажные официальные источники информации, интернет-сайты аптек. Применяли поисковый, аналитический, систематический, сравнительный и статистический методы и методы математического, логического анализа. Анализ современного рынка диагностических тестов и тест-систем позволил установить ассортиментную и фирменную (90 фирм-производителей) структуры. Большинство из них находятся за пределами Украины (85,5 %). Среди иностранных производителей крупнейшим импортером является КНР (19,5 %). Для определения уровня конкуренции между производителями аналогичных групп тестов и тест-систем установили коэффициент напряженности. Для определения уровня доступности рассчитали коэффициенты ликвидности цен и адекватности платежеспособности. Выводы: исследован отечественный рынок диагностических тестов и тест-систем. Установлено, что фирменная структура состоит из 90 фирм-производителей и 20 стран мира. Подавляющее большинство продукции поступает от стран-импортеров (85,5 %), где лидером является КНР (19,5 %). Анализ конкурентоспособности показал, что наибольшая конкуренция - среди компаний, которые выпускают тесты для определения беременности, уровня глюкозы, кетонов, нитритов, белка в крови и моче (Kvi = 0,96), у производителей отсутствуют тесты для исследования спермы (Kvi = 0). Рассчитанные коэффициенты ликвидности цены и адекватности платежеспособности свидетельствуют о высокой ценовой конкуренции и низкой доступности для некоторых групп диагностических тестов и тест-систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.525.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Zarichna T. P. 
Research of ethics and deontological aspects in pharmacies = Исследование этико-деонтологических аспектов в аптечных учреждениях / T. P. Zarichna, T. S. Brytanova, T. S. Raikova, T. A. Chornii // Актуал. питання фармацевт. і мед. науки та практики. - 2021. - 14, № 2. - С. 259-264. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.

Мета роботи – вивчення етико-деонтологічних аспектів, що пов’язані з професійною діяльністю провізорів (фармацевтів). Для досягнення мети дослідження проаналізували наукові джерела з етико-деонтологічних питань, що пов’язані з професійною діяльністю провізорів (фармацевтів). Протягом дослідження використали методи інформаційного пошуку, систематизації, порівняння та узагальнення, а також соціологічні. Об’єкт дослідження – результати анкетування та інтерв’ювання відвідувачів і працівників аптечної мережі КП «Примула»; аптечних мереж, які входять в компанію ТОВ «Аптека-Магнолія» («Аптека АНЦ», «Копійка») й аптеки соціального проєкту «Благодія»; аптечних мереж, що входять у компанію «Мед-сервис». Для наведення результатів використовували методи описової статистики. Для визначення значущості окремих факторів (Wij), що отримані в результаті анкетування, їхні оцінки перерахували у відповідну питому вагу компоненти. Систематизували такі фактори: ті, що визначають якість обслуговування; які пов’язані з купівлею лікарських засобів (ЛЗ); котрі визначають пріоритетні якості роботи аптечних закладів; що впливають на відносини провізора та лікаря. Найбільш негативно на відвідувачів аптек, на думку споживачів, впливають неуважність провізора, його помилки, дратівливість, грубість, некомпетентність, а також висока ціна ЛЗ, наявність черг і повільне обслуговування. На думку провізорів (фармацевтів), найбільш негативно на відвідувачів аптек впливають грубість, некомпетентність співробітників аптек, дратівливість, ціна на ЛЗ, асортимент ЛЗ, наявність черг і повільне обслуговування. Результати оцінювання параметрів, що визначають взаємини провізора та лікаря, показали: загалом провізори підтримують авторитет лікарів в очах відвідувачів і поряд із ними провадять просвітницьку роботу серед населення. Але п’ята частина опитаних бере на себе функції лікаря, що абсолютно неприпустимо. Використовуючи технології соціологічного опитування, здійснили аналіз, за результатами ранжування визначили провідні раціональні та емоційні фактори, що формують лояльність для окремих сегментів професійної діяльності аптечних закладів із використанням етико-деонтологічних принципів. Здійснили систематизацію факторів: ті, що визначають якість обслуговування; які пов’язані з купівлею ЛЗ; що визначають пріоритетні якості роботи аптечних закладів; котрі впливають на взаємини провізора та лікаря. З використанням технології соціологічного опитування проаналізували і за результатами ранжування визначили провідні раціональні й емоційні фактори, що формують лояльність для окремих сегментів професійної діяльності аптечних закладів з використанням етико-деонтологічних принципів. Встановили: погляди щодо невдоволення споживачів відвідуванням аптечних закладів відрізняються несуттєво від поглядів провізорів (фармацевтів). Найбільш негативно на відвідувачів аптек впливають неуважність і грубість провізора, висока ціна ЛЗ, наявність черг і повільне обслуговування. Загалом провізори підтримують авторитет лікарів в очах відвідувачів і поряд із ними провадять просвітницьку роботу серед населення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Zarichna T. P. 
Marketing research of the domestic market of antibiotics and chemotherapeutic drugs for use in dermatology = Маркетингові дослідження вітчизняного ринку антибіотиків і хіміотерапевтичних препаратів для застосування в дерматології / T. P. Zarichna, T. S. Brytanova, T. S. Raikova // Актуал. питання фармацевт. і мед. науки та практики. - 2022. - 15, № 1. - С. 72-79. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Цель работы - маркетинговое исследование отечественного рынка антибиотиков и химиотерапевтических препаратов для применения в дерматологии. Для достижения поставленных целей использованы электронные официальные источники информации, а также интернет-сайты аптек. Применяли системно-аналитический, математико-статистический и сравнительный методы анализа. Анализ ассортиментной структуры отечественного рынка антибиотиков и химиотерапевтических препаратов, которые применяют в дерматологии, позволил установить, что в данном сегменте есть оригинальные препараты (30,4 %) и генерики (69,6 %), монопрепараты (84,1 %) и комбинированные (15,9 %). Препараты исследуемой группы представлены разными лекарственными формами, среди которых преимущество имеют мягкие лекарственные формы (85,4 %). При исследовании фирменной структуры указанного сегмента рынка выявлено, что 56,6 % препаратов поступает из-за рубежа - из 12 стран мира и 21 фармацевтической компании, лидером среди которых является Великобритания (dij = 0,0758). Изучение уровня конкуренции показало, что самая большая конкуренция наблюдается среди фирм, выпускающих аналоги ацикловира и мупироцина (Kvi = 0,89). Выводы: проведено маркетинговое исследование отечественного рынка антибиотиков и химиотерапевтических препаратов для применения в дерматологии. Определена ассортиментная и фирменная структура данного сегмента рынка. Проанализирован уровень конкурентоспособности фармацевтических компаний, выявлены наиболее успешные из них. Рассчитан коэффициент ликвидности и платежеспособности, что позволило сделать выводы о доступности указанных лекарств для населения Украины. В перспективе в системе здравоохранения Украины важным направлением должно быть усовершенствование системы предоставления врачебной помощи больным дерматологическими болезнями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р60-52 + У9(4УКР)421.525.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Brytanova T. S. 
Study of the preferences of doctors and pharmacists regarding medicines for the treatment of diseases of the peripheral nervous system = Дослідження уподобань лікарів і фармацевтичних працівників щодо лікарських засобів для лікування захворювань периферичної нервової системи / T. S. Brytanova, T. P. Zarichna, A. S. Нotsulia, Yu. V. Shostak // Актуал. питання фармацевт. і мед. науки та практики. - 2022. - 15, № 3. - С. 326-329. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Мета роботи - оцінювання уподобань лікарів і фармацевтичних працівників щодо лікарських засобів для лікування захворювань периферичної нервової системи для оптимізації лікарського забезпечення населення. Для здійснення аналізу використали відомості Державного реєстру лікарських засобів, Компендіум-онлайн та анкет лікарів-неврологів, фармацевтичних працівників. Під час роботи застосували методи систематичного, аналітичного, кваліметричного, порівняльного та статистичного аналізу. Результати анкетування лікарів-неврологів дали змогу встановити, що для лікування захворювань периферичної нервової системи (радикулопатії, радикулалгії) найефективнішою є схема лікування, що передбачає призначення Нуклео ЦМФ форте, Келтікану та Мієлофану. Ефективність і безпеку досліджуваних лікарських засобів підтверджено методом кваліметричного аналізу. Втім, результати анкетування фармацевтичних працівників показали, що споживачі віддають перевагу схемі лікування, яка включає Диклоберл, Кетанов і Дексалгін. Ці лікарські засоби - найбільш нераціональні в аспекті побічних впливів і протипоказань. Для споживачів важливість фармакологічного ефекту превалює над наслідками для організму від побічних дій ліків. Висновки: здійснено дослідження уподобань лікарів і фармацевтичних працівників щодо лікарських засобів для терапії радикулопатій і радикулалгій. Визначено найбільш раціональні схеми лікування, ефективність яких підтверджена методом кваліметричного аналізу.



Шифр НБУВ: Ж69485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Brytanova T. S. 
Analysis of the domestic market of compressor and ultrasonic nebulizers = Аналіз вітчизняного ринку компресорних та ультразвукових небулайзерів / T. S. Brytanova, A. V. Samko // Актуал. питання фармацевт. і мед. науки та практики. - 2022. - 15, № 2. - С. 179-185. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.

Мета роботи - формування інформаційного масиву про компресорні й ультразвукові небулайзери, визначення актуальності їх доступності на підставі маркетингового аналізу вітчизняного ринку. Для здійснення аналізу фірмової та асортиментної структури компресорних та ультразвукових небулайзерів використали дані "Щотижневика АПТЕКА" та офіційного сайту Tabletki.ua. Застосовано системно-аналітичний, математико-статистичний і порівняльний методи аналізу. Здійснено аналіз ринку асортиментної та фірмової структур компресорних та ультразвукових небулайзерів. Встановлено наявність на ринку 16 фірм-виробників компресорних небулайзерів із 10 країн світу, а також 9 фірм-виробників ультразвукових небулайзерів із 7 країн світу. Визначено найбільших постачальників: Omron Healthcare (Японія) і ТОВ "Медхаус Свіс ГМБХ" (Україна). Розрахований коефіцієнт напруженості вказав на більшу конкуренцію між виробниками компресорних небулайзерів (Kvi = 0,94) порівняно з ультразвуковими (Kvi = 0,88). Рівень монополізації встановили, використавши індекс Херфіндаля-Хіршмана. Результати свідчать про помірноконцентрований ринок для обох типів небулайзерів. Аналіз соціально-економічної доступності за показниками коефіцієнта ліквідності цін та адекватності платоспроможності показали низьку доступність цієї групи товарів для споживачів аптечних закладів. Висновки: результати досліджень фірмової структури показали переважання виробників іноземних компаній на ринку і чималий асортимент і ультразвукових, і компресорних небулайзерів. Під час роботи дослідили доступні товарні позиції в аптечних закладах України. У результаті розрахунків коефіцієнта напруженості та рівня монополізації вдалося визначити конкурентоспроможність серед фірм-виробників. Визначення коефіцієнта ліквідності та адекватності платоспроможності дали змогу оцінити купівельну спроможність населення в цій групі товарів.



Шифр НБУВ: Ж69485 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського