Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Chernenko I$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Chernenko I. M. 
Computer simulation of vanadium dioxide semiconductor phase formation in supersaturated solutions / I. M. Chernenko, O. P. Mysov, O. Yu. Oleinik, A. I. Ivon // Semiconductor Physics, Quantum Electronics and Optoelectronics. - 2011. - 14, № 1. - С. 51-54. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г534.5-1 + В379.2 в641

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16425 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Lvov M. S. 
Visual support of the topic "Algorithms for sorting and searching" course of basic programming = Візуальна підтримка курсу основ програмування "Алгоритми сортування та пошуку" / M. S. Lvov, L. S. Shishko, I. E. Chernenko, E. O. Kozlovsky // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 3. - С. 7-17. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

Розглянуто вимоги та загальнотеоретичні підходи до побудови системи комп'ютерної математики для освітніх цілей вивчення алгоритмізації та програмування. У запропонованому дослідженні висвітлено вимоги та загальнотеоретичні підходи до побудови SCMEP для алгоритмів і програмування, які мають свою специфіку. Основна форма практичної діяльності студента - лабораторні роботи. Конкретними проблемами є проблеми представлення програми як спеціальних, так і загальних математичних моделей. Доцільно проводити початкове вивчення алгоритмізації в курсі інформатики закладів загальної середньої освіти за допомогою спеціалізованого навчально орієнтованого програмно-методичного програмного забезпечення. Розглянуто предметно орієнтований підхід до побудови інформаційних систем для підтримки освітнього процесу під час алгоритмізації та програмування. Цей підхід застосовується до реалізації програмно-методологічного комплексу (ПМК) "Відеоінтерпретатор для пошуку та сортування алгоритмів". Мета ПМК "Відеоінтерпретатор для пошуку та сортування алгоритмів" та інтегрованого середовища курсу "Основи алгоритмів та програмування". Використання в освітньому процесі ПМК "Відеоінтерпретатор" надає можливість організувати на високому рівні навчальну та дослідницьку діяльність; активізувати самостійність учнів в оволодінні знаннями; скоротити час, необхідний для налаштування програми; пришвидшити розвиток логічного мислення здобувачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018.12 + В1р2 + Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського