Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Khomenko L$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Khomenko L.  
Deutsch f$Ebold roman u dot dotr Studenten der wirtschaftlichen Universit$Ebold roman a dot dotten : Niveaustude A2, B1. T. 1 / L. Khomenko, A. Khomenko. - Vinnytsya, 2006. - 144 p. c. - нім.

Викладено питання граматики німецької мови. Наведено матеріали країнознавчого, інформаційного та практичного характеру з метою її кращого засвоєння, а також граматичний довідник з вправами для самостійної роботи. Описано прийоми інтенсивного навчання іноземної мови, а також реальні веб-сайти, адресу та іншу корисну інформацію щодо використання Інтернет-ресурсів для її вивчення.

Изложены вопросы грамматики немецкого языка. Приведены материалы краеведческого, информационного и практического характера с целью его лучшего усвоения, а также грамматический справочник с упражнениями для самостоятельной работы. Описаны приемы интенсивного обучения иностранному языку, реальные веб-сайты, адреса и другая полезная информация об использовании Интернет-ресурсов для его изучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-923.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В276816/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Khomenko L. O. 
The epidemiology of the caries of succedaneous teeth in children from the regions with low contents of fluorine in table water = Епідеміологія карієсу постійних зубів у дітей в районах з низьким вмістом фтору у питній воді / L. O. Khomenko, V. I. Levitska // Вісн. стоматології. - 2009. - № 4. - С. 51-52. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.661.210.40-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14683 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Khomenko L. O. 
Determination of the chemical composition of permanent teeth enamel during secondary mineralization in children = Вивчення змін хімічного складу емалі постійних зубів у дітей в період вторинної мінералізації / L. O. Khomenko, G V. Sorochenko, I. F. Ishutko // Галиц. лікар. вісн.. - 2015. - 22, № 2. - С. 105-107. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Для проведення дослідження було використано 20 біоптатів інтактної емалі, одержаних за умов in vivo з вестибулярної поверхні емалі інтактних постійних зубів (ПЗ) у дітей віком 6 - 12 років. Одержані біоптати було розподілено на 2 групи по 10 зразків у кожній. До 1-ої групи входили біоптати емалі, одержані з інтактних ПЗ, які прорізалися терміном до 6-ти міс, до 2-ої групи - біоптати емалі, одержані з інтактних ПЗ, які прорізалися терміном після 2-х років. Вивчення хімічного складу одержаних біоптатів проводилося за методом атомно-емісійної спектрометрії ICP-спектрометром ICAP 6500 DUO ("Thermo Electron Corporation"). У кислотних біоптатах емалі ПЗ було виявлено 35 хімічних елементів. Вміст кальцію, цинку, феруму та купруму та співвідношення кальцій/фосфор в біоптатах емалі групи 2 були достовірно вищими за аналогічні показники групи 1. Вміст магнію в біоптатах емалі групи 2 був достовірно нижчим у порівнянні з групою 1. Показники кількості фосфору, натрію, калію, алюмінію та сіліцію в біоптатах емалі ПЗ групи 2 виявилися недостовірно вищими за відповідні показники групи 1. Висновки: інтактна емаль ПЗ від прорізування та більше 2-х років після прорізування є недостатньо мінералізованою та, відповідно, має недостатній рівень карієсрезистентності. У період вторинної мінералізації в інтактній емалі ПЗ достовірно зростає кількість кальцію, цинку, феруму і купруму та співвідношення кальцій/фосфор. Тому, з метою запобігання враження твердих тканин зуба, після прорізування ПЗ та впродовж мінімум 24-х міс доцільним є призначення мінералізуючих засобів, які підвищуватимуть карієсрезистентність емалі зуба, та містять кальцій, цинк, купрум та ферум. Також варто проводити глибоке фторування емалі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.661.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69358 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Skrotskyi S. 
Influence of nanoparticles on the solventogenesis of bacteria Сlostridium beijerinckii ІМV В-7806, Clostridium acetobutylicum ІМV В-7807 = Вплив наночастинок на сольвентогенез бактерій Сlostridium beijerinckii ІМВ В-7806, Clostridium acetobutylicum ІМВ В-7807 / S. Skrotskyi, S. Voychuk, L. Khomenko, O. Vasyliuk, V. Pidgorskyi // Ukr. Food J.. - 2019. - 8, № 1. - С. 110-118. - Бібліогр.: 18 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е422.252*801.1-64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж43715 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
5.

Khomenko L. M. 
Influence marketing in blood service facilities = Маркетинг впливу в закладах служби крові / L. M. Khomenko, L. Yu. Saher // Наук. вісн. Полісся. - 2021. - № 1. - С. 161-170. - Бібліогр.: 18 назв. - англ.

Інструменти традиційного маркетингу поступово втрачають ефективність. З кожним роком зростає кількість інтернет-користувачів і стає популярною взаємодія з компанією через соціальні медіа. Це стимулює розвиток нових напрямів маркетингової діяльності компанії. Виникає необхідність в пошуку більш сучасних і разом з цим ефективних маркетингових інструментів. Одним із них є маркетинг впливу. Дослідженню маркетингу впливу все більше уваги приділяють маркетингові та PR-агенства, SMM-фахівці та маркетологи; серед науковців Гвоздецька І. В., Дяченко К. В., Куева-Естрада Дж., Бєлова Т. Г., Кислицина А. А., Журило В. та інші. Хоча з кожним роком збільшується кількість публікацій щодо маркетингу в службі крові, однак відсутні наукові публікації щодо взаємодії з лідерами думок в закладах служби крові. Мета роботи - визначення можливих форматів роботи з лідерами думок, аналіз позитивного досвіду використання маркетингу впливу в службах крові за кордоном, розробка рекомендацій щодо його використання в українських закладах крові. Визначено можливі цілі та формати роботи з лідерами думок, критерії вибору блогерів та показники для оцінки ефективності взаємодії з ними. Проаналізовані досвід використання маркетингу впливу в закладах служби крові, зокрема в кампанії "Date 2 Donate" в Великобританії, співпраця з письменником та блогером в Італії, пост блогерів в Сінгапурі та ПАР. Було розроблено рекомендації для застосування маркетингу впливу в закладах служби крові України. Служба крові України може взаємодіяти з блогерами через пости в блозі; запрошення до центру крові; відеоролики з показом процесу здачі крові; прямі ефіри; ведення акаунту або рубрики центру крові в соціальних мережах; проведення конкурсів в соціальних мережах та інші.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р353.52 + У9(4УКР)495.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського