Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Klymenko V$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Korochkova T. E. 
Efficiency of energy conversion by a brownian motor with a fluctuating double-well potential = Ефективність перетворення енергії броунівським мотором з флуктуюючим двохямним потенціалом / T. E. Korochkova, V. E. Klymenko, V. M. Rozenbaum // Укр. фіз. журн. - 2005. - 50, № 5. - С. 516-518. - Библиогр.: 7 назв. - англ.

Ефективність броунівського мотора з періодичним двоямним потенціалом, який зазнає випадкових зсувів на півперіоду, проаналізовано в межах термодинаміки нерівноважних процесів, що забезпечують перетворення енергії з однієї форми в іншу. Введена міра зв'язку відповідних процесів визначається різницею висот потенціальних бар'єрів: чим більша ця різниця, тим сильніше зв'язані процеси, а ефективність броунівського мотора наближається до одиниці.


Індекс рубрикатора НБУВ: З252

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Klymenko V.  
Mathematical Optimization Methods = Математичні методи оптимізації : manual / V. Klymenko, O. Akmaldinova. - K. : NAU-druk, 2009. - 200 p. c. - Библиогр.: 6 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В173я73

Шифр НБУВ: ВА725735 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Vуsotska O. 
Studying the mechanisms of formation and development of overweight and obesity for diagnostic information system of obesity / O. Vуsotska, H. Dobrorodnia, N. Gordiyenko, V. Klymenko, G. Chovpan, M. Georgiyants // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2016. - № 6/2. - С. 15-23. - Бібліогр.: 28 назв. - англ.

Розроблено структуру ознакових семантичних просторів. Одержані простори відображають упорядковане представлення варіативності процесу ожиріння. Таке уявлення надає можливість послідовно поглибити деталізацію процесу формоутворення тіла й одержати безперервний перехід від одного типу порушення обмінних процесів до іншого. Це сприятиме більш точній донозологичній діагностиці, а також її систематиці. Одержані результати можуть слугувати розвитку досліджень особливостей протікання ожиріння та розробці інформаційної системи діагностики даної патології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р415.202.1-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Rysovana L. 
Factor analysis of crisis emergence in family relations, contributing to the development of dyscirculatory encephalopathy / L. Rysovana, O. Vуsotska, H. Falyova, M. Georgiyants, V. Klymenko // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2017. - № 1/4. - С. 40-49. - Бібліогр.: 23 назв. - англ.

Розглянуто використання факторного аналізу для вивчення факторів ризику виникнення кризи в сімейних відносинах, які призводять до дисциркуляторної енцефалопатії. За допомогою факторного аналізу обгрунтовано розбиття системи показників на змістовні блоки. Виявлені фактори надають можливість визначити мішені психокорекції, які включають особистісні якості та фактори, умовно віднесені до блоку сімейної кризи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р627.703

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Klymenko V. A. 
Model for predicting of the liver cirrhosis development in children with cystic fibrosis = Модель прогнозування розвитку цирозу печінки у дітей, хворих на муковісцидоз / V. A. Klymenko, N. M. Drobova, O. V. Piontkovska, O. V. Pasichnyk // Соврем. педиатрия. - 2018. - № 6. - С. 22-26. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

Муковісцидоз (МВ) - це генетичне захворювання з поліорганним характером ураження. Цироз печінки (ЦП) посідає третє місце у загальному переліку причин смерті у хворих на МВ. Мета дослідження - вдосконалення надання медичної допомоги хворим на МВ шляхом індивідуалізації терапії з урахуванням прогнозу розвитку ускладнень із боку шлунково-кишкового тракту. Обстежено 42 дитини з діагнозом МВ. Пацієнти були роздподілені на дві групи: група А (з ЦП) і група В (контрольна, без або з помірним ураженням паренхіми печінки). Проаналізовано 112 клініко-параклінічних показників. Після цього за допомогою методу логістичної регресії з покроковим включенням предикторів для аналізу функцій і вибору значущих критеріїв створено математичну модель для прогнозування розвитку ЦП у дітей із МВ, що надасть можливість своєчасно за допомогою неспецифічних методів дослідження складати індивідуальний алгоритм лікування хворого з метою попередження прогресування уражень печінки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.419.9 + Р733.413.510.40

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Syvoplias-Romanova H. 
A problem of congenital tuberculosis in newborns = Проблема вродженого туберкульозу у новонароджених / H. Syvoplias-Romanova, V. Klymenko, O. Piontkovska, M. Perkhun, O. Marchenko, O. Zoria // Лікар. справа. - 2016. - № 7/8. - С. 117-121. - Бібліогр.: 7 назв. - англ.

Узагальнено сучасні дані про вроджений туберкульоз. Наведено рідкісне клінічне спостереження вродженого міліарного туберкульозу легень у недоношеного новонародженого.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.542

Рубрики:

Шифр НБУВ: Жс20661 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Klymenko V. A. 
A clinical case report of cystic fibrosis and liver cirrhosis in a child = Клинический случай ребенка с муковисцидозом и циррозом печени / V. A. Klymenko, O. V. Piontkovska, O. V. Pasichnyk, N. M. Drobova, K. O. Yanovska, S. I. Bevz, N. T. Sindieieva // Запорож. мед. журн.. - 2018. - 20, № 5. - С. 739-742. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

Цель работы - анализ истории жизни ребенка с муковисцидозом (МВ) и циррозом печени. Клинический случай демонстрирует течение МВ у больного с тяжелой мутацией delF508. Заболевание имело тяжелое течение в основном за счет гепаторенальных нарушений. С рождения у ребенка отмечали плохой аппетит, недостаточную прибавку веса. На третьей неделе жизни появились кашель и повышение температуры тела, по поводу чего ребенка госпитализировали в стационар. Диагностировали пневмонию, которая имела затяжное течение. На основании клинических признаков заподозрен МВ. Диагноз окончательно подтвержден в возрасте 8 месяцев после двукратного положительного пилокарпинового теста (85/107 ммоль/л). При генетическом исследовании обнаружена тяжелая мутация delF508 гена МВ (CFTR) в компаунде с неидентифицированной мутацией. Хроническая колонизация трахео-бронхиального дерева инфекцией Staphylococcus aureus (с 1 года) и Pseudomonas aeruginosa (с 6 лет), по поводу чего ребенок получал антибактериальные препараты с антистафилококковой и антисинегнойной активностью, в том числе ингаляционные (тобрамицин, колистин). Ребенок постоянно получал заместительную ферментную терапию, гепатопротекторы, муколитики, витаминные препараты. Антибактериальную терапию назначали при обострениях бронхо-легочного воспалительного процесса. В 8 лет появились жалобы на жажду, отмечена полиурия. Диагностирован сахарный диабет 1 типа. С 9 лет отмечены признаки цирроза печени, портальной гипертензии, увеличение селезенки (+6 см). Состояние ребенка прогрессивно ухудшалось, преимущественно за счет гепаторенальной недостаточности. Ребенок практически не покидал стационар. Во время последней госпитализации ребенок провел в больнице 85 койко-дней, 52 из них в отделении анестезиологии и интенсивной терапии. Несмотря на проведение всех мероприятий согласно протоколам лечения, состояние ухудшалось за счет развития синдрома полиорганной недостаточности, что и стало причиной смерти ребенка в возрасте 17 лет. Выводы: описаны особенности клинического течения МВ у больного с тяжелой мутацией delF508 и циррозом печени.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.419.9 + Р733.413.510.40

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Leontiev D. 
Regarding the issue of determining the deceleration of a two-axle vehicle with a damaged brake system = Щодо питання визначення уповільнення двовісного транспортного засобу з несправною робочою гальмовою системою / D. Leontiev, V. Klymenko, M. Aloksa, M. Sylchenko // Автомоб. трансп. : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 50. - С. 21-28. - Бібліогр.: 20 назв. - англ.

Під час дослідження обставин виникнення дорожньо-транспортних подій перед експертами автомобільної технічної експертизи виникає питання щодо вибору математичної моделі визначення уповільнення двовісного транспортного засобу з несправною робочою гальмовою системою. Пошук універсального методу розрахунку величини уповільнення двовісного транспортного засобу з несправною робочою гальмовою системою є актуальним науковим завданням, яке дозволить розширити розуміння фізичних процесів на яких базуються положення теорії автомобіля. Мета роботи - узагальнення теоретичних досліджень з визначення уповільнення двовісного транспортного засобу з несправною робочою гальмовою системою. Прийняті в роботі підходи до вирішення поставленої мети базуються на аналізі методів визначення уповільнення двовісних колісних транспортних засобів. Отримані розрахункові величини уповільнення двовісного колісного транспортного засобу при різних зовнішніх факторах дозволили встановити особливості використання різних методів в практиці автомобільної технічної експертизи. Встановлено, що врахування куту нахилу поверхні дорожнього покриття в бік узбічча та врахування коефіцієнту опору шин автомобільних коліс, може на 18 % змінити величину уповільнення двовісного колісного транспортного засобу з несправною робочою гальмовою системою у разі виконання дослідження з автомобільної технічної експертизи під час визначення обставин виникнення дорожньо-транспортної події. Запропонований універсальний метод визначення уповільнення двовісного колісного транспортного засобу з несправною робочою гальмовою системою, дозволяє врахувати особливості впливу величини опору коченню шин автомобільних коліс та кут нахилу поверхні дорожнього покриття в бік узбіччя під час дослідження обставин виникнення дорожньо-транспортної події. Отримані результати можуть бути рекомендовані в практиці автомобільної технічної експертизи або під час виконання досліджень, пов'язаних з визначенням ефективності гальмування двовісних колісних транспортних засобів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Kalchenko V. 
Computer modeling and software research of car and engine parts = Комп'ютерне моделювання та програмне дослідження деталей автомобілів та двигунів / V. Kalchenko, A. Kolohoida, H. Pasov, N. Sira, V. Klymenko // Автомоб. трансп. : зб. наук. пр. - 2023. - Вип. 52. - С. 14-24. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

Розвиток автомобільної техніки різного призначення, а також вдосконалення існуючих моделей автомобілів, вимагає швидкого та гнучкого процесу проектування. Вихідними при проектуванні є просторові моделі деталей та вузлів, а на їх базі виконують необхідну конструкторську документацію. При виготовленні деталей на верстатах з ЧПК необхідно швидко отримувати керуючу програму, яка забезпечить підвищення точності виробу за рахунок забезпечення оптимальної траєкторії взаємного переміщення деталі та інструменту. Отже, створення комплексної методики проектування деталей автомобілів, їх базової перевірки та отримання конструкторської документації є важливою технічною задачею. Мета роботи - визначення раціональної послідовності та основних принципів комп'ютерного проектування, дослідження і виготовлення деталей автомобілів й двигунів. А також розробка математичних просторових моделей поверхонь з метою оптимізації керуючих програм для верстатів з ЧПК. Прийняті в роботі підходи до вирішення поставленої мети базуються на загальних конструкторських принципах, методах проведення статичного та динамічного розрахунків, а також просторового математичного моделювання процесів виготовлення деталей. Розроблено комплексну методику проектування деталей двигунів та автомобілів. Визначено основні принципи створення просторових моделей для досягнення їх гнучкості та простого редагування. Описано методи автоматизації розробки креслень та конструкторської документації. Розглянуто програмні можливості щодо первинної перевірки статичної міцності та частотного аналізу. Розроблено розрахункову програму для побудови перехідної та амплітудно-фазово-частотної характеристик. Проведемо математичне просторове моделювання типових поверхонь розподільного валу, з метою подальшого дослідження та оптимізації розробки керуючої програми для обробки на верстаті з ЧПК. Визначені базові принципи проектування деталей двигунів та автомобілів дають можливість створення гнучкої просторової моделі й більш повної автоматизації процесу оформлення технічної документації. Розроблені математичні просторові моделі опорних та робочих поверхонь розподільного валу дають можливість написання керуючої програми з визначенням оптимальної траєкторії взаємного переміщення деталі та інструменту. Отримані результати можуть бути рекомендовані при проектуванні деталей та вузлів автомобілів.



Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
10.

Kalchenko V. 
Technological methods of improving the quality and productivity of processing car engine parts = Технологічні методи підвищення якості та продуктивності обробки деталей двигунів автомобілів / V. Kalchenko, V. Venzheha, Ya. Kuzhelnyi, V. Klymenko // Автомоб. трансп. : зб. наук. пр. - 2023. - Вип. 52. - С. 25-31. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.

Найбільш високоточними деталями двигуна автомобіля є розподільчий та колінчастий вали, деталі, що потребують двосторонньої обробки торцевих поверхонь: поршневі пальці, клапанні пружин. При їх виготовленні та ремонті використовуються традиційні методи обробки. Тому враховуючи великі обсяги виробництва автомобілів, вдосконалення існуючих та розробка нових способів має дуже важливе значення. Мета роботи - аналіз та вдосконалення існуючих та впровадження нових методів обробки вказаних деталей для підвищення продуктивності та точності їх обробки. Обробку опорних шийок та кулачків доцільно проводити за один установ при глибинному високошвидкісному шліфуванні зі схрещеними осями круга і розподільчого вала за рахунок стабілізації глибини різання і подачі по контуру при нерівномірному обертанні деталі. Перспективним є також спосіб високошвидкісного фрезерування кулачків розподільчих валів зі схрещеними вісями інструмента і деталі на верстатах з ЧПК. Корінні та шатунні шийки колінчастих валів слід обробляти за один установ глибинним високошвидкісним шліфуванні зі схрещеними осями круга і колінчастого валу за рахунок стабілізації глибини різання і подачі по контуру при рівномірному обертанні деталі. Для торцевих поверхонь слід запровадити однопрохідну обробку на двосторонніх торцешліфувальних верстатах орієнтованими шліфувальними кругами з калібрувальними ділянками. Отримані результати свідчать про підвищення продуктивності та точності обробки вказаних деталей на 25 - 30 %. Полягає у використанні при обробці ефекту схрещування осей інструменту та деталі та проведенні спеціальної правки інструменту, яка дозволяє отримувати калібрувальну ділянку. Запропоновані способи покращують параметри точності, шорсткості та продуктивності обробки, що є важливою науково-практичною задачею, вирішення якої дозволить підвищити термін служби вузлів та агрегатів автомобіля, здешевити їх виробництво, підвищити рівень конкурентоспроможності продукції та послуг.



Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
11.

Kuzhelnyi Ya. 
Analysis of structures and application of different types of engines in cars = Аналіз конструкцій та застосування різних типів двигунів у автомобілі / Ya. Kuzhelnyi, V. Venzheha, H. Pasov, V. Klymenko // Автомоб. трансп. : зб. наук. пр. - 2023. - Вип. 52. - С. 89-97. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.

В публікації виконано аналіз конструкцій та застосування різних типів двигунів у автомобілі, який дозволяє визначити конструктивні аспекти, особливості розміщення та роботи двигунів, їх перспективи подальшого застосування. Мета роботи - аналіз конструкцій та роботи двигунів, які використовуються у сучасних автомобілях, визначення їх переваг та недоліків і перспективи розвитку та застосування різних типів двигунів. Підходи, які прийняті в роботі для досягнення поставленої мети, полягають в аналізі конструкцій різних типів двигунів сучасних автомобілів, їх компонування та особливостей їх застосування. Виконано порівняльний аналіз різних типів двигунів, які використовуються у сучасних автомобіля. Розглянуто особливість конструкції та будову двигунів внутрішнього згоряння, електромобілів та гібридних автомобілів. Приведено схему загальної конфігурації електричних транспортних засобів, можливі конфігурації електромобілів, схеми компонування гібридних автомобілів. Наведено переваги та недоліки кожного типу двигунів, основні перспективи їх розвитку та застосування. Проведений аналіз особливостей конструкцій різних типів двигунів, які встановлюють в сучасні автомобілі, дозволяє сформулювати загальне уявлення про особливість роботи автомобілів з розглянутими типами двигунів. Отримані результати аналізу та наведені переваги і недоліки у використанні різних типів двигунів дозволяють сформулювати основні напрями розвитку конструкцій та перспективи їх застосування у різних типів автомобілів.



Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського