Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Moiseenko V$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Moiseenko V. N. 
Raman Spectra of Acoustooptic NaBi(MoOsub4/sub)sub2/sub Crystals = Спектри комбінаційного розсіяння акустооптичних кристалів NaBi(MoOsub4/sub)sub2/sub / V. N. Moiseenko, Yu. I. Bogatyrev, A. M. Eremenko, S. V. Akimov // Укр. фіз. журн. - 2000. - 45, № 1. - С. 41-43. - Библиогр.: 6 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В374.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26988 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Moiseenko V. E. 
Alfven plasma heating in stellarator Uragan-2M = Альфвенівський нагрів плазми в стелараторі Ураган-2М / V. E. Moiseenko, A. V. Lozin, M. M. Kozulia, Yu. K. Mironov, V. S. Romanov, V. G. Konovalov, A. N. Shapoval // Укр. фіз. журн.. - 2017. - 62, № 4. - С. 311-317. - Бібліогр.: 27 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В333.631.2 + В333.66

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26988 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Moiseenko V. 
Predicting a technical condition of railway automation hardware under conditions of limited statistical data / V. Moiseenko, O. Kameniev, V. Gaievskyi // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2017. - № 3/9. - С. 26-35. - Бібліогр.: 27 назв. - англ.

Розроблено та запропоновано метод прогнозування відмов апаратних засобів мікропроцесорних систем (МПС) залізничної автоматики, що надає можливість визначити ймовірність відмови пристрою з певної групи із використанням розподілу Стьюдента, методів максимальної правдоподібності та нерівноточних спостережень. На відміну від існуючих підходів до прогнозування, запропонований метод враховує обмежений обсяг статистичних даних про функціонування МПС керування на залізничному транспорті.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
4.

Moiseenko V. 
Modeling of vehicle movement in computer information-control systems = Моделювання руху транспортних засобів у комп'ютерних інформаційно-керуючих системах / V. Moiseenko, О. Golovko, V. Butenko, K. Trubchaninova // Радіоелектрон. і комп'ютер. системи. - 2022. - № 1. - С. 36-49. - Бібліогр.: 27 назв. - англ.

Предмет вивчення - процеси синтезу математичної моделі функціонування об'єктів керування в комп'ютерних інформаційно-керуючих системах критичного призначення для потреб магістрального залізничного транспорту. Основний наголос зроблено на моделюванні руху пасажирського поїзда в системі швидкісного руху Укрзалізниці. Мета роботи - дослідження процесу регулювання швидкості руху залізничних транспортних засобів за умов невизначеності у первинній інформації мікропроцесорних інформаційно-керуючих систем залізничного транспорту. Завдання: визначення критерію безпечності автокерування засобами залізничного транспорту; отримання математичної моделі руху поїзда за умов невизначеності; перевірка адекватності моделі. Використаним методом є математичний апарат дискретних моделей. Отримані наступні результати. Розроблена в роботі математична модель руху потягів включає в себе не тільки інформацію про положення потягів, точку відліку, напрям руху і швидкість транспортного засобу, але і змінний показник керування для адекватного відображення процесу руху залізничного транспорту. В роботі показано, що на основі синтезованої моделі є можливість застосування так званої нечіткої відстані між суміжними поїздами. Такий підхід дозволяє підвищити точність визначення критичної відстані між потягами, час, що потрібний для усунення загрози зіткнення, момент початку використання гальмування та час гальмування з урахуванням кута нахилу ділянки слідування, а також дистанцію гальмівного шляху. Доказана необхідність визначення показника керування, його величину на протязі деякої кількості моментів часу, поки буде відбуватись зменшення швидкості для безпечного руху потягів. На базі запропонованої математичної моделі проведено комп'ютерне моделювання процесу з ціллю визначення необхідного запасу часу на реагування машиністом потяга на зміни швидкості попереднього потяга, а також діапазони зміни швидкості, які вимагають негайних екстрених дій. Висновки: наукова новизна отриманих результатів полягає у розробленні математичної моделі поведінки рухомих одиниць в комп'ютерних системах критичного призначення для потреб залізничного транспорту при наявності збоїв у первинній інформації від датчиків, які фіксують параметри руху. Досліджено поведінку системи керування при різних значеннях швидкості поїзда та змінах величини інтервалу попутного слідування. Отримала подальшого розвитку теорія тягових розрахунків в комп'ютерних системах керування рухомими одиницями. Отримані наукові результати будуть використовуватися при розробленні прикладного програмного забезпечення залізничних комп'ютерних систем критичного призначення.


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-082.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Savchenko D. V. 
Electrical properties of highly nitrogen-doped 6H-SiC single crystals: microwave cavity perturbation study = Електричні властивості монокристалів 6Н-SiС з високим вмістом азоту: дослідження мікрохвильовим резонаторним методом / D. V. Savchenko, D. M. Yatsyk, O. M. Genkin, Yu. F. Nosachov, O. V. Drozdenko, V. I. Moiseenko, E. N. Kalabukhova // Semiconductor Physics, Quantum Electronics and Optoelectronics. - 2023. - 26, № 1. - С. 30-35. - Бібліогр.: 22 назв. - англ.



Шифр НБУВ: Ж16425 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського