Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Sydorenko N$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Sydorenko N. V. 
Mean energy of electrons emitted from solids under swift light ion bombardment / N. V. Sydorenko, S. I. Kononenko, V. P. Zhurenko // Вісн. Харк. нац. ун-ту. Сер. фіз. "Ядра, частинки, поля". - 2005. - 657, вип. 1. - С. 81-84. - Библиогр.: 9 назв. - англ.


Ключ. слова: secondary electron emission, energy distribution function of electrons, mean electron energy, electronic stopping power of ions
Індекс рубрикатора НБУВ: В333.2 + К206.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Denysenko V. V. 
Preparing the future educator to the creation of augmented reality excursions in local educational environments = Підготовка майбутнього педагога до створення екскурсій доповненої реальності в локальних освітніх середовищах / V. V. Denysenko, N. M. Borysenko, I. V. Hrytsenko, N. I. Sydorenko // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 4. - С. 126-136. - Бібліогр.: 19 назв. - англ.

Висвітлено особливості підготовки майбутніх педагогів до організації віртуальних екскурсій доповненої реальності в освітньому процесі закладів освіти. Обгрунтовано умови підготовки майбутніх педагогів до віртуальних екскурсій як важливої форми освітнього процесу. З'ясовано педагогічні умови проведення та розробки екскурсій доповненої реальності в локальних освітніх середовищах на основі концепції BYOD. Також виділено відмінності, переваги та недоліки екскурсій віртуальної, доповненої та змішаної реальності в освітньому процесі педагогічних закладів. Наведено шляхи реалізації запропонованого підходу, зокрема створення маршрутів екскурсій в освітньому просторі за допомогою QR-кодів, що розширює межі проведення екскурсії у просторі й у часі, робить цю форму організації навчання більш гнучкою та систематичною. Обгрунтовано етапи та особливості створення маршрутів екскурсій у локальних середовищах закладів освіти, надано методику діагностики окремих аспектів знань студентів про умови створення віртуальних екскурсій у локальних освітніх середовищах. Акцентовано увагу на значущості медіаосвітньої підготовки майбутніх учителів, покликаних проектувати освітні середовища з залученням сучасних інформаційних, педагогічних інновацій і доведено логічність еволюційної зміни комп'ютеризованих підручників і мережевих освітніх ресурсів на мобільне навчання. Концепція можливостей доповненої реальності відкриває широкі перспективи для впровадження навчальних інновацій у всі форми організації освітнього процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського