![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Sydorenko N$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Sydorenko N. V. Mean energy of electrons emitted from solids under swift light ion bombardment / N. V. Sydorenko, S. I. Kononenko, V. P. Zhurenko // Вісн. Харк. нац. ун-ту. Сер. фіз. "Ядра, частинки, поля". - 2005. - 657, вип. 1. - С. 81-84. - Библиогр.: 9 назв. - англ. Ключ. слова: secondary electron emission, energy distribution function of electrons, mean electron energy, electronic stopping power of ions Індекс рубрикатора НБУВ: В333.2 + К206.31
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Denysenko V. V. Preparing the future educator to the creation of augmented reality excursions in local educational environments = Підготовка майбутнього педагога до створення екскурсій доповненої реальності в локальних освітніх середовищах / V. V. Denysenko, N. M. Borysenko, I. V. Hrytsenko, N. I. Sydorenko // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 4. - С. 126-136. - Бібліогр.: 19 назв. - англ.Висвітлено особливості підготовки майбутніх педагогів до організації віртуальних екскурсій доповненої реальності в освітньому процесі закладів освіти. Обгрунтовано умови підготовки майбутніх педагогів до віртуальних екскурсій як важливої форми освітнього процесу. З'ясовано педагогічні умови проведення та розробки екскурсій доповненої реальності в локальних освітніх середовищах на основі концепції BYOD. Також виділено відмінності, переваги та недоліки екскурсій віртуальної, доповненої та змішаної реальності в освітньому процесі педагогічних закладів. Наведено шляхи реалізації запропонованого підходу, зокрема створення маршрутів екскурсій в освітньому просторі за допомогою QR-кодів, що розширює межі проведення екскурсії у просторі й у часі, робить цю форму організації навчання більш гнучкою та систематичною. Обгрунтовано етапи та особливості створення маршрутів екскурсій у локальних середовищах закладів освіти, надано методику діагностики окремих аспектів знань студентів про умови створення віртуальних екскурсій у локальних освітніх середовищах. Акцентовано увагу на значущості медіаосвітньої підготовки майбутніх учителів, покликаних проектувати освітні середовища з залученням сучасних інформаційних, педагогічних інновацій і доведено логічність еволюційної зміни комп'ютеризованих підручників і мережевих освітніх ресурсів на мобільне навчання. Концепція можливостей доповненої реальності відкриває широкі перспективи для впровадження навчальних інновацій у всі форми організації освітнього процесу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|