Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69749/Філос.<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Науковий вісник Харківського державного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: М. Д. Култаєва. - Х., 2001. - 130 с. c. - (Філос.; Вип. 7). - укp.

Висвітлено актуальні філософські проблеми у галузі методології та діалектики пізнання, філософської антропології та філософії культури, соціальної філософії виховання, психології творчості та духовності. Проаналізовано особливості формування загальної теорії конфлікту в контексті конструювання ігрових моделей. Наведено характеристику філософсько-педагогічних категорій американського прагматизму. Досліджено деякі аспекти взаємодії армії та суспільства у духовній сфері. Значну увагу приділено моральному розвитку особистості за умов українського державотворення, проблемам семантичного й епістемологічного плюралізму в таємнознавстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69749/Філос. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Науковий вісник Харківського державного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди. N 12 / ред.: М. Д. Култаєва. - Х., 2000. - 159 с. - (Філос.; Вип. 6). - рус.

Розглянуто питання діалектики традиційного та новаторського у сучасній українській культурі, філософську культуру особистості, традиції та інновації у постмодерних трансформаціях національної філософії. Висвітлено деякі особливості мови німецької філософської думки, езотеричні психопрактики у релігійних традиціях світу, внутрішні та зовнішні системоутворювальні фактори історії, а також філософсько-методологічні підстави соціальних теорій маргінальних періодів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69749/Філос. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Науковий вісник Харківського державного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: М. Д. Култаєва. - Х. : ХНПУ, 2004. - 128 с. - (Філос.; Вип. 17). - укp.

Розглянуто питання філософії освіти та культури, філософської антропології, зокрема, реалізації етики морально-соціальних взаємин засобами етнокультури. Наведено вимоги болонського процесу до особистості вчителя, теоретичне обгрунтування праобразу європейської інтеграції у спадщині Г.С.Сковороди. Висвітлено головне завдання освітньої політики за умов демократичного ладу. Розкрито суть поняття підсвідомості та апокафізму художнього символу. Проаналізовано вплив персоналізму на формування світогляду О.Кульчицького.

Рассмотрены вопросы философии образования и культуры, философской антропологии, в частности, реализации этики морально-социальных взаимоотношений средствами этнокультуры. Приведены требования болонского процесса к личности учителя, теоретическое обоснование праобраза европейской интеграции в наследии Г.С.Сковороды. Освещена основная задача образовательной политики в условиях демократического строя. Раскрыта сущность понятия подсознания и апокафизма художественного символа. Проанализировано влияние персонализма на формирование мировоззрения А.Кульчицкого.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю0я54(4УКР)3 + Ю703.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69749/філос. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Науковий вісник Харківського державного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: М. Д. Култаєва. - Х., 2001. - 168 с. c. - (Філос.; Вип. 8). - укp.

Висвітлено проблему формування творчої особистості учителя. Визначено основні тенденції розвитку аксіологічного потенціалу вищої освіти. Розглянуто деякі питання впровадження новітніх технологій у систему освіти в соціологічному аспекті. Проаналізовано питання правового виховання в історії філософської думки. Досліджено проблеми виховання людини у соціокультурних вимірах М.Гоголя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69749/Філос. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Науковий вісник Харківського державного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: М. Д. Култаєва. - Х., 2001. - 196 с. - (Філос.; Вип. 9). - укp.

Досліджено шляхи розвитку гуманітарної освіти. Висвітлено питання щодо ролі гуманітарної освіти у підготовці інженера. Проаналізовано актуальні питання інформатизації освіти і науки. Розглянуто деякі особливості етноконфліктів у філософському аспекті. Визначено головні етапи формування музично-просвітницьких ідей Г.С.Сковороди.


Індекс рубрикатора НБУВ: С.я54(4УКР)3 + Ю6я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69749/Філос. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Науковий вісник Харківського державного педагогічного університету / ред.: М. Д. Култаєва. - Х. : ОВС, 2002. - 155 с. - (Філос.; Вип. 10). - укp.

Визначено формоутворюючі чинники цивілізації. Розглянуто постмодернізм і марксизм у контексті сучасної соціальної філософії. Проаналізовано самоосвіту в докласовому суспільстві як засіб соціокультурної інтеграції. Значну увагу приділено проблемі еволюції уявлень щодо національної ідентичності у контексті мультикультуралізму, проблемі соціально-філософського обгрунтування політики у галузі освіти. Висвітлено інформаційні проблеми освіти та науки. Розкрито структуру матеріального світу. Описано специфіку логічного мислення в науковому і художньому пізнанні.

Определены формообразовательные факторы цивилизации. Рассмотрены постмодернизм и марксизм в контексте современной социальной философии. Проанализировано самообразование в доклассовом обществе как средство социокультурной интеграции. Значительное внимание уделено проблеме эволюции представлений относительно национальной идентичности в контексте мультикультурализма, проблеме социально-философского обоснования политики в области образования. Освещены информационные проблемы образования и науки. Раскрыта структура материального мира. Описана специфика логического мышления в научном и художественном познании.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69749/Філос. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Науковий вісник Харківського державного педагогічного університету / ред.: М. Д. Култаєва. - Х. : ОВС, 2002. - 128 с. - (Філос.; Вип. 13). - укp.

Розглянуто культуру як феномен вираження смислу історії суспільства. Викладено теоретико-методологічні підходи до ідентифікації актуального стану та проблем нетрадиційної природи посттоталітарних правових рефлексій як правової свідомості. Описано особливості української освіти за період ринкових трансформацій. Розкрито науково-філософське значення дослідження молекулярно-кінетичних властивостей дисперсних систем. Проаналізовано вплив генної біології на формування поняття "інтелектуальна інтуїція". Висвітлено семантичні проблеми перекладу філософських текстів.

Рассмотрена культура как феномен выражения смысла истории общества. Изложены теоретико-методологические подходы к идентификации актуального состояния и проблем нетрадиционной природы посттоталитарных правовых рефлексий как правового сознания. Описаны особенности украинского образования за период рыночных трансформаций. Раскрыто научно-философское значение исследования молекулярно-кинетических свойств дисперсных систем. Проанализировано влияние генной биологии на формирование понятия "интеллектуальная интуиция". Освещены семантические проблемы перевода философских текстов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69749/Філос. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Науковий вісник Харківського державного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: М. Д. Култаєва. - Х. : ОВС, 2002. - 147 с. - (Філос.; Вип. 11). - укp.

Розкрито філософсько-освітні передумови формування практико-орієнтовних освітніх концепцій. Описано феномен освіти у контексті суспільства. Висвітлено проблеми громадянської освіти та виховання в Україні на початку ХХІ ст. Розглянуто особливості профільної диференціації навчання. Проаналізовано економічне виховання як фактор формування громадянина у педагогічній діяльності А.С.Макаренка. Викладено деякі аспекти світогляду студента в технічному вузі. Значну увагу приділено філософській антропології, етиці, соціальній філософії, проблемі соціального виховання дітей у сучасному суспільстві.

Раскрыты философско-образовательные предпосылки формирования практико-ориентированных образовательных концепций. Описан феномен образования в контексте общества. Освещены проблемы гражданского образования и воспитания в Украине в начале ХХІ в. Рассмотрены особенности профильной дифференциации обучения. Проанализировано экономическое воспитание как фактор формирования гражданина в педагогической деятельности А.С.Макаренка. Изложены некоторые аспекты мировоззрения студента в техническом вузе. Значительное внимание уделено философской антропологии, этике, социальной философии, проблеме социального воспитания детей в современном обществе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я43 + Ю0я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69749/філос. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Науковий вісник Харківського державного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: М. Д. Култаєва. - Х. : ОВС, 2002. - 131 с. - (Філос.; Вип. 12). - укp.

Висвітлено перспективи трансформації національної освіти. Описано основні тенденції та варіанти в етнопедагогічній діяльності вчителя. Проаналізовано антропологічний фактор як системоутворювальний елемент освітнього процесу, особливості процесів логічного і образного мислення в різних видах пізнавальної діяльності. Розглянуто проблему соціального виховання дітей у сучасному суспільстві, проблему людини та її виховання крізь призму гуманістичних поглядів українських мислителів. Розкрито значення вивчення етикету іншомовного спілкування.

Освещены перспективы трансформации национального образования. Описаны основные тенденции и варианты в этнопедагогической деятельности учителя. Проанализированы антропологический фактор как системообразовательный элемент образовательного процесса, особенности процессов логического и образного мышления в различных видах познавательной деятельности. Рассмотрены проблема социального воспитания детей в современном обществе, проблема человека и его воспитания сквозь призму гуманистических взглядов украинских мыслителей. Раскрыто значение изучения этикета иноязычного общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я43

Шифр НБУВ: Ж69749/Філос. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Науковий вісник Харківського державного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: М. Д. Култаєва. - Х. : ОВС, 2003. - 95 с. - (Філос.; Вип. 14). - укp.

Висвітлено трансформації європейської ідеї у культурних процесах Слобожанщини ХІХ ст., соціокультурну репрезентацію української ментальності в контексті світоглядних формотворень вітчизняної філософії. Описано особливості дихотомії політичної еліти у ракурсі політичної культури. Розкрито фактор маргінальності у системі комунітаристських засад. Розглянуто проблему християнського у християнстві в епоху постмодерну.

Освещены трансформации европейской идеи в культурных процессах Слобожанщины ХІХ ст., социокультурная репрезентация украинской ментальности в контексте мировоззренческих формообразований отечественной философии. Описаны особенности дихотомии политической элиты в ракурсе политической культуры. Раскрыт фактор маргинальности в системе комунитаристских основ. Рассмотрена проблема христианского в христианстве эпохи постмодерна.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69749/Філос. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Науковий вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: М. Д. Култаєва. - Х. : ОВС, 2005. - 151 с. - (Філос.; Вип. 19). - укp.

Висвітлено засади європейського виховання у філософсько-антропологічній концепції В.Флітнера, духовність українських символів культури. Проаналізовано досвід експлікації античних філософсько-естетичних джерел еволюції концепцій міфотворчості. Розглянуто питання методології цілісного розвитку людини, сполучення західних та східних світоглядних традицій у становленні екологічної свідомості. Визначено чинники біфуркації розвитку держав.

Освещены основы европейского воспитания в философско-антропологической концепции В.Флитнера, духовность украинских символов культуры. Проанализирован опыт экспликации античных философско-эстетических источников эволюции концепций мифотворчества. Рассмотрены вопросы методологии целостного развития человека, соединения западных и восточных мировоззренческих традиций в становлении экологического сознания. Определены факторы бифуркации развития государств.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю0я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69749/філос. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Науковий вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: М. Д. Култаєва. - Х., 2006. - 135 с. - (Філос.; Вип. 20). - укp.

Проаналізовано політичну культуру України в етно-ментальному та релігійному вимірах. Розглянуто проблеми інформатизації вищої освіти, біоетику як складову екологічної культури. Висвітлено філософсько-естетичні аспекти міфологічних концепцій в психоаналізі та структуралізмі, ідеали художніх символів семіосфери української культури. Визначено етичну компетентність особистості на сучасному етапі розвитку освіти, взаємодію наукового й художнього пізнання на сучасному етапі.

Проанализирована политическая культура Украины в этно-ментальном и религиозном измерениях. Рассмотрены проблемы информатизации высшего образования, биоэтика как составная экологической культуры. Освещены философско-эстетические аспекты мифологических концепций в психоанализе и структурализме, идеалы художественных символов семиосферы украинской культуры. Определены этическая компетентность личности на современном этапе развития образования, взаимодействие научного и художественного познания на современном этапе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 я54(4Укр) + Ф054 + Э29(4УкрІ-110.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69749/філос. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Науковий вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: М. Д. Култаєва. - Х., 2006. - 118 с. - (Філос.; Вип. 21, ч. 1). - укp.

Розглянуто питання формування та розвитку історичної і громадянської свідомості вчителів. Проаналізовано освіту як чинник становлення особистості. Розкрито духовні основи комунікації "вчитель - учень", теоретичні засади та педагогічні інтенції філософського обгрунтування глобального гуманізму. Визначено сучасні напрями інформаційного забезпечення змісту та організації вищої освіти в глобальному суспільстві, компетенції і компетентність вчителя за умов сучасних цивілізаційних трансформацій.

Рассмотрены вопросы формирования и развития исторического и гражданского сознания учителей. Проанализировано образование как фактор становления личности. Раскрыты духовные основы коммуникации "учитель - ученик", теоретические основы и педагогические интенции философского обоснования глобального гуманизма. Определены современные направления информационного обеспечения содержания и организации высшего образования в глобальном обществе, компетенции и компетентность учителя в условиях современных цивилизационных трансформаций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69749/філос. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Науковий вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: М. Д. Култаєва. - Х., 2006. - 115 с. - (Філос.; Вип. 21, ч. 2). - укp.

Розглянуто питання формування професійно-педагогічної майстерності викладачів-юристів ВНЗ наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст. Викладено компетентнісний підхід у формуванні економічної культури учителів. Висвітлено проблеми підготовки вчителів у контексті системи еколого-естетичного виховання сучасної школи, професійну готовність студентів до естетичного виховання дошкільників. Проаналізовано значення педагогічної спадщини видатного українського педагога, письменника Б.Д.Грінченка в розвитку національної школи України.

Рассмотрены вопросы формирования профессионально-педагогического мастерства преподавателей-юристов ВУЗ в конце ХІХ - начале ХХ ст. Изложен компетентностный подход в формировании экономической культуры учителей. Освещены проблемы подготовки учителей в контексте системы эколого-эстетического воспитания современной школы, профессиональная готовность студентов к эстетическому воспитанию дошкольников. Проанализировано значение педагогического наследия известного украинского педагога, писателя Б.Д.Гринченко в развитии национальной школы Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я43

Шифр НБУВ: Ж69749/філос. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Науковий вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: М. Д. Култаєва. - Х., 2007. - 156 с. - (Філос.; Вип. 23). - укp.

Описано систему цінностей сучасної освіти і висвітлено проблеми підготовки вчительських кадрів. Проаналізовано причини актуалізації світоглядних цінностей як чинника формування особистості вчителя. Визначено ціннісні пріоритети в організації наукової роботи у ВНЗ. Розглянуто питання формування готовності до прийняття рішень в педагогічній діяльності, трансформації гуманізму у парадигмі постмодерної освіти.

Описана система ценностей современного образования и освещены проблемы подготовки учительских кадров. Проанализированы причины актуализации мировоззренческих ценностей как фактора формирования личности учителя. Определены ценностные приоритеты в организации научной работы в ВУЗ. Рассмотрены вопросы формирования готовности к принятию решений в педагогической деятельности, трансформации гуманизма в парадигме постмодерного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69749/філос. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Науковий вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: М. Д. Култаєва. - Х., 2006. - 163 с. - (Філос.; Вип. 22). - укp.

Розглянуто проблеми релігієзнавства та філософії в сучасному суспільстві, створення ідеології загальносуспільного розвитку. Проаналізовано етику як ключову складову формування духовного світу в контексті просвітництва, особливості сприйняття концептуального мистецтва. Висвітлено аспекти впливу ЗМІ на формування естетичних смаків учителів. Визначено самоосвіту як процес становлення і розвитку особистості. Розкрито роль громадянських цінностей у становленні культури громадян.

Рассмотрены проблемы религиоведения и философии в современном обществе, создания идеологии общественного развития. Проанализированы этика как основа формирования духовного мира в контексте просветительства, особенности восприятия концептуального искусства. Освещены аспекты влияния СМИ на формирование эстетических вкусов учителей. Определено самообразование как процесс становления и развития личности. Раскрыта роль гражданских ценностей в становлении культуры граждан.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69749/філос. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Науковий вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: М. Д. Култаєва. - Х., 2007. - 127 с. - (Філос.; Вип. 25). - укp.

Розкрито сутність філософії освіти, проаналізовано її особливості у транзитивному суспільстві. Розглянуто питання патріотичного виховання студентської молоді в Україні. Висвітлено аспекти процесу формування духовно-естетичної культури особистості на основі музичного мистецтва, теоретичні основи науково-дослідницької роботи студентів педагогічних ВНЗ, значення полікультурної компетентності у процесі формування педагогів, роль сучасних інформаційних технологій у системі шкільної освіти.

Раскрыта сущность философии образования, проанализированы её особенности в транзитивном обществе. Рассмотрены вопросы патриотического воспитания студенческой молодежи в Украине. Освещены аспекты процесса формирования духовно-эстетической культуры личности на основе музыкального искусства, теоретические основы научно-исследовательской работы студентов педагогических ВУЗ, значение поликультурной компетентности в процессе формирования педагогов, роль современных информационных технологий в системе школьного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69749/філос. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Науковий вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: М. Д. Култаєва. - Х., 2007. - 127 с. - (Філос.; Вип. 24). - укp.

Розглянуто питання про створення умов для реалізації системи громадянського виховання особистості, естетичної підготовки вихователів дошкільних навчальних закладів, підвищення кваліфікації педагогічних кадрів за умов інформаційного суспільства. Розкрито основи цілісної підготовки вчителів нового типу в освіті ХХІ ст. на основі українського досвіду. Проаналізовано роль музики у патріотичному вихованні молоді. Висвітлено методичні аспекти підготовки вчителів правознавства. Викладено концепцію дослідження інноваційних процесів у ВНЗ України.

Рассмотрены вопросы о создании условий для реализации системы гражданского воспитания личности, эстетической подготовки воспитателей дошкольных учебных заведений, повышения квалификации педагогических кадров в условиях информационного общества. Раскрыты основы целостной подготовки учителей нового типа в образовании ХХІ ст. на основе украинского опыта. Проанализирована роль музыки в патриотическом воспитании молодежи. Освещены методические аспекты подготовки учителей правоведения. Изложена концепция исследования инновационных процессов в ВУЗ Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж69749/Філос. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Науковий вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: М. Д. Култаєва. - Х., 2008. - 159 с. - (Філос.; Вип. 26). - укp.

Розглянуто проблему національної ідентичності в контексті глобалістського дискурсу. Висвітлено тенденції національного виховання у мультикультурному суспільстві. Розкрито сутність і характер співвідношення масової і традиційної культур. Описано структуру та визначено динаміку формування полікультурного простору України. Проаналізовано релігію як чинник формування ультикультурного простору на Слобожанщині ХІХ ст.

Рассмотрена проблема национальной идентичности в контексте глобалистского дискурса. Освещены тенденции национального воспитания в мультикультурном обществе. Раскрыты сущность и характер соотношений массовой и традиционной культур. Описана структура и определена динамика формирования поликультурного пространства Украины. Проанализирована религия как фактор формирования ультикультурного пространства на Слобожанщине ХІХ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч21я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж69749/філос. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Науковий вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: М. Д. Култаєва. - Х., 2008. - 139 с. - (Філос.; Вип. 27). - укp.

Висвітлено проблеми саморозвитку особистості в сучасному суспільстві. Визначено релігійну складову світоглядної культури молоді у сучасній "ситуації постмодерну". Проаналізовано роль масової культури у процесі формування ціннісних орієнтацій студентів. Описано теорію націоналізму Д. Донцова як концепцію виховання ідеальної людини. Розглянуто питання філософії освіти в транзитивних суспільствах.

Освещены проблемы саморазвития личности в современном обществе. Определена религиозная составная мировоззренческой культуры молодежи в современной "ситуации постмодерна". Проанализирована роль массовой культуры в процессе формирования ценностных ориентаций студентов. Описана теория национализма Д. Донцова как концепция воспитания идеального человека. Рассмотрены вопросы философии образования в транзитивных обществах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69749/філос. Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського